Gå til innhold

Drammen og Omegns skravletråd :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dårlig gjort av dere å skravle sånn når jeg ikke er her.. hehe.. ;) Nei jeg bare tuller.. Kjedelig om jeg åpnet bim også var det ingen som hadde skrevet noe !! Thea.. Du er heldig du.. som vet nøyaktig når hun kommer..! Jeg tenker at hun kan komme alt fra den 20. okt til 20.nov.. Ganske langt sprang :) Også kan vannet plutselig gå når vi er på butikken, kan ikke gå alene i skogen.. Mannen min får ikke drikke øl når vi er på besøk og max 1 hjemme.. Han fikk kose seg i helga da, snuppa har vært hos mamma i helga så da er det greit om han drikker mer enn noen øl, og i går var vi på besøk hos familien min og da fikk han både øl og konjakk. Så nå trenger han ikke drikke noe sterkere enn kaffe det neste halve året ;) hihi...

Har hele 5 uker igjen til termin.. Kan gå fort eller ulidelig sakte.. Håper på det siste.. ! Når er det man skal bli dritlei da ??

Livmortappen min er kort og myk så tror enda jeg får før tiden.. Sover også i rykk og napp om natten. Slenger meg fra side til side og offer og stønner. Har heldigvis hele sengen for meg selv nå da : )

Dessuten tror jeg babyen min er KJEMPESTOR!! Hun tar i alle fall stor plass inni der... har problemer med å puste nemlig.. LUFT = ) hihi...

Når skulle Hebbie komme tilbake fra Stavanger ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

TILLA : Ta med Embla du = ) hihi.. Elsker babyer og om hun skriker så er det kun kos !!

Skrevet

Har lagd ny tråd nå :)

Skrevet

Er det onsdag det er Pizza hos Thea??? Orker ikke pløye igjennom alle innleggene her for å finne ut av det.... :)

Skrevet

Jepp :)

Skrevet

Tillab- Det er "must " å ha med seg Embla. Får ikke lov til annet. Mange blir vi? Et lite opprop???? Er greit å vite med tanke på matlaging.

Piadi- Har du ikke latt han komme inn til deg ennå?? Hvor stor er sengen deres da?

Jeg har fått sååå mye vann i ansiktet. Skikkelig fødeansikt og fødenese. Må bare få feiret bursdagen til sønnen min på lørdag så kan hun komme. Har sovet helt til nå- Blir litt satt ut av det å sove midt på dagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...