Gå til innhold

Drammen og Omegns skravletråd :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ha ha det pleier å sitte når en det ikke passer helt så kanskje....maybeme. Helt tidlig i graviditeten så var jeg med på beltelegging av en pas. men kom ikke til å bli utsatt for noe der og da. Har jo blitt det tidligere både med slag og spark- var jo ikke da gravid. En vet jo aldri hva en får i slike situasjoner. Ville nok uansett voktet meg mer dersom jeg var klar over at jeg var gravid. Nå blir det senkveld også tror jeg senga roper på meg og da lystrer jeg den i kveld. Har lagt frem dyne i vogna og div. er virkelig klar nå assa. Stille her inne i kveld????? Helllloooo?????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Egentlig treningen jeg bekymrer meg for i første omgang, men burde vel kanskje heller tenke mer på hvordan det blir å gå i miljøet. Jeg gjorde det jo sist, bekymret meg veldig i begynnelsen for da var det urolige tider. Må vel bare se det an tenker jeg. Jeg kan jo bestemme meg for at jeg ikke vil bli gravid denne måneden, så sitter den nok. :o)

Ja, ganske så stille i dag, alle har vel sett på skal vi danse.

Kan forresten ikke komme på pizza til deg, er som vanlig på jobb, men skal prøve å få med meg treffet 16.10, med eller uten spire.

Skrevet

Jeg er våkem om natta igjen jeg da,, som vanlig!

Et lite men vakkert vedheng på puppen holder meg våken akkurat nå, men det må sies at hun da har sovet siden kl 21! Woooohooooooo! Jeg er jo så uthvilt som aldri før jeg, sovet mer etter jeg fikk baby enn de siste 5 årene før;) hihi

Thea; JEG KAN SITTE NÅ!!! Det er heeeeeeeeerlig å kunne det;) hihi

Da er pizzatreff litt mer oppnåelig;)

Og tråden din på skravle, du ser garantert strålende ut, slutt å tøys!

Skrevet

Hei jenter!

Nå sitter jeg her med laaaange påsatte negler som er lakket mørkbrune. Vanskelig å skrive da, men klarer det tydeligvis da. Går bare litt tregt.

Har bestemt meg for at jeg vil ha det til å fungere sammen med sambo og nå de siste dagene så har vi ledd masse og kost oss masse sammen. Noe vi egentlig ikke har gjort på lenge da. Så det har vært deilig. Føler meg litt lykkelig, men kan bli enda lykkeligere og det håper jeg kommer med tiden.

Veronica, hvis du titter innom så fikk jeg ikke hørt meldinga di før idag tidlig. Mobilen min streika litt igår. *grr* Men jeg er tilgjengelig på mobilen idag frem til kl 15.30. Etter det er jeg i bryllup. Ring meg gjerne igjen... =)

Spørs om jeg får vært med på treff til uken Thea. Vil mer enn gjerne komme, så kan du sette meg opp på et kanskje?

Igår kveld så jeg på Skal vi danse. Må jo få med meg det da. Imorgen skal jeg selv danse litt igjen. Jeg GLEEEDER meg! Og gjett hva jenter? Jeg har lært sambo ordentlig waltz!! Og han er flink jo. STOLT LÆRER IN DA HOUSE!!! Hihi...

Skrevet

Hvordan var fødselen i forhold til hva du hadde tenkt deg Tillab? Har lest fødselshistorien din , men hadde du forventet deg disse smertene? Er de nesten glemt alt?

Møkkavær. Jeg som skulle ordnet litt i hage i dag. Da blir det nok heller peiskos og noe digg å spise inne da. Guttene ser på film og skal snart male litt med dem.

Hva skal dere gjøre i dag da?

Skrevet

nå har jeg fått time til ul i nov, 24 nov får vi forhåpentligvis vite om vi får en gutt el jente...å gleder meg så mye da..er 11 uker i morgen. hvordan var deres form i uke 11 min er opp og ned hatt fine dager og kvalm om kvelden..luft smertene har kommet litt ijen da men...ellers trøtt og atter trøtt

ha en fin fin dag i dag da klemmer

Skrevet

Var kvalm hver dag til17-18 uker. Og da mest om kvelden. Ca rundt 15 uker så begynte jeg å bli litt mindre trøtt igjen.

Snart over i 2. trim du da. Det er den fineste peioden syntes jeg. Da blir det skikkelig kosedag i kveld, med masse digg mat og MASSE godis og film. Så sovner jeg med halsbrann og er kvalm- og dårlig samvittighet da:( Men men det blir senere. HI hi

Skrevet

Hmmm, fødselen var ikke som jeg ventet meg i det heletatt, men jeg visste jo heller ikke hva jeg skulle vente da... Hehe.

Det var overraskende vondt, visste det kom til å være jævlig men at det skulle være så jævlig så lenge! Grøss...

Vel, uansett, jeg ville aldri vært opplevelsen foruten, er overrasket selv over at jeg mener det, men det kunne jo gjerne ha gått fortere. Vedlig mye er glemt allerede, merket det når min kjære leste fødselshistorien, han fant noen hull gitt... Men det er sånne ting han husker veldig godt fordi han er jo der for å hjelepe meg og jeg glemmer jo seff det verste først;) hehe

Ble jo en hel avhandling dette... Nå skal jeg pusle meg i dusjen, for lille, jeg og gubben skal avgårde. Besøke de stolte oldeforeldrene, også er det søskenfest i kveld med alle svigersvogerdyra... (hurra liksom)

Hørt rykter om at jeg får vin i kveld:) *glise fårete*

Skrevet

ja er over i 2trimester om en uke,blir deilig det da..jeg våkner fin om morran jeg men blir kvalm etter jeg har spist,så må beg å kutte ned på maten tror jeg he he.jeg spiser til jeg er mett men det merker jeg for sent så da blir jeg kvalm typisk.i kveld skal vi ha favorittmaten min taco å det er så godt... men flere som ble skikkelig sulten hele tiden når kvalmen beg å gi seg..synes jeg er sulten støtt jeg nå men oxo kvalm så dårlig kombinasjon.. kose dere i kveld da

Skrevet

Synes det var så koselig når vi bare hadde ett barn og reiste rundt i nyfødttiden til stolte besteforeldre og øvrig familie. Hørtes ut som en tøff fødseldu hadde hatt. Men nå kandu bare kose deg med den nydelige jenta di. Koselig tid.

Nanna - Jeg måtte bere spise og spise for det var det eneste som hjalp meg i kvalmen. Det beste er vel å spise ofte og lite- samt hvile mye. Nå skal jeg spise god mat. Kommer innom i morgen:) Kos dere!!

Skrevet

hei jenter ....

var ikke meningen og legge igejn sippete melding på svareren din litjpia.. men trengte bare en og prate med og svareren din hjalp :)

jeg prøvde for føørste gang cb digital idag bare for moro skyld siden jeg kjøpte en før dette skjedde og den lyste positiv :)artig med twanke på at jeg hadde sex(!) med faren til sara michelle igår og idag for sov hos han i natt....

og han sover her i natt....

ikke døm meg da jenter... men trenger veldig nærhet og han er den mest trygge jeg kan være hos....

tenk om det hadde skjedd denne pp da... har sluttet og tempe og sånn.. tok bare testen tilfeldigvis ....

er på dag 14 i syklusen også bare... skal ta ny testimorra også bare for og sjekke.. var litt artig med cb digital

nå skal jeg se sex skolen ferdig og kose meg videre med jøran(faren til sara)...

nye nr mitt er forresten 988 52 303 om dere vil ha det...

ha en fortsatt fin dag jenter :)

takk for all omtanken og vil gjerne på treff snart... send mld da jeg ikke har alltid tilgang på data...

har såmye jeg gjerne vil dele med dere.... takk

Skrevet

Hei vennen....

Nei, skal ikke dømme deg, men vil råde deg til å tenke godt gjennom hva du gjør nå. Når man har vært i et slikt forhold som du har, er man gjerne suleforet på nærhet og omsorg, og det er lett å forveksle vennskap med kjærlighet.

Hvis dere kan finne tilbake til hverandre, og dere begge to føler det samme, er jo det kjempeflott, både for dere og Sara Michelle, men pass på at du ikke forhaster deg. Siden det har vært slutt mellom dere har dere vel hatt deres problemer i fortiden, tenk igjennom hav som skjedde da, og om dere er helt ferdig med det.

Og skulle det bli dere to igjen vil jeg nok tro at dere kunne trenge litt tid med hverandre og Sara, før det kommer en ny baby, så vil anbefale prevansjon jenta mi! Skjønner at du bare tok testen for å sjekke (trodde først vi snakket om positiv g-test og fikk litt sjokk), men kanskje du bør vurdere å begynne på p-piller eller noe?

Ikke meninga å være moraliserende her, kjære deg, men er så redd for at du skal kaste deg inn i noe alt for raskt. Vil deg bare alt det beste vettu!

Ellers fikk jeg bekreftet EL på torsdag av Fertility Friend, så nå må jeg vente i 11 dager på resultatet! Tida kommer nok til å gå sakte...

Skrevet

Litt enig med Maybeme. Husker selv jeg sleit med å bli gravid. da ønsket jeg det så mye at det nesten ikke hadde spilt noen rolle hvem som var barnets far. Men så ganske raskt at det ville jeg angre på i ettertid. Tror det er letttere å være alene med ett barn enn med to.

I dag stod jeg opp med lillegutt og i går var det min tur til å sove. Sitter bare å gjesper og skulle ønske jeg kunne sove. Sitter derfor her inne å ser på så å si alle innlegg. Lillegutt ser på Emil i Lønneberget.

Nå har jeg planer om at fra og med neste søndag skal jeg ikke gjøre noe for å holde nurket inne lengere. Da blir det mye shoppingturer i byen. Den eldste gutten vår skal ha barnebursdag neste lørdag så da må jeg nok vente til etter det.Han blir da 5 år. Hva skal man finne på av inneleker? Noen forslag? Har et opplegg dersom det går an å være ute.

hva skjer ellers da damer? 19 dager igjen i dag!!! Høres leeenge ut. uuhhhuuu

Skrevet

god morgen damer....i dag skal jeg lage boller å det er så godt he he.... sambo skulle ta m gutta opp til den antenna her oppe i skauen i dag hvis været blir bedre,jeg orker ike gå den turen nå.så da bestilte de boller som de skullee ha med seg da.ellers så er det min 11 uke i dag,og håper neste uke går fort.mye jeg må gjøre denne uka oxo må ut å shoppe noe klær til fantasibåten neste mandag,og en bikini truse.jeg gleder meg så til det å dra på tur,ellers skal jeg til jordmor til torsdag og skulle klipt detta håret mitt oxo da.ser jo ikke ut .ha en knall dag da klemmer

ps ikke bry dere om skrivefeila mine her,ikke helt våken enda..

Skrevet

Hvor er alle sammen i dag?

Jeg har spist masse vårruller i dag Hebbie! Jeg har kjøpt minivårruller i Sverige og de er kjempegode. 29 kr for 100 stk! Utrolig billig og utrolig godt. Du får komme til meg og spise en dag, vi kan spise til vi sprekker for jeg har kjøpt MANGE!!!!

Skrevet

Tror alle nyter finværet. Mannen reiser på jobb. Er sååå lei av at ham må jobbe annen hver helg. Så kjedelig. Så da blir det bare å telle timer til denne dag er over. Har jo kost oss masse i helgen da.Noen dager så gaår dagene bare så sakte. I dag er en slik dag. Går fort til min kjære drar på jobb- siden går det ¨sakte. Skal velplage alle her litt dag da.Må finne på litt med guttene også så tiden går jo da. Kanskje kjøre tur.

Skrevet

ja i dag var det ikke mange her,uff forspist meg på boller nå,ble så kvalm atte..gubben og barna var på den turen opp til antenna opp på toppen her.men de kom fortere til bake en jeg trodde rakk jo bare sove litte grann..men men...

Skrevet

Nei her er det ikke mye liv. Kanskje vi skal skrive en masse dritt slik at de får litt og oppdattere seg om når de kommer inn hit. Mange barn har du Nanna?

Skrevet

ja kanskje vi skal dt...jeg har to gutter fra før på 7,5 år og 6 år.begge går på skolen nå.så dette blir 1 til sambo da,og han gleder seg så masse he he..har du barn fra før el er dette din første..

Skrevet

LITJPIA24: jeg tror jeg seriøst trenger og prate med deg om noe greier...

hadde du vært i et forhold slik som meg nå???

hva gjorde du med det????

jeg er "redd" nå for nå er jeg ikke sinna på han som gjorde det lengre... jeg har såååå lyst til og ringe han og alt... følelsene mien for han har jo ikke forsvunnet allerede....

MEN for sara sin skyld holder jeg meg unna hn... hvorfor klarer jeg ikke føle det sinnet ovenfor han lenger....????

gleder meg til imorra, da kommer det noe som heter ambulerende team hjem til meg for og prate med med og hjelpe meg...

håper det hjelper....

har det skikkelig dritt for tiden.... det gikk hardt utover de stakkars jentene på bli gravid sidene også... uff jeg gjør bare dumme ting jeg...

håper ellers dere har det bra jenter og maybeme... håper du klarer det igjen allerede denne pp... det fortjener du...

alle dere andre.... ha en fortsatt fin kveld... skriver til dere imorra kanskje om jeg orker etter møtet for og si åssen det gikk...

*god klem*

Skrevet

Har to gutter jeg også på 2 og snart 5 år. Han eldste og jeg har akkurat spist pizza og sett på mammas jentefilm. Koselig. Tenkte jeg skulle ta kvelden nå da lillemann kommer til å vekke meg i morgen tidlig.

Ja ja det er jo bare maybeme, nanna og theaokt som er her. vi får finne på noe sprell. Har virkelig begynt nedtelling til dette nurket skal komme. Nå er jo alt helt klar og sykehusbaggen er pakket dersom noe skjer. Så om en uke spiller det ingen rolle om det kommer baby. Synes at det er lenge til. 18 dager- det er jo egentlig ikke det da. Sikkert fordi jeg er sliten at jeg synes det. Men plutselig så er hun der. Hvis hun ikke har gjort kjønnskifte inne i magen min da. Har jo hele tiden hatt så guttefølelse. d

Skrevet

Har nesten ikke sovet i natt så nå er det bare å få levert guttene i bhg. og kaste seg i senga. Lurer på hvorfor. Kanskje kroppen innstiller seg på det å være våken på natta?

Skrevet

god morgen...sovet dårlig jeg oxo i natt den hersens kata vår har løpetid.våknet at en hann katte tok henne,uff håper det ikke blir kattunger her....får håpe hun kommer snart da,kan vere derfor du sover dårlig oxo...gruer meg litt til fødsel jeg selv om jeg oxo har hvertgjennom det 2 ganger før ,men er jo nesten 7 år siden det når jeg skal føde ijen...nå har jeg levert gutta på sfo og gubben på jobb skal nok legge meg litt jeg oxo formen er dårlig i dag... klemmer

Skrevet

God morgen alle sammen! :)

Sove dårlig på natta ja, den kjenner jeg til. Men de siste par-tre nettene har jeg faktsik sovet godt. Det er nok mulig at det er kroppen som instiller seg på at den snart skal være litt våken på natta ja...... Har hatt noen netter der jeg har våknet hver eller annenhver time,- det er så slitsomt, og når morgenen kommer så føler jeg ikke at jeg har sovet i det hele tatt.

Idag har jeg akkurat 2 måneder igjen til termin......

På lørdag hadde jeg bursdag. Mannen og jeg var på Team Eckbo-show. Det var artig. Og etterpå var vi på Agra og spiste indisk. mmmmm......

Ellers er Trym i barnehagen idag etter å ha vært hjemme siden tirsdag. Ørebetennelse, stakkars liten. Heldigvis synes han AB-mixturen smaker godt da, så det er bare en fryd å gi han. Og idag løp han i armene på ene tanta i barnehagen og vinket og sa "hade" til meg, helt uten en tåre. Han som har hylt slik tidligere når jeg har gått. -Ble nesten litt trist for det og jeg da......hmmmmm. -Men det er jo flott da.

Nei, nå skal jeg ut og kjøpe lekegrind. Og kanskje en tur på Ikea....-får se hva jeg orker. :)

Drittvær da. Har jo ingen jakker jeg får igjen jeg......magen tyter ut, så da må jeg bvare bli litt våt ja.

Skrevet

2nj, gratulerer med dagen som var! Hørtes jo ut som en kjempekveld da--- *misunnelig*

Veronica; jeg skal innrømme at jeg gikk tilbake, ikke bare en gang men 7 ganger!!!! Og jeg skal love deg jeg angret som ei bikkje etterpå ja! Jeg har fremdeles trøbbel med hodepine og arr midt i panna etter siste gangen det gikk skikkelig galt i fylla med ham, hadde ikke ringen han hadde på seg snudd seg littegranne hadde jeg vært død i dag, jeg sprakk nemlig pannebeinet! (au forøvrig) ALDRI ALDRI ALDRI gå tilbake, det er så vanskelig fordi man er glad i og har masse føleleser for og kanskje i tillegg får masse fine løfter om "aldri igjen", men som du sikkert har skjønt du også så er aldri igjen et relativt begrep som kanskje varer 2 uker, kanskje 2mnd, men det skjer igjen! Det vet du så innamri godt nå, for dette er ikke første gangen er det vel?

Nei Veronica, sånne menn fortjener ALDRI en sjanse til, gir du dem det har du gitt dem "makten" i forholdet, du blir den svake og på`n igjen...

Nå over til hverdagslige ting;

jeg skal på trilletur med lille i dag jeg, Spiralen, gleder meg faktisk skikkelig, for jeg har ennå ikke hatt med meg vidunderet på trilletur, vi har gjort masse annet, men ikke det. Synd det regner men regntøy til meg og regntrekk til vogna er funnet frem så er ddet bare å tasle seg avgårde da:)

Håper dere alle får en fortreffelig uke, tror kanskje jeg kommer en svingom om onsdagen, går det greit om jeg har med meg lille??? Hun kommer sikkert til å hyle seg gjennom halve filmen og den andre halve må jeg vifte med puppen, men det går vel greit? Hihi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...