Gå til innhold

Drammen og Omegns skravletråd :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er slitsomt når de små får tenner ja. Husker det godt selv om det er lenge siden for snuppa sin del, hun skal snart begynne å miste tenner hun ; )

Pizza hos Thea ja.. det hadde jeg glemt ! Men vi skal vel ha et stort treff for alle en gang til før ks til Thea ? :)

Tida går altfor fort nå ja.. !!! Merket godt en forandring for ca 14 dager siden, følte plutselig at alt ble mye tyngre da... Men man venner seg til det på et vis.. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, vi må da få til et treff til før Thea føder om hun ikke er igang med trasking rundt Tønsberg sykehus allerede.......-ikke lett å vite hva den dama finner på! ;)

Skal vi ha stor-treff i neste uke eller uka etter? Hva tror dere???

Skrevet

Har laget ny trefftråd nå :)

Skrevet

Jeg vil være med på treff så jeg håper det ikke blir altfor fort:) Jeg må få tilbake førligheten i rumpa:p Er terror å sitte fremdeles:( aaaaaaaahrg...

Forøvrig, når det kommer til dette med tenner, DER har jeg vært veldig heldig med lille, NOT.

Hun er faktisk født MED tenner, 2 stykk, nede. Det er deilig når hun helter seg på puppen. Lille pirajaen... Tror kanskje ikke denne lille damen blir fullammet lenge etter 3 mnd nei, jeg vil gjerne ha puppene min etterpå også... Tenk det a., født ferdig med tenner. Onde lille babyen! Noen som vil ha to tenner? De selges veeeeeeeeldig billig;)

Skrevet

Blir treff den 12. okt og det er 15 dager til så da bør du kunne sitte noenlunde bra igjen... Får ha med badering visst ikke ; )

Spørs bare om du klarer å amme i 3 mnd når hun har tenner : ) hihi...

Skrevet

Grattis som høygravid da piadi:)

Kommer etter i morgen jeg da.

Var hos legen i dag, og ble sykemeldt frem til jeg skal ut i permisjon.

Er litt rart å tenke på at jeg ikke skal jobbe noe mer før ut i november neste år igjen.

Legen var veldig fornøyd med resultatene mine da:)

Fint blodtrykk, fin/liten vektoppgang, osv osv.

Men har merket at lege og jordmor måler sfmål noe annerledes.

Magemålet mitt var 2 cm mindre hos legen i dag enn det var hos jordmor for 14 dager siden, og det må jo bare være helt feil, føler jo at jeg har blitt så stor at jeg snart sprekker. Ganske ubehagelig følelse faktisk..hehehe

Jeg vil på treff snart, litt lyst på Mirawa eller noe sånt jeg da, kinamat hadde vært godt.

Skrevet

Nei please ikke kinamat.. Skjønner at mange av dere liker det, men jeg blir kvalm om jeg må på kinarestaurant en gang til altså !!! *blæ* :)

Det er ikke babisen som har festa seg da ? da synker jo magen litt, eller er det fortidlig kanskje ? Er 2.gangs jeg vet du så da fester kanskje ikke babyen seg i det hele tatt... Tenk at vi er høygravide.. Nå skal vi oftere til kontroll og tiden kommer nok til å rase avgårde : ) !!

Skrevet

Har forresten satt opp Pavarotti.... Orka ikke Jonas B en gang til :)

Skrevet

Ok, får se hvor vi havner opp, kan spise kinamat en annen dag jeg:)

Hodet har ikke festa seg, var i hvertfall det legen sa når han dreiv å styra på...auauau, er vondt når de skal sjekke hodeleie altså.

Skrevet

HEI HEI JENTER, LIGGER BESKJED TIL DERE PÅ SLITERSIDEN FRA MEG TIL DERE

KLEMMER FRA MEG

Skrevet

Født med tenner ja lille Embla. Det er jo ikke veldig vanlig......heldigvis. :) Høres ikke godt ut nei......

Trym fikk ikke tenner før han var 7 måneder han da, og har bare bitt meg et par ganger etter at de kom.

Pavarotti har jeg aldri vært, så det kan jo bli interessant. ;)

Skrevet

Pava har bare så bra mat:)

Er dit jeg pleier å gå for å spise når jeg skal kose meg litt ekstra! Mmmmm, jeg MÅ jo bare være med! Hehe...

Stilig da, sist jeg var der var under elvefestivalen, stappafullt også ble jeg dårlig.

Satt med bøtte under bordet og spøy! Tror de savner meg der borte:p hahaha

Skrevet

jeg kommer dessverre ikke til og være her lenger, for i 2 dager har jeg blitt mishandlet sterkt fysisk av min samboer....

han har blant annet knekt stor tåa mi, samtidig som han tråkket på den 2 ganger med hælen sin rett etterpå.... kastet meg i bakken og drevet med psykisk terrosr over en lang periode...så sitter her med gips, blå merker over hele kroppen, hoven i ansiktet og han tok kvelertak på meg og slo pusten ut av meg flere ganger.... jeg kommer til og ha smerter i benet/tåa i inntil 12 mnd....

har gått ned 6 kg på disse dagene og grunnen til at jeg sier dette er for og fortelle alle dere jenter der ute at hvis man blir utsatt for vold av sin mann en gang, IKKE gå tilbake til han.... han kan si det aldri mer skal skje, men han har holdt meg fanget i 2 dager og gjort det hqan lovte han aldri mer skulle gjøre....

jeg har vært hos legevakta og fått konstantert alle skader, og hos politiet... han er anmeldt og jeg har dattern min har flyttet hjem til mine foreldre...

min nå x samboer har nå stikki fra fylket fordi han allerede har en samf.straff på seg noe som tilsier at han blir puttet inn så fort politiet finner han...

han har anmeldt meg for bitt skader og kniv stikking da... kniv stikkingen er bare piss, han skrapte seg selv med knivpå en tattovering han har av navnet til x dama si og bitt skadene kommer av at når han sattt opp på meg og kvelte meg var det eneste måte og prve og få han til og slutte... og når han reiste seg opp sparket jeg han mellom bena for og prøve og få stukket av... men det gikk ikke så han sparket alt han kunne mellom bena mine....

dette er ikke ment som syte innlegg måtte bare ha noen og dele dette med og gi en advarsel om at ALDRI gå tilbake til en mann som har slått engang... LOV MEG DET JENTER!!!...

ønsker dere alle lykke til og takk for den fine tiden her inne... kommer til og savne dere masse....

Skrevet

HERREGUD !! PsykoX da!! Håper det går bra med deg !! Pass godt på deg selv og snuppa di. Dette var LANGT FRA noe syteinnlegg Veronica!

Lykke til med anmeldelsen.

Og en ting... IKKE føl at du må forklare hvorfor du forsvarte deg..!!!!!! Du har RETT til å forsvare deg !!

God klem fra

Skrevet

ps: han har knust tlf min og knekt sim kortet mitt,derfor får jeg dessverre ikke tak i noen fremover...

og han skylder meg over 10 000 kr som jeg aldri får se igjen...

hva gjør jeg jenter???

jeg har gråtet i 2 dager i strekk og gråter nå... er konstant redd og vet ikke mine arme råd... har heldigvis stefar og mamma og søstern og selvsagt dattern min som stiller opp....

lykke til med alle fødsler i nærmeste fREMTID... :)

Skrevet

han har klart og knekke meg så mye at jo alt er faktisk min skyld... ALT...

orker ikke mer(mener ikkesånn selvmord orker ikke mer) men er bare sliten og lei og trøtt... skulle ønske jeg hørte på alle som sa hvordan han var...

dumme dumme dumme meg.....

takk for all støtte jeg har fått av dere jenter og jeg håper jeg engang møter dere igjen med alle deres småttiser ;)

dere er virkelig en herlig gjeng som betyr mye for meg...

Skrevet

Hm...det var jo dumt - sendte nettopp en melding til deg.....

Leste ikke alt for jeg ble så sjokka og skyndtet meg å sende sms.

Hvis du klarer å komme deg på nettet så noter ned nummeret mitt :

47414854....

Som jeg skrev i meldingen så håper jeg virkelig at du kan treffe oss - som venninner, vi har jo blitt en gjeng og vi bryr oss om alle !!

Så meg kan du ringe eller melde til uansett tid på døgnet, jeg har bil så jeg kan komme når som helst....hvis det skulle være noe...

Mobilen er med meg overalt og står alltid på døgnet rundt.

Hvis jeg kan hjelpe til så gjør jeg det :o)

Håper du er innom her bare for å kikke på tråden....

Lykke til vennen - det ordner seg snart.....

Skrevet

Ikke bry deg om pengene !! Vær glad du har kommet deg bort fra han..! Penger betyr ingenting i den store sammenheng. Det ordner seg nok skal du se :)

Enig med Hebbie også !

Skrevet

Vettu Veronica, nå begynte jeg faktisk å grine. DET skal litt til... Jeg blir så sint at det koker og så lei meg på dine vegne...

Det er VELDIG godt å høre du er kommet deg vekk fra ham!

Hvis det er noenting, HVASOMHELST! jeg kan gjøre for deg så ring! Mitt nr er 93286818... Og den er på HELE døgnet!

Jeg har vært gjennom noe av det samme med min x så jeg vet jo litt hva det er snakk om, så dersom du trenger noen å prate med som har vært der, her er jeg;)

Og jeg håper virkelig virkelig politiet får tak i rasshølet og burer ham inne, helst med en stooooooooooor sterk mann med tattiser og preferanse for gutter!

Som sagt, trenger du noenting, noen å prate med, anything, så bare ring! Stiller på flekken! (det gjør nok alle jentene her inne kjenner jeg dem rett...)

Vi tenker på deg og håper på snarlig oppdatering så vi får vite hvordan det går med deg!

Skrevet

Og forresten, mens jeg allikevel sitter her og forbanner drittsekken nedenom og hjem, kan ikke jeg få navnet hans?

Kjenner noen som sikkert vil hilse på og er en kløpper på å finne sånne... (politimann asså, SLEM politimann som ikke liker sånn oppførsel...)

Skrevet

Fy faen, blir så forbanna når jeg hører om sånt.

Hvordan kan noen oppføre seg sånn mot et annet menneske?

Håper det ordner seg for deg og at dritten blir buret inne for godt.

Sånne mennesker skulle ikke fått lov å oppholde seg ute i det fri.

Du må oppdatere oss, så vi får vite hvordan det går med deg og snuppa di.

Tenker på deg

Klem

Skrevet

Oi, se forresten på signaturen min da.

Høygravid i dag jeg gitt...hihihi

Det så bare kjemperart ut.

Skrevet

JAAAAA - få navnet til den drittsekken !!!

Tenkte på det selv - må finne noen som kan spore opp sånne drittsekker så går alle på BIM løs på ham, få sin egen medisin....

Han må finnes slik at han blir kasta i fengsel - dette kan ikke aksepteres....

Ble helt satt ut i går da jeg leste innlegget - tenk på hva som har skjedd for oss uten å vite hvilket helvete Veronica har vært gjennom - blir skikkelig dårlig innvendig.

Jeg skal se om jeg finner henne på jobb så jeg får tak i henne på et eller annet vis....

Skrevet

Sorry, men nå ser jeg en åpning og en gylden mulighet....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...