♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 25. september 2006 #51 Skrevet 25. september 2006 Så deilig med litt familiekos da Jeg kommer gjerne på pizzakveld, så lenge jeg ikke ser en kake eller digg...! Nå er jeg lei av å ha dårlig samvittighet for vektoppgang !
Thea og Erle Skrevet 25. september 2006 #52 Skrevet 25. september 2006 Ja da blir det ihvertfall deg og meg. Masse pizza på oss da. Jm blir vel ikke helt glad for det men.... SISTE gang jeg går gravid så!
Chiquita Bananas Skrevet 25. september 2006 Forfatter #53 Skrevet 25. september 2006 Hei jenter...måtte sove litt da vi kom hjem etter å ha hentet svigers - var så trøtt ;o) 2nj - har vel ikke bestemt klokkeslett, men MaybeMe slutter 15 på jobb så det blir en gang rett etter det. Vet ikke om vi kjører hver for oss eller sammen. Har måttet gi fra meg bilen til svigers siden bilen deres ikke funker ( Så da tar jeg kanskje firmabilen og det er en varebil med liten plass fremme. Håper du kan være med - og andre også da..... Gratulerer med dagen på lørdag - jeg stikker til stavanger på torsdag og kommer ikke hjem før søndag eller mandag så jeg får kanskje ikke gratulert deg. Snupp vil ha pupp - hvis jeg skulle glemme det i morgen så sier jeg det nå heller -lykke til på LAP'en imorgen ) Det går nok bra !!! Vi har heller ikke bestemt når tid og hvor juleverkstedet skal være, men vi må tenke litt på det så vi kan få til noe snart. Tida går fort så da er det greit å få begynt siden flere og flere kommer til å bli opptatt frem til jul ;op Så bare kom med forslag. Vi kan ha oss meg ihvertfall.... Theaokt - kos deg i Tønsberg da, håper det blir kjempekos..Leser kanskje om deg i avisen da når du har vært på badeland ;o) hihihihi.... Stor hval observert på Tønsberg badeland !! Jeg er ihvertfall med på pizzakveld - og vi kan jo runde av med en klase gulrøtter i sympati med Piadi ) NOT !! Men vi har alle godt av å spise litt sunnere så vi kan tenke på et sunnere alternativ da... Jeg for min del spiser risgrøt med maaaaaasse sukker og maaasssse smør....som om jeg ikke fikk nok dritt i meg igår )
ღLitjpia24 is hurtingღ Skrevet 25. september 2006 #54 Skrevet 25. september 2006 Heisann alle jenter! Jeg er sååååå sliten nå. Har vært og danset litt idag sammen med en fra Sverige. Var bare såååå gøy og jeg har fått igjen litt av den selvtilliten som fantes i meg. Sååå deilig å kunne vrikke skikkelig på hoftene, danse i kort skjørt og sexy overdel, høyhælte sko og tilogmed få æren av å danse med en sååååå kjekk kar da. *dån* Så nå er faktisk mitt humør på topp! Jeg hadde en lengre samtale med sambo IGJEN igår. Blir pokkern meg sååå lei av alle disse samtalene med ham som aldri får ting til å skje uansett. Men men... Det viser seg at mye av grunnen til at han ikke er sikker på oss er pga min negativitet. Skjønte ikke helt hva han mente og spurte hva i helsike han mente med det. Da dro han opp en situasjon hvor han fortalte meg at søstern hans hadde så vondt i hodet og derfor ikke orket å komme for å møte oss. Og istedet for at jeg sa: "Stakkar lille søstern din som har såååå vondt i hodet" mente han at jeg var negativ overfor henne da jeg sa: "Kanskje hun burde komme seg ut i frisk luft." Jeg mente absolutt ikke å være negativ på noen som helst måte. Men tanken min bak den kommentaren var det faktum at hun røyker som en skorstein hjemme hos seg selv og innestengt røyklukt er vel ikke akkurat det aller beste for en hodepine. Han synes at det var såååå dumt av meg å svare på en sånn måte når jeg heller kunne gitt henne masse sympati. Men sorry meg altså! Jeg har faktisk ikke store sympatien for folk som heller ligger inne i en røykfull leilighet med dundrende hodepine istedet for å ta seg en tur ut i FRISK LUFT!!!! *grrr* Derfor spør jeg dere her inne... Virker jeg til å være negativ i måten jeg snakker på eller svarer på? Og sambo sa tilogmed at jeg har en belærende tone overfor ham og andre... Mener at jeg må hevde meg over alle andre. Og det hater han ved meg!! Kan ikke skjønne at han mener jeg er sånn og så ille liksom. Ja ja... Hva jeg skal gjøre eller ikke gjøre aner jeg virkelig ikke. Kanskje jeg skal bare sitte taus som graven rundt sambo og familien hans? Kanskje jeg da ikke er belærende, hever meg over dem og er negativ?!? Nå skal jeg lage meg litt mat! Er kjempe sulten etter masse dansing idag. Men har kjempe lyst til å danse enda mere idag jeg da. Hihi...
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 25. september 2006 #55 Skrevet 25. september 2006 Snuppa, ærlig talt... Hvorfor finner du deg i dette ? Han vet at dette ikke går lenger og derfor finner han på en så tåpelig grunn... Hva i H...... har det med saken å gjøre at du er negativ mot søsteren hans som du forresten ikke liker ?? Kan han dra ut på byen og overnatte her og der, være ekkel mot deg når det passer han pga søsteren ? Ærlig talt, beklager å måtte si det, men det høres ut som om han finner på alle mulige slags unnskyldninger nå.. Tror presset på han er for stort og han er ikke voksen nok til å finne ord for det..! Skal ikke være lett dette Du må si til han at enten tar han seg sammen og finner ut av ting ellers må dere ta dere en seriøs pause fra alt dette ! Drar han ut på byen til helgen er jo det svar i seg selv mener jeg !! Skjønner jo at han har store problemer med seg selv for tiden.. Men han har verken rett til eller grunn til å la det gå ut over deg !!!! Så det så ! Og sånn ellers baker jeg boller igjen... Gleder meg til å spise, men det er jo enda leeeeenge til de er ferdig da!
2nj♥ Skrevet 25. september 2006 #56 Skrevet 25. september 2006 Litjpia: NEi-NEI-NEi..... Ikke finn deg i slik oppførsel lenger..... Synes det virker som det er på kanten til "psykisk terror", han finner jo på alt mulig negativt for at du skal føle deg "liten" og "skyldig", mens det jo er han som ikke går inn for DERE lenger. Hvorfor går han ut hver helg om han er interessert i å redde forholdet deres???? Skjønner at du elsker han og gjerne vil at alt skal bli bra, men du kan ikke redde forholdet alene.....
Chiquita Bananas Skrevet 25. september 2006 Forfatter #57 Skrevet 25. september 2006 Vet ikke hva mer jeg skal si om den saken Litjpia - annet enn at du må velge selv hva du vil. Men du kan jo se litt fremover i tiden og se om du ser dere to eller om du faktisk har mer tro på at det er slutt.....Da er det kanskje et tegn på at du i underbevisstheten ikke er 100 % sikker på ham lengre - noe som er full forståelig. Men du bør ikke la ham kaste bort tiden for lenge da....han har allerede gjort det til nå. Og dette med søstera hans og resten av familien hans trodde jeg han var enig med deg om - men ikke turde å si noe til dem. Ikke la han uansett få legge skyld på deg - han har ikke vært så veldig aktiv på å få ting til å fungere...
Gjest Skrevet 25. september 2006 #58 Skrevet 25. september 2006 Aaaaaaaaaaaahrg... Jeg tror nesten jeg er mer irritert på han samboeren din enn du selv er jeg. Man skal da ikke behandle mennesker man påstår å være glad i på den måten han behandler deg! Gi meg en adresse så jeg kan dra og banke litt VETT inn i skallen på suppegjøken! Kommentaren fra mannen min når jeg fortalte litt i dag var; ja det hørtes jo ut som en ålreit fyr! Også kom det en sånn der "herreguuuuuud" grimase... Så det er ikke bare vi jentene som mener oppførselen hans er på trynet asså! Også la han til etter litt tenketid; hvorfor gidder hun å finne seg i noe sånt noe? Så der har du en manns synspunkt på det hele!
MaybeMe? Skrevet 26. september 2006 #59 Skrevet 26. september 2006 Nå må du ta en skikkelig avgjørelse Litjpia, og finne ut om denne bortskjemte drittungen er en fyr du kan leve resten av livet ditt med! Kan bare gjenta det de andre har sagt her, det er ikke slik man oppfører seg i et forhold og mot den man elsker. Det virker ikke som om det blir bedre uansett hvor mange alvorsprater dere har. Føler du at det er noe igjen å jobbe med i det forholdet? Han må først og fremst tenke på hvordan HAN oppfører seg, før han kan begynne å klage på DIN oppførsel. Hadde han oppført seg som en omtenksom, engasjert og forelsket kjæreste kunne han kanskje klaget på at du var negativ, men når han oppfører seg som en dritt må han vel forvente å få litt dritt tilbake også? Slik er livet altså! Jeg venter fortsatt på EL jeg da, og nå tror jeg ikke den er langt unna. De positive testene forrige uke var visst bare på ert, for tempen steg aldri... Tenk det, 13 EL-tester uten å finne EL!!!!! Blir så lei. Men nå begynner jeg å kjenne igjen signalene fra kroppen min, EL-smertene er tydlige og slimet har kommet. Etterlyste jo dette når jeg trodde jeg hadde EL. Tror ikke kroppen min likte disse urtene altså. Neste gang er det pergo, da vet jeg iallefall sånn ca. når jeg har EL. Min kjære bare ler av dette egget mitt, han syns jeg har snakket om at jeg har EL i 3 uker nå, og det har jeg vel nesten og.... Har ikke stresset med sex'en når jeg har vært så usikker på EL, for da blir vi bare så fort lei. Men har oss med jevne mellomrom, og nyter det, så får egget komme når det kommer. Har jo egentlig gitt opp denne pp, så skjer det noe er det jo en bonus. ) Juleverkstedet starter snart! Når skal vi dra i morgen Hebbie? Jeg er litt nervøs for å kjøre, men hvis noen viser vei går det nok bra. Flere som blir med? På Panduro altså, hvis noen lurer på hva vi snakker om. Jeg har strikket en veske i helga, skal tove den i dag. Tror jeg skal strikke noen flere, men det dumme er at de fleste har allerede fått veske av meg. Burde egentlig lære meg å strikke babytøy, for det kommer jo så mange babyer fremover. Lære meg Mayken? Au au, nå gjør det vondt i eggstokkene mine. LØSNE NÅ, DUMME EGG!!!!! Hvor har det blitt av Veronica egentlig? I dag skal jeg til min 2. akupunkturtime, håper det setter en støkk i egget mitt!
Chiquita Bananas Skrevet 26. september 2006 Forfatter #60 Skrevet 26. september 2006 MaybeMe - vet ikke, det er helt opp til deg. Men det beste blir vel nesten rett etter jobb for da får du noe av kvelden hjemme som du ønsket. Er ikke vanskelig å komme seg bort - er bare å kjøre motorveien mot Oslo og ta av i Sandvika. Men vi kan alltids møtes hos deg og dra sammen. Jeg tror jeg må ta firmabilen til sambo hvis han kommer seg hjem tidsnok fordi stasjonsvognen har svigers - så da kunne jeg satt den fra meg hos deg. Det er en stor varebil og det er ikke så kult å parkere en så stor dings inni en parkeringshall med masse biler overalt - jeg synes det er vanskelig å rygge med en så stor uoversiktelig bil blant masse biler som står tett i tett og det er trangt. Gleder meg til å lage noe - det er så gøy.... Lykke til på akupunkturtimen din )
2nj♥ Skrevet 26. september 2006 #61 Skrevet 26. september 2006 Hadde vært kjekt å være med, men det er et dårlig tidspunkt for meg. Pleier å hente lillegutten (snart storegutten) i barnehagen i 14-14.30-tida og han er ikke veldig begeistret for shopping...... Idag er han dessuten syk og hjemme fra barnehagen, så det kan jo hende jeg må ha han hjemme i morgen også..... Var forresten i Sandvika en tur igår jeg da. Så plutselig reklamen fra Barnas Hus på siden her og måtte ta en tur å sjekke ut... Kjøpte nytt bilsete til babyen da. Har egentlig kjøpt et før også, men det selger jeg bare igjen......hmmmmmm Har lyst å være med på litt juleverksted jeg assa, men jeg er helt grønn på det meste av håndarbeid osv. Kan jo ikke legge opp en maske til strikking en gang. Er jo veldig greit å ha noen julegaver i boks før desember, for jeg tror det blir andre ting i fokus da ja.....
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 26. september 2006 #62 Skrevet 26. september 2006 God dag jenter I dag er jeg bare trøtt.. Har lyst til å legge meg, men kan jo ikke det før snuppa kommer inn og er lagt Sover ikke om nettene lenger og våkner av den minste lyd.. Så sover egentlig ikke om dagene heller..! ER TRØTT !! Jaja.. bare å venne seg til det.. Kommer til å være mye trøtt de neste årene Også krangler ryggen/bekkenet i dag også.. ! ÆSJ som jeg sutrer hihi.. Har ikke noe å skrive om egentlig skjønner dere, men tråden lå på side 2 og det går jo ikke an da !! : )
Mayken Skrevet 26. september 2006 #63 Skrevet 26. september 2006 Phuh. emedlig fått lest meg gjennom all skravlinga deres. Tenke seg til, her er jeg borte fra siden i en dag, og så har det skjedd så mye...jaja. Har flydd rundt som en jojo de siste to dagene jeg da, har vasket masse klær og og fått pakket ut av flere esker med kjøkkenart. og vasket dem i den nye oppvaskmaskinen. Blir så fint her nå altså Er fortsatt en del igjen, men bare det å få en sofa å sitte i å en tv å se på er himmelsk. Var på ikea og shoppet litt med svigermor i går, så nå har vi fått kjøpt badebalje og stellematte til vesla også. Tilla: Så søt Embla er da, gleder meg til å få hilse på henne:) Nanna: Som Tilla alt har sagt, så bor jeg rett ned i gaten. Du har jo til og med nummeret mitt, og vi har sendt hverandre flere meldinger alt:) Heter jo egentlig May, husker du meg nå? hehehe Litjpia: er såååå misunnelig da, jeg vil også danse, men er ikke så lett når man er stor som en elefant. Hvilke type dans er det du driver med? Har selv danset konkuransedans for en del år siden, er kjempemorsomt. Maybeme: Hvis du alt kan å strikke, så er det ikke så vanskelig å strikke babytøy heller. Er nesten likedan som å følge en bakeoppskrift:) Det positive med babytøy er at det er så lite at man blir fort ferdig da:) Bare å si i fra, så kan vi jo samles til en strikkekveld også Piadi: nå er det søren meg ikke lenge til vi er høygravide. Du i morgen og jeg på torsdag. ugh...synes det går litt for fort jeg. Theaokt: kose deg på tur da, jeg kommer gjerne på pizza. namnam Skal til legen på kontroll i morgen, er litt spent. Er sykemeldt til og med i morgen, men har bare torsdag og fredag igjen å jobbe da å så tilfelle, for går ut i 2 uker ferie fra mandag av og etter det er det rett over i svangerskapsperm.
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 26. september 2006 #64 Skrevet 26. september 2006 Nå kan jeg gå å legge meg = ) God natt alle jentene
2nj♥ Skrevet 26. september 2006 #65 Skrevet 26. september 2006 *opp med deg......ikke ramle over på side 2 nei*
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 26. september 2006 #66 Skrevet 26. september 2006 Hmmm... Forresten, hvorfor har ikke jeg sett Embla enda ? Noen som kan sende bilde på mail ? Nåh legger jeg meg : )
2nj♥ Skrevet 26. september 2006 #67 Skrevet 26. september 2006 Gå inn på hjemmesida deres så ser du bilder av henne. Skjønn jente
Gjest Skrevet 26. september 2006 #68 Skrevet 26. september 2006 Hei jenter:) Hvordan er formen på dere alle? Begynner å nærme seg spennende tider her nå, opptil flere av dere går over til å være høygravide og DA er det ikke lenge igjen! Piadi; det lille vidunderet kan beskues på www.hafrjohnsen.com, der er bilder frem til hun er 3 dager, mer kommer selvfølgelig siden... Må være flinkere til å ta bilder for endelig begynner hun å ligne mer på meg enn på pappaen;) hehe Går fort de små forandringene der altså, helt sjokka jeg! Litjpia; Hajjo? Alt bra? Dumme mannen fått deng ennå? *freseputre* For de av dere som har små søte fra før så er det "trille/kake/kaffe-treff til uken, ligger inne på DiB... Heng dere med! Nå skal lille ha mer mat hører jeg på lydene her... (smatte sikle slafse smatte etterfulgt av vræææææææl om man ikke reagerer fort nok:p)
ღLitjpia24 is hurtingღ Skrevet 27. september 2006 #69 Skrevet 27. september 2006 #%¤%/)(()=?)(=%#¤%#%"&/)(? HVORFOR SKAL MAN IKKE FÅ TAK I DE BRUNE SELSKAPSSKOENE OG DEN BRUNE VESKA SOM PASSER DØDSGODT TIL DEN FLOTTE SELKAPSKJOLEN MAN HAR KJØPT? JEG KJØPTE DEN KJOLEN ENE OG ALENE FORDI JEG SKULLE HA AKKURAT DE SKOENE OG DEN VESKA TIL, MEN BESTILLINGEN TIL DEN BUTIKKEN ER FORSINKET!!! Noen som ha tips til hvor i helsike jeg kan få funnet det her i Drammen? Måtte bare få ut litt frustrasjon her. Sitter hjemme idag med skikkelig sterke menssmerter. Klarer ikke i det hele tatt å slappe av jo. Har dødsvondt og er derfor hjemme fra jobben idag. Blir også skikkelig kvalm når TR har meldt sin ankomst. Har ingen matlyst bortsett fra den deilige krokanrullen min. Nam nam... Hmm?!? Må få kjøpt meg det da. Tillab: Joda det går jo egentlig greit. Vi har masse å jobbe med og mye å snakke om. Så vi skal prøve å se hvordan forholdet går frem til våren og hvis det fortsatt er slik som det er nå, så avslutter vi forholdet for godt da.
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 27. september 2006 #70 Skrevet 27. september 2006 Ja jeg fant ut av hjemmesiden din i går Tilla... NYYYYYYDELIG LITA SNUPPE = ) Tenk at her satt jeg og ante ingenting om at bildet av Embla var bare et tastetrykk ++ unna Nå jenter er jeg HØYGRAVID !! *Grøss* Snart skal "lille knøttet" presse seg ut av mamman sin.. Er IKKE noe jeg ser så veldig frem til..!!! Hihi.. Men etter å ha sett bilde av Embla og nydelige små babiser på butikken i stad så gleder jeg meg jo veldig til ETTER fødselen : ) Når var det vi fant ut at vi skulle sette opp treff igjen atte ?? : ) Tilla: Jeg har ei fra før, men hun får ikke akkurat plass i noen vogn lenger : ) hihi...
Chiquita Bananas Skrevet 27. september 2006 Forfatter #71 Skrevet 27. september 2006 Gratulerer Piadi som høygravid ) Så spennende !! Theaokt er jo også høygravid - er ikke lenge før hennes baby kommer ut.
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 27. september 2006 #72 Skrevet 27. september 2006 Takk... tror jeg Ja men Thea jukser noe fryktelig !! heh.. Ingen som gidder treff eller ?? Bare meg som ikke har noe liv ?????? = )
2nj♥ Skrevet 27. september 2006 #73 Skrevet 27. september 2006 Gratulerer som høygravid. Jeg har, heldigvis, 66 dager igjen til termin.... Synes det bare går såååååå fort. Men nå har magen begynt å ta veldig plass, så det er ubehagelig å sitte for det presser slik oppover at jeg ikke får puste (eller iallfall føles det slik). Kan bli litt lei av det da, men jeg vil helst ikke være lei for jeg synes igrunn tida går fort. Jeg vil være med på treff. Neste uke da??? Var vel kanskje snakk om pizzakveld hos Thea da..... Har hatt Trym hjemme med feber igår og idag.... er en jeksel (første) på vei som nok er årsaken. Slitsomt med en pjusk og sutrete liten tass ja. Vil helst bli bært hele tiden og det er ikke særlig behagelig for mamma nei......Sliten jeg!
Gjest Skrevet 27. september 2006 #74 Skrevet 27. september 2006 god dagen jenter....mayke ja husker deg nå,tar litt tid m detta hodet her for tiden he he.er ikke alltid like med .Var hos legen i dag da,å blir så irritert he he jeg vet jeg har termin selv 24 april og er 10+3 i dag men neida han måtte se på det teite hjulet..Og regne etter siste mens ,men jeg hadde jo aldri mens mellom sa og at jeg ble gravid ijen.Jeg sa at det ikke stemmer og hva de sa på siste ul i uke 8+5 men tror du han hørte da..Han menenr etter det teite hjulet at jeg er 9+3 i dag..åååå blir irritert jeg.Men jeg går ut fra min dato jeg,så får han bare sitte der og tro det han selv vil.Ble sykem ut oktober oxo ,det er deilig det da.Nå har jeg sovet et par timer da,så skal jeg snart hente gutta boys på sfo,så dere alle får ha en god dag ble en sutre tråd detta nå men
Chiquita Bananas Skrevet 27. september 2006 Forfatter #75 Skrevet 27. september 2006 Jeg er med på treff jeg neste uke - Theaokt tenkte på en pizzakveld ja. Ellers er det bare å slenge ut en liten tråd - så hopper folk på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå