Gå til innhold

Drammen og Omegns skravletråd :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hi hi jeg hadde ikke brukt metallformer selv, men nå vet jeg jo det. Men hva er da vitsen med de formene da. Tror kanskje du hadde de for fulle jeg. De heves jo en del.

Litjpia- min kropp egnes ikke for fremvisning for øyeblikket. Kanskje jeg skulle spandere det på mannen min. Du skal ike bli arb. ledig bare dette vesnet kommer seg ut av MIN MAGE.

Piadi- Går automatisk på 2 trim men der er det jo ikke noen tråd lenger. Flink du er om dagen da. Er så lei jeg nå. Vasket alt. Så har jeg måtte vaske trekk mener ikke lakenet men trekket til selve madrassene en gang til pga oppkast og at storegutt har vært litt uheldig med nattlig vannlatning. Så kjedelig.

Lurer på om Tillab har kommet hjem? Hvordan går det med deg 2nj, pinnsvin, mayken, nanna,ninni,maybeme,ønsker seg spire og alle jeg måtte ha glemt?

Her blir det plutselig hjortebiff og masse digg tilbehør. Nam nam..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir helt stressa når man har droppet BIM en dag..... er jo såååååå mye å ta igjen..... -Men nå har jeg ikke tid da, så får heller sette meg ned og lese litt mer på mandag.

Har mamma på besøk, så idag har vi vært i Oslo. Endelig fått sett litt på Zara også da, men det var så sinnsykt mye folk og varmt og trangt med vogn at jeg gikk ut igjen tomhendt..... hmmmmm

Nå lager mannen pizza, mmmmmmm......han er kjempeflink til det assa! :)

Er det bestemt noe mer ang. juleverksted? Står kanskje lenger opp i tråden, men jeg har ikke fått pløyd igjennom som sagt.....

Ha en flott helg alle sammen :)

Skrevet

hehhehe.....de kom aldri så langt - heva seg ikke, dem bare rant ut :op

Men nå ble sluttresultatet bra :o) Ble kjeeeempesøte minimuffins med sjokoladeglasur, rosa og grønn glasur med pynt.

Litjpia - kan ikke slappe av, hadde masse å gjøre i dag. Endelig ferdig med muffins så måtte jeg begynne på middagen, og nå når vi endelig hadde spist så måtte sambo kjøre til Drammen til eksen sin, hun skal passe Fant - helt til mandag !! Wæææ....stakkars. Men det var hun som ville eller faktisk samboeren hennes..Trodde han var redd det svære beistet - han ble sjokka første gang. Men nå har jeg sendt med muffins, snop og diaré tabletter itilfelle (bikkja tåler ikke så mye) og gubben har kjøpt masse hundesnop til hundene..... Blir rene slumberparty her jo !! Nå får Fant treffe kjæresten sin da - ei nydelig blandingshund....

Men snart så må vi ut og kaste litt søppel, hente bilen til svigers fordi vi må kjøre til Gardermoen og sette fra oss den der imorgen tidlig - de kommer tilbake fra USA i morgen. Plukke opp faren og broren min på Gardermoen, så deretter er det rett i kirken til barnedåpen.

Vi har ikke bestemt oss for dato for juleverksted - men det er greit å fordele utover slik at flere kan være med og det ikke blir så stress...

Men neste uke på onsdag så drar jeg og MaybeMe til sandvika og kikker på Panduro hva vi vil lage....så hvis noen vil være med så må dere gi beskjed.

Skrevet

Har fått melding fra vår alles kjære Tillab - hun kom hjem i formiddag. Men det er vel litt å sette seg inn i før hun setter seg foran BIM og skravler. Håper hun er snart klar for å ha besøk så vi får se Embla....

Må ha en babyshower da - bra ide fra Lijtpia....

Skrevet

Vi kunne jo tatt et lunchtreff når Tillab hat ork. Ikke alltid like morsomt å fåhuset fult av hus. Kan jo bli stresset nå som det er første ungen og greier og greier.

Lillegutt har gått og kledd seg ut i dag som spiderman og ropt "batteman". Skjønte vel ikke om det var batman eller spiderman han var siden det er batman han liker best å kle seg ut som.

Har fått vært på Bærums verk på verket interiør og svidd av noen kroner. Ble ikke så mye shopping der selv om jeg hadde gjort det dersom lommeboken hadde tillatt det. Nå er dette trimester på sitt værste. Tung-skikkelig tung og masse halsbrann hele døgnet. Ganske lei. Hva syntes Tillab om å føde, noen som vet? Skulle gjerne født vaginalt jeg dersom det var noen som kunne sette gang fødselen nå.

Spiste så digg middag- så nå bærer det på sofaen med en film.

Skrevet

*snikesnoke*

Endelig hjemme med vesla, deeeeeeeeeeeeilig... Hva har vi gjort i dag? Sove, spise pupp, soooooove, spise pupp, sove... Og bæsje x antall ganger;)

Joda, livet som småbarnsmamma er digg!

Til og med når mamma bimmer er lille sulten men hun er heldigvis så liten at jeg kan bimme over henner;) hihi

Lunchtreff hadde vært kjempekos, vi skal jo snart flytte og greier så leiligheten er ikke helt i besøksstand, er litt trangt og litt lite møbler å sitte på og sånt. Men jeg må vente til jeg kan sitte vanlig da, ble noen sting nemlig, eller hardangersøm som jordmor fleipa så fint... Såpass mange at hun har nekta å fortelle meg antallet!

Men Thea, detvar faktisk rn kjempeopplevelse , åpningen var et helvete, pressinga var en befrielse! Og det aller morsomste var når hun ble holdt i beinet av jordmor og skulle puste, så bæsja hun ned hele dama, fliiiiiink jente!!! Hehe...

Godt å se at dere alle har det bra og at det er livat på tråden her, håper det ikke er så lenge til vi sees igjen, og kommer luskende innom her når jeg har tid og mulighet:)

Takker også MASSE for alle hyggelige meldinger, gratulasjoner og lykkeønskninger...

Skrevet

Nå har jeg nettopp opplevd noe skremmende !!

Jeg og sambo måtte jo ut og hente bilen til svigers for å kjøre den til Gardermoen imorgen. Jeg kjørte vår bil bak sambo - det kom en bil bak meg som svingte inn mellom oss og sambo kjørte seeent. Jeg satt bare og lo fordi jeg regnet med han kødda, typisk ham. Golfen som svingte inn kjørte i raua på ham og venta på en sjanse til å kjøre forbi - merkelig nok så kjørte han fortsatt sakte...

Så jeg lagde litt avstand da jeg plutselig ser at det lyser oransje under bilen !! Og kjenner en svidd lukt...Faen bilen brenner jo under !!!!!

Jeg tuter helt vilt og blinker med lysa - gubben blir jo illsint og viser fingeren til meg, mens jeg blinker inn til siden for at han skal svinge inn.

På første mulighet kjører han faktisk inn fordi han har problemer med bilen det var derfor han kjørte så sakte. Men han blir jo sittende...så jeg har parkert noen meter bak, hopper ut og brøler på ham og han titter ut og spør hva det er for noe. Jeg skriker at det brenner og peker - da legger han seg ned den dusten og kikker, men kommer bort til meg tilslutt....

Så vi måtte stresse med å kjøre hjem og bytte til varebilen og hente tau. Jeg var temmelig stressa da jeg måtte taue bilen....ikke så kult å ha sin kjære i en ustabil bil. Det gikk jo bra.

Har litt vondt i magen etter alt dette oppstyret.

Skrevet

Herregud for en drittnatt !

Vet ikke om jeg har sovet et par timer, føles ikke slik ut. Men da jeg våknet halv 5 så ble jeg så kvalm og Junior begynte med berg og dalbanen sin igjen...

Så nå sitter jeg her etter å ha trødd i meg 3 skiver som jeg ikke kjenner noenting til...er dritsulten, men blir for drøyt å stappe i seg masssssse mat på denne tida.

Øynene svir fordi jeg var sååå trøtt i går jo og gleda meg til å legge meg, men hverken jeg eller gubben var trøtte nok - bare gira. Han sovna vel i 3 tiden og jeg sovnet litt etter - er fortsatt ikke sikker på om jeg sovnet. Har tenkt litt på hva som skjedde igår kveld - satte seg dypt i meg. Tanken har jo vært - hvor nære var det før det kunne gått skikkelig galt - alt bilen kunne ha eksplodert eller bare tatt helt fyr. Det brant jo under bilen, der bensintanken er....

Og ikke nok med det...vi prøvde å få tak i svigerinna mi i USA for å gi beskjed om hva som hadde skjedd for da ble jo planene helt anderledes. Nå måtte svigers få en annen bil og dem hadde ikke nøkler til den. Fikk vite da at flyet dems var 1 time forsinket fra startstedet, så de ville lette derfra i det flyet fra NY skulle til Oslo....

Så da var det ikke sikkert dem en gang kom seg til Oslo søndagsmorgen. Fikk mail i natt om ny flyrute og slik jeg forsto det så kommer dem frem mandagsmorgen istedenfor.

Kult - da får vi ikke satt fra oss noen av bilene fordi gubben trenger bilen sin på mandag (var den vi skulle sette fra oss i dag) og jeg vil ikke kjøre Chrysleren frem og tilbake den strekningen - sluuuuker bensin og blir enda høyere km.stand (ikke bra siden jeg skal selge den) ...... så eneste utvei blir vel til at jeg ta stasjonsvognen og reise opp til Gardermoen mandagsmorgen midt i rushen for å rekke frem der til 10 tiden...

Znoooorkkk.......

Stakkars svigers - da dem dro til USA så var flyet dems 14 timer forsinket i NY (selve flyturen til Rochester tar ca. 45 min !!)...og nå dette....og få nyheten om at bilen deres har brent og kan ikke brukes da dem ringer dattera si i USA for å fortelle at flyet dems er forsinket igjen...og da må sannsynligvis sove over i NY....

Maks uflaks !!!

Skrevet

Jeg får skravle med meg selv jeg....

Er så trøtt og kvalm og har en svak hodepine pga. mangel på søvn, gleder meg til en laaaang dag i barnedåp nå ;o)

Jeg får satse på å få sovet i bilen, sovner alltid da. Hehehe....er som en unge...

Hmmm.....er det noe mer jeg kan stappe i trynet ??

Er rimelig tomt i kjøleskapet nå...Er litt lei av muffins også....

Er så trøtt at jeg kunne sovne, men er akkurat litt for kvalm og vond i hodet til å sovne...irriterende assa !!!

Gjett hvem som slukner som et lys rett før 07.15 for så å bli vekket for å stå opp ????

Skrevet

Jeg skjønner at den bil episoden var en skremmende opplevelse. Tror ikke akkurat at jeg hadde vært høy i hatten selv i en sånn situasjon. Virker som søndagen bare blir stress da. Håper at det hele roer seg ned slik at du klarer å slappe helt av. Tenker på deg!

Selv så har jeg det ikke så veldig bra. Huff! Er egentlig litt pinlig å fortelle om dette, men men... Jeg må få det ut for jeg er livredd for tiden. Jeg og sambo hadde jo vært på Goggen Sportsbar først og hadde det vel egentlig kjempe koselig der sammen. Så begynte sambo å ringe en kamerat og da ble KUN sambo invitert på festen hvor kameraten hans var. Sambo sier selvfølgelig at han drar dit. Dreit totalt i det faktum at jeg hadde spilt inn en film mens vi var på Goggen som sambo har venta på skulle begynne på TV1000. Og som jeg da hadde tenkt at vi kunne se sammen når vi kom hjem. Jeg var jo ALTFOR snill mot ham og kjørte ham til festen etter en ganske så heftig diskusjon. Og da rant begeret over for meg rett og slett. Sa at jeg hadde pyntet meg ekstra kun for ham, men at han var den eneste gutten som ikke la merke til meg hele kvelden. Og at til å ville være sammen med meg og jobbe for å få forholdet til å fungere, så synes jeg han er ekstremt hensynsløs overfor meg. Han gir rett og slett blanke i meg. Jeg ble så sinna og så såra på samme tid. Tidligere har jeg vært utsatt for "tvangstanker".. Noe fastlegen min sa kommer av høyt stress nivå på et unormalt plan. Moren min har vært plaga av det samme for en stund siden. Og igår kom de tilbake. "Tvangstankene" går ut på det at jeg lurer på ting som dette:

-Hvis jeg hopper ned 6 etasjer og treffer stengulvet? Hva skjer da?

-Hvis jeg kjører bilen rett inn i denne fjellveggen? Hva skjer da?

-Hvis jeg bare vrenger bilen for en trailer? Hva skjer da?

Selvfølgelig vet jeg svarene på det, men blir så fristet når jeg blir stressa slik som jeg ble igår kveld. Og jeg var redd når jeg kom hjem. Jeg bare satt her hjemme i mørket og skalv som et aspeløv og det gjør jeg fortsatt.

Derfor gleder jeg meg til å komme hjem til Mamma og Pappa senere. Kanskje får jeg samla tankene mine og bare tatt en avsluttende avgjørelse på dette med meg og sambo. Så lenge han alltid prioriterer sitt etterlengtede singelliv foran meg, kommer jeg til å ha disse "tvangstankene" mine. Føler jeg... Tror jeg...

Nå skal jeg spise litt rester fra pizzaen jeg kjøpte igår. Sparer ingenting til sambo. Det er min pizza. Så det så. Og etterpå skal jeg ta meg en lang dusj, bære ned senga som søstersen skal få av meg, pakke ned et par av de store tingene jeg har her i huset. Siden jeg føler at dette er slutten på meg og sambo. Får se hva han sier når han endelig står opp idag da. Fyllesvinet, som ikke skulle drikke for mye, men istedet kommer sørpefull hjem!!! IDIOT!!!

Skrevet

Tvangstanker skal ikke bagatelliseres, men du virker til å ha kontroll på de. Synes du er mye alene til å være i et forhold. an du nevne 5 positive ting om samboeren din. For meg er det ikke vanlig at en går ut hver helg når en er i et forhold. Synes du skal sette en stopper for dette. Tror han kommer til å få litt sjokk dersom du går fra han. Du kan da bruke det til å virkeliggjøre et brudd eller til å lokke frem endringer hos han. For meg så høres det ut som om han lever to liv. Hans oppførsel taler jo for at han selv ikke har det bra i forholdet. Han viser deg ikke respekt i det hele tatt. Synes du kaster bort verdifull tid av livet ditt på en sopp. Pleier aldri å oppfordre noen til et brudd drsom det absolutt ikke ser ut til å gå dritt på et tidspunkt. Vil at du skal vite at vi er mange her inne som mer en gjerne tar i mot uanmeldt besøk dersom du skulle trenge å komme deg bort.

Skrevet

Hei hei jenter.

Jaja sa var det søndag da, trist å grått ute er liksom blitt høsten nå.

litjpia kjære venn, du vet at det bare er å sende en meld hvis du vil ta en tur eller møtes i drammen.

Skjønner meg ikke på han samboeren din jeg, han burde ta en skole "hvordan behandle den mann elsker".

Syntes han oppfører seg veldig dårlig mot deg, syntes du fortjener bedre enn dette.

Godt du skal til mammaen din idag, håper du får pratet litt ut med de å finner ut litt hva du vil nå.

Som vi har snakket om før, ikke bra å slite seg ut sånn du gir maks hele tien å han bare tar all din energi.

Nei nå er det hans tur til å yte hvis han vil ha forholdet til å fungere.

Vil i hvertfall sende deg mange varme klemmer og håpe dagen din blir bedre utover dagen når du har vært hos foreldrene dine.

maybeme:

går det bra, håper spiren sitter hos dere denne pp, du har i hvertfall truffet el nå denne mnd.

Neste sommer\høst skal vi to ha baby å hihi.

piadi:

Har du fått sovet å kost deg litt i helgen??

godt å kunne sove litt lengere om morran, i hvertfall slippe å gå ut tidlig på morran da.

Hun datteren din var jo så nydelig, syntes hun er veeeldig lik deg da.

Hebbie:

flinke jenta til å bake:)

der ser du du får det til hvis du vil.

skummel opplevelse du hadde igår, godt du ikke var høygravid da hadde vel vannet gått.

Håper du koser deg idag da, med MASSE KAKER hehe.

Til alle dere andre, ha en fin dag.

klemmer fra meg

Skrevet

Oiiii, Litjpia, det var ikke hyggelig lesning...

Møkkamann altså!

Men for å si det, det var sånn som dere har det som var slutten for meg og xen. Han dro på byen her og der og fest med gutta osv uten meg og det funker jo ikke! (det viste seg jo at det var en grunn ved navn Kine til at jeg ikke kunne være med han og gutta på byen og fest da... håper ikke DET er årsaken til drittstøvelen din...)

Jeg har fremdeles disse kjekkasene på lager jeg vettu, om du skulle trenge dem;)

Og sånne tvangstanker som det der, klart du vet svaret men tankene er ikke desto minde destruktive fordet. Dersom forholdet ditt får deg til å tenke sånn så må du jo bare komme deg ut av det! Du kan jo ikke gå rundt og ha det så vondt bare for en mann, en dust en! Det finnes faktsik SÅ mye bedre der ute!!!!

Skrevet

hei hei jenter..Ser at noen etterlyste meg oxo ,det var koselig.Jeg og sambo var en tur på sykehuset på fredag og så den lille som vi var blitt tante og onkel til.Hun var jo så søt da.Ellers så satt jeg og mamma på torget i går og solgte ting,jeg har jo så mye tupperware ting,for jeg har jo solgt det selv.Men tror at jeg ikke orker å ha noe fler partyer nå.Jeg kan godt ta imot bestillinger hvis noen skal ha noe men da må jeg samle det litt opp.Ellers er jeg i uke 10 i dag,og har hvert en del kvalm,men har oxo hatt noen fine dager da.Ellers så har det vel ikke skjedd noe mer,hvordan går det m dere da jenter.Hvem sin tur er det til å føde nå da...klemmer fra meg

Skrevet

HEI HEI HEI TILLAB- kan ikke komme innom her nå uten et ord om Embla. Hvem ligner hun, hvordan gikk fødselen, hva med morsføleslen, og alt som vi vil vite??????? Fortell fortell fortell. Litte granne da ...... så koselig .

Skrevet

Åhhhh.... nå er jeg sliten altså.

Holdt på her hjemme siden kl 11 i dag.

Vasket alle kjøkkenskapene og resten av kjøkkenet, fått satt på en del maskiner med bestikk, service ol, etterhvert som jeg har fått pakka det ut. og det er nå snart på plass i de nye skapene.

Har fått inn litt møbler på stua igjen også, siden sambo skal jobbe borte hele uka, fikset han det slik at jeg endelig har sofa, tv og komfyr med kokemuligheter før han dro.

Det blir bare så fint her altså:)

Gleder meg til alt er klart og bare står og venter på vesla vår.

I morgen skal jeg på ikea sammen med svigermor og handle inn ting vi tregner til kjøkkenet.

Kjenner jeg er skikkelig sliten i kroppen nå altså, ikke minst i ryggen og bekkenet, så nå blir det sofa'n på meg resten av kvelden, med tv og strikketøy..... velfortjent:)

Tilla: vi vil høre om Embla.

Litjpia: høres ikke bra ut det du gjennomgår nå.

Bare si i fra hvis du vil skravle litt eller finne på noe, jeg har to gode ører og lytter gjerne hvis du vil snakke litt.

Hebbie: jeg vil også ha kake.

Får kanskje endelig begynne å bake litt selv nå som vi begynner å komme i orden da:) håpe, håpe.

Nanna: så fint at du har fått kost deg litt i helgen da, og ikke bare vært kvalm, bare si i fra hvis du vil finne på noe en dag, eller hvis du vil ta deg en liten tur, nå har jeg no som sagt fått sofa igjen, så da kan jeg ta imot besøk:)

Ellers håper jeg alle andre har en fin søndag kveld.

Nå skal jeg inn å se siste episode av planeten vår på NRK2

Deilig med tv altså:) hihihi

Skrevet

Var masse kaker !! Og muffinsene mine slo virkelig an - flere foreldre kom bort med en gang og ville vite hvordan jeg hadde fått dem til og hvor jeg fikk tak i de søte formene... :o)

Fikk med meg 4 bæreposer med mammaklær og masse babyklær som jeg kan bruke. Er etter tantebarnet mitt som har vokst ut av det - var såååå bittesmå klær....Gleder meg til jeg har fått vasket det og skal legge det i kommode - må nok kjøpe en søt barnekommode..

Har fått masse bukser så jeg trenger ikke kjøpe det mer i dette svangerskapet - men jeg ser noen av dem vil nok ikke være store nok

:o( feite meg...

Litjpia - nå må du ta en avgjørelse !! Dette går ikke an... jeg synes han oppfører seg idiotisk hver helg nå foruten å være sur hele tiden. Dette må du ikke akseptere....som jeg leser så er det alltid plass til deg hos noen - så da vet du det :o) Det er mange her som bryr seg om deg og det gjør vondt å høre dette du går gjennom....Han har jo allerede lovet deg gull og grønne skoger - men atter en gang brøt han løftet sitt...

*rister misfornøyd på hodet*

Mayken79 - må jo bli en god mor og skjerpe meg så jeg må jo øve meg på å bake....regner med du stiller opp til prøvesmaking da :o)

Ikke glem juleverksted !!!

Skrevet

Hmmm, hva skal jeg si... Hun er en skjønn blanding av mammaen og pappaen sin. Veldig mørk lita tøtte, litt rart for jeg var helt lys som liten, men hun har det vel fra pappaen det også... Skal forsøke å oppdatere hjemmesiden litt i natt så det burde være minst ett bilde der i morgen tidlig når dere logger på...

Adressen er www.hafrjohnsen.com

Endelig nærmer jeg meg å kunne sitte litt, DET er digg det! Hehe...

Skrevet

hei å hun er så søt tillab,går det bra m dere der hjemme nå...

Mayken ja jeg kan si fra jeg vet du,går du hjemme oxo hele dagen.Jeg skal til legen ijen på onsdag så håper sykem blir forlenga,orker ike å vere på jobben m de luktene der nå he he.Hvor i drammen bor du foresten.ja dere får ha en fin mandag da.legge meg litt snart jeg da klemmer

Skrevet

Tusen takk.

Går kjempefint.Hun og pappaen koser seg kjempemasse sammen og hun er veldig snill med oss.Sover masse!

Mayken bor forresten rett ved deg:)

Skrevet

å gjør hun he he.var hun på det treffet jeg var m på....var så mange der vet du så husker jo bare noen.Å det er fint da at hun er så rolig ,jeg var på sykehuset på fredag og hilste på tante barnet mitt hun var oxo helt skjønn da.Men lita var hun,hun var bare 47 lang og veide 3120.og jeg holdt hun hele tiden he he,Sambo fikk lov til å holde litt da.klem

Skrevet

Hei Tillab- kom ikke inn på hjemmesiden din. Er du sikker på at det var riktig adresse?

Skrevet

Gratulerer Tillab. Embla var kjempeskjønn. :) Bra hun er snill.....-eller det er jo egentlig alle babyer da, men...... Bra at hun sover mye og ikke har noe som plager henne kan jeg vel heller si. :)

Da er det mandag og ny uke.... synes det går såååååå fort jeg. Plutselig er det helg igjen, gleder meg til det da, men den går jo enda fortere enn resten av uka. Snart er det vel jul og vi sitter med baby i armene omtrent hele gjengen. *rart*

Er veldig spent på hvordan Trym reagerer på at det kommer en baby i huset..... Var din eldste sjalu Thea???? Trym er blitt mammadalt etter at han begynte i barnehagen.

Hebbie: Når på onsdag skal dere da??

*Pålørdagharjegbursdag-tr-la-la-la-la-la.....* kake-kake-kake-og-pakker-gaver-pakker* tihi;)

Har alle bestemt navn på babyene sine eller??

Skrevet

Ja vi får ei lita Nathalie 2nj : )

Når er det det skal være juleverksted da ? Har bare fått med meg at Hebbie skriver "husk juleverksted jenter !" Men når man ikke vet hva man skal huske blir det vanskelig.

Liker helgene, skifter nemlig uke på søndagene og da er det like spennende enda å lese om den nye uka inne på bim : ) hihi......

Har vært hos legen i dag, har masse vann i fotene, har lagt på meg 6 kg på 5 uker og eggehvite i urinen... Men det er ikke noe å tenke på ifølge legen.. hihi.. Avslappa kar : ) BT er heldigvis normalt da.. Men det er helt utrolig at jeg ikke har fått svangerskapsdiabetes, så mye sukker som jeg trør i meg ! *dårlig samvittighet her ja !*

Tilla : Gleder meg masse til å treffe den lille tulla di, si ifra når du er klar for lunsjdate med oss da = )

Er spent på om Nathalie i magen har masse mørkt hår som oss andre, blir helt rart om hun ikke har noe i det hele tatt ; )

Nå er jeg i uke 34 og skal begynne å gå til legen hver 14. dag.. Har 42 dager igjen til UL terminen..! Herregud så fort tiden går !!

Jeg er IKKE klar og har ikke begynt å bli lei enda.. Håper det begynner snart altså, blir jo litt sjalu nå når alle begynner å få da : )

Thea: Har du fått ksdato enda ?

Mayken: Så deilig å få en del av huset sitt tilbake... : )

¨

Litjpia: Har delvis forsvart samboern din før, men nå syns jeg han har gått for langt altså ! Hva i helvete skal han springe på byen hver helg for ?? Er IKKE sånn man pleier forholdet sitt..!!

Noen som har IKM snart ?? Er så spennede om noen skal bli gravid snart !! = )

Hebbie: Tror ikke du får meg med å spise kake mer dessverre.. Tenk 6 kg på 5 uker : ( *HYYYYYL!!*

Når skal vi ha treff igjen ? Om en uke eller 14 dager ?? Noen som har forslag ?

Skrevet

Ikke funnet navn til denne babyen nei. Ks dato er 19 okt. Vært hos jm i dag og hun lo da hun forstod hvor lei jeg var. Jeg sa at nå skal jeg gå på meg en fødsel. Vent til uke 37 da sa hun. Reiser på hytta i kveld. Skal hente vogn i Sverige i morgen. Resten av uka har vi tatt ut ungenen fra barnehagen for å kose oss med dem. Blir litt badeland og div. Kommer hjem til lørdag. Tenkte å ta en pizzakveld uka deretter dersom noen vil er det bare å komme. Skal finne en dato.

Håper at alt står bra tiøl med dere alle. Juleverksted hvor og når???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...