Chiquita Bananas Skrevet 21. september 2006 #1 Skrevet 21. september 2006 Starter en tråd her inne jeg så ser jeg om flere følger med - for det er vel her inne alle vil være ?? Nå har jeg begynt på siste etappe da - skremmende og spennende !! Trodde faktisk at det kom til å være uendelig før jeg fikk kommet meg inn her, men her sitter jeg faktisk !! Tida HAR gått fort )
ninni82*Sander* Skrevet 22. september 2006 #2 Skrevet 22. september 2006 Hei og god morgen! I dag hopper faktisk jeg også over hit til 3.trimester- JIPPI-- gleder meg til babyen kommer jeg! skal vaske og handle inn til jeg får bursdags-besøk av venninner fra oslo i kveld, det blir så koselig.. :-) ha en fin dag alle sammen.
fruhc80 og Linnea Skrevet 22. september 2006 #3 Skrevet 22. september 2006 Gratulerer begge to Jeg kommer diltende etter på søndag Gleder meg til endelig ta fatt på "siste etappe" Gleder meg så til å bli kjent med den lille jenta inni meg, og til å bli kvitt den stooooooooooore magen Ha en flott dag! ninni: kos deg i kveld:)
ninni82*Sander* Skrevet 22. september 2006 #4 Skrevet 22. september 2006 fruhc: Ikke lenge til du kommer etter nå nei, hehe, rart å tenke på at vi møttes i uke 7 i 1 trimester;-) føles som en evighet siden, men nå er det faktisk ikke såå lenge til bebisene kommer! jippi jippi. ha en fin dag så sees vi til uka:-)
Gjest Skrevet 22. september 2006 #5 Skrevet 22. september 2006 heldige dere er...jeg skal på 2 trimester om 2 uker jeg da...noen som har noen gode råd til at tiden kan gå litt fortere for meg..skulle ønske jeg kunne skru tiden frem et par mnd.Men lurer på en ting noen her som har barn fra før.Bare lurte på om dere kjente liv tidlig el sent..I dag skal jeg se tante barnet mitt ,jeg leder meg så masse...
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 22. september 2006 #6 Skrevet 22. september 2006 Velkommen inn hit da ninni og Hebbiesnuppa Da er det bare å la tråden på 2.tri dø ut = ) ENDELIG !! Er skikkelig pes med tråd på hvert tri...! Tiden går fortere når man slarver fant jeg ut !! Syns forøvrig tiden har gått alt for fort... Har jo bare 45 dager igjen nå ! *Snufs* Jeg starta dagen i dag med frokost selvfølgelig, men så gikk jeg meg en laaaaang tur på 1 time med hunden.. Gikk i skogen så hun fikk springe fritt.. Nå er hun helt utslitt stakkars og ligger her på gulvet og sover.. Noe jeg også kunne tenkt meg å gjøre *snork*.. Men må hente snuppa kvart over 12 så er ikke noe vits i å sove nå ! Hva har dere til planer i dag da ? Trenger gode forslag : )
fruen81 med mirakel i magen Skrevet 22. september 2006 #7 Skrevet 22. september 2006 Hallo folkens. Piadi: Så flink du er da som går tur på morran, godt å komme seg ut men syntes det er bra av deg å gå en time da med mage å greier. Forslag til dagen, nei her blir det bare å vaske litt klær å små rydde litt. Drittlei av å bare ha en bil nå, kommer meg jo ingen steder. men blir billig da, slipper å ut på shopping hihi. Sover så dårliug om natten nå, tenker så fælt på lap til tirsdag. Håper virkelig alt ser bra ut, blir litt små stresset av sånne ting jeg. hmm lurer på hvordan det gikk med samboeren til litjpia igår, vi hørte jo ikke noe mere!!
Mayken Skrevet 22. september 2006 #8 Skrevet 22. september 2006 åhhhh. Er så dritlei telefonselgere!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Måtte bare få det ut. Har ringt meg nesten hver dag denne uken jo. Og jeg som registrerte meg i brønnøysund reg mot telefonsalg for et år siden. Noe herk altså. Sorry, måtte bare få det ut. Hebbie: velkommen hit inn til oss, endelig siste etappe på deg også. Snupp ønsker seg spire: Det går helt sikkert fin på tirsdag, skal krysse fingrene og tenke på deg. Piadi: Så flink du er. Jeg skjemmes når jeg tenker på hvor aktiv og sprek du er i motsettning til meg, og så har du termin en dag før meg. Får ikke gått noe særlig tur jeg, da streiker bekkenet mitt for ikke å snakke om kynnerene som dukker opp. au au au. Misunnelig jeg altså. Tenkte jeg skulle være litt flink i dag da, og vaske badet skikkelig. Tok soverommet for to dager siden, er jo bare de to rommene jeg har å holde styr på. Men nå er vi nesten ferdig med alt som skal males, så i dag regner jeg med at det blir lagt tapet og gulv i gangen, og da er det bare for meg å begynne å vaske kjøkkenskaper og gulver til å få flytte inn ting og møbler igjen. Håper i hvertfall vi får gjort det før sambo drar bort på jobb oppdrag søndag kveld, da er han ikke tilbake før på torsdag:( Vi var å kjøpre skifer/fliser til brannmuren i går, det blir så fint altså, selv om jeg nå er dritlei oppussing, har jo holdt på i over 2 måneder jo. Nei, får vel hive meg rundt å sette igang. Ha en fin dag da allesammen
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 22. september 2006 #9 Skrevet 22. september 2006 Nei Mayken jeg er ikke så flink.. Gafler innpå med søtsaker så MÅ ut og gå av og til : ) Har lagt på meg 17 kg, (kanskje enda mer nå!) Også må jeg jo følge dattra mi på skolen for hun er jo så lita enda Og hunden vil jo ha trim !! Har svangerskapsisjias, har hatt det siden jeg ble gravid, så jogger ikke akkurat jeg heller : ) Slitsomt å pusse opp om det blir stående halveis ferdig lenge..! Syns alle som vasker og er gode husmødre er flink jeg : ) ! Går nok fint på lap snupp ønsker seg en spire:.. Du har jo 2 barn fra før så alt er nok i orden skal du se.. ! Hvordan gikk det med mennene deres på sædprøvetakingen ?? Tenk om jeg måtte sende sambo dit.. Jeg måtte nok vært med selv tenker jeg : ) Kan jo hende det blir aktuelt en gang, men håper ikke det !! Nå skal vi ta ned trampolina til snuppa.. Før det begynner å regne forhåpentligvis : )
Chiquita Bananas Skrevet 22. september 2006 Forfatter #10 Skrevet 22. september 2006 Gjeeesssp* er sååå trøtt for tiden. Gubben ringte og vekka meg kl.11 i dag - etter det fikk jeg helt dilla på at fruktpai på McD' mååå jeg ha i dag. Så nå skal vi snart ut og kjøpe meny på McD' ) Han bare ler av meg og støtter meg i matveien - for det gavner alltid han og !! Skulle ta det helt kuli i dag og vaske tøy og brette og slikt, men det ser dårlig ut....Kjenner ikke en eneste plass i kroppen at det frister.... Piadi - du har vært flink !! Hadde planer om å ta en langtur med bikkja i dag selv, meeen jeg gadd ikke. Får lettere vondt i bekkenet nå. Kanskje ta en ikveld med gubben. Liker bedre å gå langtur på kveldene eller dagtid - sola og alt plager meg ute da... Ikke glem juleverksted jenter !!! Snupp vil ha pupp - det går nok bra på LAP ) Du får tenke ut en liten koseting som du fortjener etterpå....en tur og spise noe godt eller en ting som du skal få etterpå )
fruen81 med mirakel i magen Skrevet 22. september 2006 #11 Skrevet 22. september 2006 Stille det er på tråden idag da, alle ligger å sover?? jeg var oppe ni idag, vasket litt klær å ryddet litt, vaske skal jeg snart. Babe røyter jo noe så j.... om dagen, gredde henne igår men må nok gjøre det etterpå å. I helgen blir det bare å drive hjemme med huset, svigerfar var her i stad og målte opp på veggen til den nye veandadøren, jaja snupp har handlet litts stor dør. men tror det blir fint jeg. Så i morgen blir den siste veggen malt her, så nå får snupp endelig helt beige hus hehe ikke en vegg rød. ble veldig bra med nye vinduer syntes jeg hihi. Så da tar jeg snart helgen, snuppemannen er ikke hjemme før i 1900 tiden, nå savner jeg han så snart på tide han kommer seg hjem......!!! HA EN FIN HELG JENTER, VI SNAKKES VEL HER INNE I LØPET AV HELGEN....!!
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 22. september 2006 #12 Skrevet 22. september 2006 Middag snart Fisk, smørkokte gulrøtter, potet og stekt løk... Gleder meg Foruten om at vi ikke kan Koke fisk så blir dette superdupert. Har forresten trødd i meg en 200grams stratos så det spørs hvor mye jeg klarer å spise.. Har så utrolig dårlig plass i magen nå, trenger liksom ikke spise etter 15:00. Og verre skal det bli : ) hehe... bare å glede seg det.. Spise og sove om natten og sånn, det er vel ikke så nøye vel !! hehe.. Hva skal man finne på i helga da jenter ? Tror jeg skal nyte at jeg slipper å stå opp kl 7. for å følge snuppa på skolen = ) Kan styre dagen litt selv i helga.. !! Jippi !! Kanskje jeg legger meg senere enn 21:30 og kanskje jeg til og med kan se en film uten at sambo sovner...( Men det er kanskje mye å håpe på ; )
Thea og Erle Skrevet 22. september 2006 #13 Skrevet 22. september 2006 Hei. Dro til Tønsberg i går. Når vi la oss der så begynte lillegutt og kasteopp. 3.gang denne mnd. Han holdt på hele natten. Såååå slitsomt. Kjenner på meg at jeg er litt uggen. Håper jeg slippe unna. Så fælt å kaste opp med denne magen vrenge. Skal lage indisk nå. Har aldri kastet opp det. Det hadde ikke sett bra ut:( Æsj æsj. Tenkte å ta meg en liten ikeatur i morgen dersom jeg ikke henger over do da.Hva gjør dere ?Noe morsomt på tv i dag. Mannen skal på jobb så da må nok tv underholde meg.
Chiquita Bananas Skrevet 22. september 2006 Forfatter #14 Skrevet 22. september 2006 Hehehe....fikk maten min og det var bare to paier igjen. Men jeg tror jeg liker eplepaien bedre. Gubben tok søren meg og trykka på paien, mens jeg spiste på den !! Rett før den tøt ut på meg....Var ikke mett etterpå og kunne tenkt meg en fiskeburger og eplepai !!! Har vært på Biltema og gubben vil at jeg skal holde ham med selskap ute i garasjen - har kjøpt hyller til å sette opp ting der. Har mye å gjøre imorgen - må få unna noe klær, hente bil, bake muffins og pynte dem...Har en laaaaaang dag på søndag så alt må forberedes imorgen. Har vært kvalm selv pga. den ekle trankapselen jeg mista en eller annen plass i stua...kjenner lukta mener jeg..sambo kjenner det ikke.
Thea og Erle Skrevet 22. september 2006 #15 Skrevet 22. september 2006 Artig å gå direkte på 3.trim. Slipper 2 trim. Nå blir det jo spritet litt opp inne på 3.trim når Hebbie har kommet hit. Kuult:)
Chiquita Bananas Skrevet 22. september 2006 Forfatter #16 Skrevet 22. september 2006 Hehehehe.....jupp - Hebbie's in da house !! Can you give me a whoop whoop ?!!!... Nå har jeg tatt min første sparkesjekk - det der skjemaet vi skal fylle ut. Tenkte at det ville vel ikke gå...men nå gjorde jeg det. Junior sparka meg 10 ganger i løpet av et kvarter ) Flinke gutten min ) Er rart å gå inn på 3.tri for å skravle nå, men jeg er fortsatt innom og kikker på 2.tri da.. Men nå har jeg flytta over her så da trenger jeg ikke lengre. Sokkene mine lukter indisk mat... Hva slags indisk mat har du laget ??
ღLitjpia24 is hurtingღ Skrevet 22. september 2006 #17 Skrevet 22. september 2006 Heisann jenter! Gratulerer Ninni og Hebbie med overgangen til 3.trimester. Kan tenke meg dere er glade for det ja. De som jeg har mobilnr til får nok en melding av meg iløpet av kvelden eller helga. Hihi... Er dere spente nå eller?!? Sambo synes det var litt fælt å dra på Riksen, for han følte at ALLE visste hva han skulle på liksom. Han slet litt til å begynne med, men så gikk det veldig greit sa han. Hihi... "Var ikke det verste jeg har opplevd. Å være på et "runkerom"." Måtte le altså. Sambo er fortsatt ikke kommet seg hjem da. Han har vært på en jobb idag og har derfor laaaang kjørevei. Sitter nå og ser på Flåklypa Grand Prix. Synes den er såååå koselig. Lurer på når jeg kan forvente TR denne syklusen? Siden jeg hadde veldig sen EL. Ja ja... Får bare vente å se.
Chiquita Bananas Skrevet 22. september 2006 Forfatter #18 Skrevet 22. september 2006 oj - nå ble jeg nysgjerrig. Hehehe....hadde du ikke hatt det så hadde du fått det nå ;op hehehe..... Håper du har det litt kos ikveld da enda du er alene og at han kommer hjem snart og er glad....
ღLitjpia24 is hurtingღ Skrevet 22. september 2006 #19 Skrevet 22. september 2006 Skikkelig gøy at samboeren er sur og grinete på meg når han kommer hjem da. =( NOT!!! Sa at nå bør han skjerpe seg, for jeg gidder søren meg ikke at han skal være sur på meg uten at jeg har gjort noe. Men men... Skal legge meg snart jeg... Må bare sende disse meldingene først... =)
fruen81 med mirakel i magen Skrevet 23. september 2006 #20 Skrevet 23. september 2006 GOD MORGEN DAMER litjpia: hvorfor er han sur nå da??? rart humør på denne gubben din hihi. hva var den mld du skulle sende??? bare litt nyskjerrig jeg da hehe idag skal jeg å datteren på bursdag, få i oss litt kake. mannen skal male så da stikker jeg, orker ikke se på at han står 6 m i stige å maler da får jeg dårlig hjerte. dere skal i helgen da???
ღLitjpia24 is hurtingღ Skrevet 23. september 2006 #21 Skrevet 23. september 2006 Nei, han er vel bare sånn?!? Aner faktisk ikke. Orker ikke engang bry meg nå. Han får heller være så voksen at han kan si det rett ut til meg hva det er som plager ham. Nå har jeg sendt melding til følgende som jeg har mobilnummer til: Snupp Ønsker seg spire Hebbie MaybeMe Piadi Theaokt Dere andre som evt har MSN adressen min kan gå inn på MSN spacet mitt. Der står akkurat det samme som jeg skrev i tekstmeldingen til de andre. Nå skal jeg snart avfarge håret mitt og se om jeg skal farge det brunt eller holde det lyst. Må bare få sambo ut av huset for han hater at jeg styrer så fælt med håret mitt.
Thea og Erle Skrevet 23. september 2006 #22 Skrevet 23. september 2006 Han burde hate sin egen oppførsel han heller. Du føler vel at du må gå på tå for han hele tiden. USTABIL kaller jeg det. Nå kan jeg dra å hente vogna som har kommet. Skal ta det til uken. Handle litt mat når en først er der ( Svinesund) Nå skal jeg ut å shoppe litt shoppe litt shoppe litt. Det er gøy. Er litt uggen- håper det ikke blir omgangssyke på meg. Hva skal dere i dag da? Jeg trenger noen middagstips. Kanskje bare ta baguetter med kylling os stæsj. Hmmmmm. Så starter mannen min ferie nå og det bli bra. Reiser til Tønsberg til uka. Deilig å komme seg bort. Da blir det til at en ikke blir påminnet ting å gjøre. Skal bare kose oss med guttenen og hverandre. Nærme sykehuset også. Kan jo skje da for min del- ikke det at jeg tror det.
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 23. september 2006 #23 Skrevet 23. september 2006 God dag damer : ) Så gøy med vogn Thea: ) Vår står nede på baby/gjesterommet = ) Gleder meg sinnsykt til å bruke den..! hihi.. Jeg skal overvåke samboers støvsugerferdigheter.. ehm... : ) Og så skal jeg bake boller om jeg gidder.. Dobbel deig denne gang så slipper jeg å gjøre det på nytt på tirsdag ; ) Fikk mld Litjpia Dessverre skal sambo jobbe kveld neste uke så da må jeg sitte hjemme hver kveld...! Vi får ha det til gode : ) ! Vi skal ha Lasagne til middag/kvelds i dag.. *namnam* Har også lyst til å gjøre noe med håret, ser helt dødt ut, selv om jeg nettopp har stripet og klippet det ! Nå må jeg en tur på butikken.. : ) Ha en fin dag = )
Chiquita Bananas Skrevet 23. september 2006 Forfatter #24 Skrevet 23. september 2006 Nå vet jeg hvorfor jeg kjente tran i hele går !! Jeg har tråkka i det....lukta tran da jeg skulle ta på sokker...lukta på dem ! Usj....er det rart jeg følte lukta forfulgte meg overalt igår ;op Jeg er gal på gubben i dag - er så lei at han plager meg når han kjeder seg. Så idag skal han levere bikkja hos eksen sin pga. imorgen. Spurte om ikke han kunne være med hun et par timer - så jeg slapp å se trynet på ham. Eller kjøre en lang tur eller møte noen kompiser. Har ikke noen matplaner i dag - tar det som det kommer. Får vel det daglige spørsmålet om hva som er til middag.....
Chiquita Bananas Skrevet 23. september 2006 Forfatter #25 Skrevet 23. september 2006 OK - nok et eksempel på at jeg ikke kan bake, enda jeg bruker posemiks !!!! Hadde røren oppi papirformene og da jeg skulle sjekke dem inni ovnen etter noen minutter så så jeg et horribelt syn !!! Så ut som en vulkan hadde brutt ut !! Nesten alt hadde rent ut av formene og så ut som lava som fløt !!!! Er det mulig !! Gubben måtte jo inn og se og virkelig gniiii det inn - at alle vet jo at man skal bruke papirformene oppi metallformene... Nei - jeg visste ikke. Trodde det var nok å bruke dem jeg...Dessuten så selger dem ikke så små minimuffinsformer i norge - jeg kjøpte min i Australia... så hvordan forventer man at dem skal settes oppi en metallform ?? Jajaja.....nå har han tatt bilder på mobilen og sagt han skal sende til alle han kjenner - det eneste vi var enige om var at det lignet på Skrik. Jeg tenkte det da jeg tok dem ut - og han sa det da han så dem. så nå er han på butikken og kjøper ny pose til meg - har jo lovet svigerinna mi minimuffins til barnedåpen imorgen.... Men nå får jeg perfekte sjokolademuffins da - men har lyst på lyse og blåbærmuffins, som jeg klarte å fucke opp..... Dette kommer jeg til å høre leeeenge.... Jeg trua han bare med at han må gjerne fikse middagene sine fremover i laaang tid - da snudde han på flisa med en gang ;op
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå