Chiquita Bananas Skrevet 21. september 2006 #1 Skrevet 21. september 2006 Så du ikke de andre innleggene fra meg ?? Nå kan jeg offisielt være her inne ) Dørvakta ønsket meg velkommen ;op hehehehe......
Reddik Skrevet 22. september 2006 #2 Skrevet 22. september 2006 Ha`kke sett no`jeg...blind som ei høne :-) Jippi!! Gratulerer!!! Nå er det bare innspurten igjen :-) Fikk du velkomstpakka av dørvakta? *nysgjerrig på hva som e4r i den nå* Når jeg kom hit fikk vi venteboller, bindprøver str elefant, prøve på kleskolleksjon for gravide (med finner og pustehull) str blåhval S, blåhval M og blåhval L, ammeinnlegg som garantert loer og henger seg fast (kommer med heft- og lo garanti), menssmerter og stikking fra h.... osv.... Gled deg!!
Reddik Skrevet 22. september 2006 #3 Skrevet 22. september 2006 Hebbie er definitivt ingen morgenfugl nei....
Chiquita Bananas Skrevet 22. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 22. september 2006 ikke i dag nei :op De siste dagene har jeg vært helt ødelagt om morgenen... Tidligere gikk jeg på do 10 ganger hver natt, sto opp i 7-8 tiden og var våken noen timer før jeg la meg igjen...Nå har gått på do 1 gang før jeg sovner skikkelig og blitt vekket av klokka til gubben !! Hva er det som skjer !! Vil bare sove hele tiden nå... Wææææ....du er jo høygravid kjerring !! Snart skal puddingen din ut !! Og min ;op hehehe....men det er en liten stund til enda. Hrmf....jeg fikk ingen gave jeg - sikkert fordi jeg lagde litt bråk for noen uker siden. Så noen andre fikk gave, jeg fikk et lite smil og en dytt videre.... Så jeg feirer med å gå på McD' bare for å få fruktpai som drammensjentene har snakket om i flere uker ! Nå er det nok - i dag fikk jeg et skikkelig sug og ringte gubben og fortalte om det. Så istedenfor å drømme om paien så skal jeg stappe den i meg - gjett om jeg får dårlig samvittighet ( Blir nok noen ekstra turer på bikkja da !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå