Gå til innhold

drømmer..

K-mor m to barn i hus

Anbefalte innlegg

Skrevet

..har skrevet om det før, men dette blir altså bare verre og verre... Nå kan jeg gjerne drømme 3-4 drømmer i løpet av ei natt, og da skal jeg gjerne våkne av disse drømmene og ligge våken en god halv time før det farer hen til neste drøm.. Begynner å bli mektig lei i og med at det går utover dagen derpå, og lillegutt krever litt mens jeg går i transe her!!

Men ikke nok med det, før var disse drømmene skikkelig groteske, gjerne med skytevåpen og vold.. nå kan de gjerne være litt eventyrlig (samtidig aldergrense over 15..hehe).. Mannen min ler godt når jeg forteller de.. men nå begynner det å gå utover dagen derpå. Og når jeg våkner av disse drømmene så ligger jeg bare i senga og bare ser i taket.. siiiiiiiiiiii at noen andre også har det sånn? eller er det meg som begynner å bli litt "koko??"

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er ikke alene om dette. Ble heldigvis vekt av typen min nå og er glad for det... Denne drømmen var meget uhyggelig... Og det blir bare værre og værre... Hva kommer disse marerittene fra?? Drømte aldri så mye mord, monster, skyting før mens nå er det ofte. Blir jo bare kvalm og uvell av det. Denne drømmen var jo reine Resident Evil filmen med meg i hovedrollen.

Skrevet

*rekker opp hånda*

tell meg med da... drømmer sååå mye rart og oftest noe tris/vondt så jeg gråter, så når jeg våkner er puta gjennomvåt av tårer...

hmm....

rare greier!!!

Skrevet

Jeg hadde faktisk den sykeste drømmen i natt.Skal nå legge ut om den,og jeg trenger ingen psykologhenvisninger :P

Jeg har litt sånn småfobi mot edderkopper... Og drømte at jeg var på besøk hos bestemoren og bestefaren min. Der hang det en edderkopp ned fra taket på kjøkkenet,og jeg ble da redd. Men bestemor har en sånn greie om at hun dreper ikke edderkopper fordi de bringer lykke,så hu skulle da bare ta den ut. Men når hun nærmet seg så ble den bare større og større,og masse hår på hele seg. Med katteansikt. Og så begynte den å hyle skikkelig fælt,som katter gjør når de krangler. Og så fikke den masse hoder og det var helt sykt. Så gikk den til anngrep og greier da,spruta gift rundt omkring i hele rommet, og bestemor sto der og slo den med stokken,men den rakk henne opp til knærne,så det funka dårlig.

Så ja... Ikke bare du nei :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...