Gå til innhold

Er litt beskymret i dag jeg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag har lille tulla mi vært sinnsykt rolig. De siste dagene har hun liksom sprellet og vært i hundre, men ikke i dag.. Blir litt beskymra av det. Sitt å kjenne etter bevegelse hele tiden nesten. Men har kjent henne noen ganger heldigvis:) Noen andre som har skikkeli sprenging nedi underlivet??? Føles nesten ut som om noe vil ut, men det er vell litt tidlig. Er jo bare 34+1 på vei. Det er ikke spreng hele tiden, men kjenner det av og til.. Noen som vet???

Håper noen kan svare meg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge du kjenner liv av og til i løpet av dagen, er nok alt bra! Det kan jo variere litt fra dag til dag hvor aktive de er. Men legg deg ned, dult litt i magen og kjenn etter hvis du er urolig. Det kan også hjelpe å spise noe søtt eller surt. Hvis du ikke kjenner noe på et døgn, er det på tide å ringe føden og be om en ekstra kontroll. Sprenging nedover kan kanskje bety at hun holder på å finne veien nedover i bekkenet og at hodet kanskje snart fester seg?

Skrevet

min har også slike rolige dager der jeg blir bekymret.. men så lenge man kjenner liv så skal det være greit sier de.. får også slike nedpress sprengendes følelse av og til, det er nok at han/hun legger seg ned i bekkenet. det begynnte hvertfall samtidigt med at han snudde seg nedover her hos meg, og nå ligger han langt nedi bekkenet her.

Skrevet

Hei jeg er også 34 uker og må si det roet seg ganske bra de siste dagene, men det har jeg erfaring m ed fra de to forrige. du vet nå er det så trangt at det blir mer glidende bevegelser enn sparkende:)

Husk babyen legger ganske bra på seg og noen ganske mye de siste ukene- så forandring skjer fort.

Men jeg synes du skal ta kontakt med sykehuset om du føler deg engstelig:) Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...