Gaara Skrevet 21. september 2006 #1 Skrevet 21. september 2006 Oj Når har dere UL time våres er 9. 30
mayaya Skrevet 22. september 2006 #2 Skrevet 22. september 2006 Vi skal klokken 11, vi, så det spørs om at det skal inn noen imellom.. :-) Gleder meg masse da! Hvor langt på vei er du?
Gaara Skrevet 22. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 22. september 2006 Er her sånn innimellom Jeg er to dager unna uke 19, nærmer meg halveis. Du da? Kan hende jeg har lest det et annet sted før...men det er så mange her å holde styr på Gleder meg synnsykt jeg også.
mayaya Skrevet 23. september 2006 #5 Skrevet 23. september 2006 14 i morgen jeg. 19 høres herlig ut, akkurat nå går tiden litt sakte, synes jeg... Men på mandag skal vi på ul, det er iallefall noe å se fram til! Etter det igjen går vel tiden enda saktere da, men... På jobb snakker de om snart jul, mens jeg synes det er evigheter til! Hi, hi! Skal flytte inn i nytt hus i midten av oktober da, så da får jeg masse å henge fingrene i, det er bra!
Gaara Skrevet 23. september 2006 Forfatter #6 Skrevet 23. september 2006 Heldig....vi leter etter hus også, nesten fikk et for en uke siden, men ekstra 100 tusen på prisen ble mye for oss *Hfmf* På det viset har du masse å glede deg til i de neste ukene.
mayaya Skrevet 23. september 2006 #7 Skrevet 23. september 2006 Å, det er så kjipt når budene tar av... Vi var megaheldige vi, når vi la inn første bud, ga hun andre seg med en gang. Og vi hadde 150000 å gå på til banken.. Herlig! Og flaks...!
Gaara Skrevet 23. september 2006 Forfatter #8 Skrevet 23. september 2006 Det er jo bra! Jo mindre lån jo bedre det er...det er andre ting man skal bruke pengene på nå
mayaya Skrevet 23. september 2006 #9 Skrevet 23. september 2006 Jepp, vi svidde jo av noen tusen på åpningen av *Barnas Hus, og mer skal det nok bli!! Jippi!
Gaara Skrevet 23. september 2006 Forfatter #10 Skrevet 23. september 2006 hehe...kjøpte vogn? Jeg prøver å holde meg igjen på de store ting (med mindre vi kommer over noe superbra og billig ) til vi har noen sted å plassere dem inn. Så missunnelig på deg, jeg
mayaya Skrevet 24. september 2006 #11 Skrevet 24. september 2006 Vi kjøpte både vogn, bilsete + annet "stæsh" ja, så det ble litt.. Men vi sparte en del tusen også, ellers hadde vi ikke gjort det enda nei. Og nå må vi jo flytte med oss dette også.. Hihi! Men vi trenger det jo uansett, og nå er det i hus! Jippi :-)
mayaya Skrevet 25. september 2006 #12 Skrevet 25. september 2006 Hallo igjen, hvordan gikk det på ul din da??? Vi kom litt tidlig, og jeg må innrømme at jeg kikket nysgjerrig på alle som kom ut, selv om du sikkert hadde gått når vi kom.. Thi hi! Vi kom jo en mnd for tidlig da (som vi visste, men ikke tenkte opplyse om), så vi fikk en time til. Jippi! Men vi fikk da sett masse, knøttet klødde hodet og vinket og så ut til å kose seg. Hjertet slo, og det var 2 armer og 2 føtter der inne :-) Storligen moro, ja!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå