Gå til innhold

Redd for å test...

Anbefalte innlegg

De siste to gangen har TR kommet enten på dagen, eller en dag over.

De gangene den ikke kom på dagen, løp jeg full av håp å tok en test, bare for at den skulle være negativ.

Nå er jeg TO dager på overtid og ekstra full av håp, særlig siden jeg og har blitt spådd gravid i september...

Men der er så kjipt vist den bareskal være negativ denne gangen og...

Måtte bare få dette ut.

flere som har det slik? eller er det bare meg som er teit??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6405130-redd-for-%C3%A5-test/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å nei, du er ikke alene! Jeg er et nervevrak før jeg skal teste! Men må jo teste for å få et svar (hvis man ikke venter helt til TR kommer da)

Spennende er det, men skuffelsen begynner å gjøre så vondt nå :-(

Lykke til, du tester vel snart ;-)

Jeg skal fortelle deg noe enda teitere; jeg gikk og hadde forventninger om jeg var en dag eller to over da jeg gikk på pillen, så om ikke det er litt smårart, så.. veit ikke jeg. :P

En eller annen gangen klaffer det. Det blir vår tur snart, det håper jeg på! :)) Har IKM i dag jeg, men orker ikke teste. Jeg testa i går og fikk negativt, så da venter jeg noen dager og ser om det er noen som kommer på besøk eller ikke..

Annonse

Samboer er den som har vært tilbakeholden med det her, jeg har nærmest vært klar siden første jeg gang så ham (det var vel kanskje å overdrive litt, vært klar alle fall ett år nå), men husker i fjor da jeg gikk 3 dager over forventa mens, med pille da.. Og da var han faktisk ganske gira på at det kunne være noe, og jeg begynte å kanskje tro litt på det selv, men guri som jeg gren da det ikke var det likevel. Og han ble litt sånn.. "rar" selv.

Man blir da litt tussete når det gjelder det her, det er jo en ting som man ønsker seg veldig sterkt. :)

Vi håper og krysser fingre for alle her inne! X X

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...