Gå til innhold

Kjente liv

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange uker var dere da dere kjente liv første gang?

Når kjente dere på utsiden av magen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjente bevegelse inne i magen da jeg var bare 14+3! Trodde først ikke at det var babyen, men nå som jeg har kjent det daglig i flere uker så vet jeg at jeg faktisk kjente liv så tidlig! Min kjære har kjent bittesmå dult på utsida av magen fra vi var 17+4, så det er akkurat de siste dagene at han har fått være med på moroa! Han kjenner bare de "kraftigste" sparkene enda, det er mange ganger jeg tror han skal kjenne det som han ikke gjør det. Vi er 18+1 nå.

Skrevet

Kjente liv helt sikkert 16+3.. :) DEILIG FØLELSE:.. bittesmå dult inne i magen nedenfor navle... UBESKRIVELIG FØLELSE!!! Og har blitt mere og oftere etter hvert! :D Er 18+5 idag :D

Sambo'n venter SPENT på å få kjenne noe han å ja... hehe..

:D

Skrevet

kjente det med sikkerhet 14+5, har følt noe de siste 2 ukene, men vært fryktelig usikker. nå kjenner jeg det 2-3 ganger om dagen.

Skrevet

forresten, er 15+0 nå.

Skrevet

hei.. jeg kjente noe bobler for første gang når jeg

var en 14 uker på vei.. og når jeg var i uke 16 kjente jeg spark.. og siden uke 16 har jeg kjent mye liv hver eneste dag.. 20 uker og 5 dager idag... mannen min kjente spark når han holdt på magen min i uke 17:D koser oss ja:) mini er en livlig og vilter baby:)

Skrevet

Jeg er i uke 17 og ikke kjent noe enda..dette er andre barnet mitt og sist var jeg i uke 18 når jeg kjente noe!!

Skrevet

eg kjente liv i uke 14. min kjære kjente liv i uke 17. nå er vi i uke 23 og

ser det på magen når jenten vår sparker.

Skrevet

Kjente denne karakteristiske boblingen ganske tidlig, iallefall 15 uker, og da hadde jeg ventet og ventet siden jeg kjente det så tidlig med de to andre. Da kjente tydelig spark utenpå magen allerede i uke 16 og uke 15 faktisk. Sånn at far også kunne kjenne det og hilse heie hei! ... denne gangen lot det vente på seg litt og jeg kjente det første sparket utenpå magen først i uke 19!!! Me njeg kjenner det romle inne i meg , ungen ligger mye vendt opp og innvoer og morkaka ligger på ytterveggen og dulmer det hele!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...