Gå til innhold

innlegg nr 3.. vi har kjøpt vogn!! :D

Anbefalte innlegg

jeg hadde egentlig bestemt meg for å kjøpe en vogn på rudo.no, men da jeg endelig fikk kikka på nettet, og skulle bestille, så var den ikke der lenger... :(

så da fikk jeg kikke på nett hos min mor. kikka på finn.no, og i gårkveld, fant jeg en fin og billig brukt vogn!!

sendte sms til hu som skulle selge vogna i dag tidlig, og fikk svar ganske fort. :D

det viste seg at hu bor rett over dammen ( altså rygge kommune ), så jeg tok med meg guttungen til horten, tok bastøferga over, og møtte dama med barnevogna.

betalte 1500,- kr for den.

2005 mod.

heter knorr ( av alle merker.. hehe! importert fra tyskland )

den er beige, og veldig pent brukt. 4 hjul.

da det formelle var i orden, tok jeg og guttungen ferga tilbake. det var litt av en husketur, for i dag blåste det skikkelig!!

1 time total reisetid for meg og guttungen. han var kjempeflink!!

han fikk feber i gårkveld, men oppførte seg utrolig fint!

selv om han var slapp og slien, var det ingen klaging i det heletatt!! han var en blid og snill gutt\storebror som skulle hente vogna til lillesøster\bror!! han var litt stolt også, det var helt tydelig!! :)

skal se om jeg får tatt et bilde og lagt det inn på sida, så skal dere få se!!

klem, klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6405089-innlegg-nr-3-vi-har-kj%C3%B8pt-vogn-d/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Se det, se det!!! Ble vogn fra finn på deg også *smile*

Gratulerer md vogn da... Godt å ha den i hus.. he,he...

Jeg har faktisk roet meg litt nå, var jo så fryktelig ubesluttsom for kort tid tilbake. Men nå begynner jeg å bli så bankrott at det ikke er noe å være ubesluttsom med *glis*

Hmmmmm... handla litt mye i det siste kanskje....

gratulerer med vogn..:D

Håper du blir fornøyd med den, hadde en blå å bears knorr vogn til jentungen(3år siden) som jeg solgte med en gang igjen for det var bare trøbbel med den. men det kan like gjerne ha vært en fabrikk feil, og de er nok også ganske så forbedret etter den tid.. (vil ikek være negativ assa.)

klem

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...