Gå til innhold

Mellomnavn til lille Mia

Isa Naemi

Anbefalte innlegg

Samboeren vil absolutt ha mellomnavn, spesielt hvis vi skal bruke ett så kort navn som Mia. Så - please kom forslag til mellomnavn!! Pga etternavnet vårt bør det ikke slutte på -a (dessverre, liker det så godt).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes egentlig Mia Maria er veldig fint, men med a-ending i etternavnet blir det litt monotont. Hva med Mia Marie? Blir det merkelig? Synes Mia Amalie er velding fint, men det liker ikke samboer så godt. Jeg har også begynt å tenke på Mia Helene - hva synes dere om det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mia som ligger i magen min skal hete Mia Elise. Vi har et veldig kort etternavn, og syns derfor det er ok med et mellomnavn. Uansett er Mia verdens vakreste navn:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mia Henrikke... Det var faktisk litt koselig! Vanskelig dette. Tror vi nærmer oss Helene som mellomnavn. Ville gjerne hatt Helena - men det fungerer ikke med etternavnet. Så får vi se når vi endelig får hilse på henne - om hun virkelig er en liten Mia Helene. Jeg har egentlig aldri hatt noe forhold til navnet Helene, før nå. Hmm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mia Isabel

Mia Iselin

Mia Isadora

Mia Cathrine

Mia Catharina

Mia Charlotte

Mia Amalie blir litt tungt fordi navn to begynner med det navn en slutter på. Det er lite heldig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuppa vår heter Mia Elise, men alternativet var Mia Helene. Angrer nå litt på at det ikke ble det siste.

Her er de andre alternativene vi hadde:

Mia Christine

Mia Elene

Mia Elida (a-ending, dog..)

Mia Henriette

Mia Elea (også a-ending da..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mia Cecilie

Mia Eline

Mia Linnea

Mia Pauline

Mia Therese

Syns Mia Sofie var et veldig godt forslag! Mia Helene er også fint:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...