Gå til innhold

Mycostatin salve finnes jo ikke!!

Anbefalte innlegg

Legen min fant bare kremen i sitt register, men ba meg spørre de på apoteket om de evt hadde det...og skrev det på resepten!

Men de på apoteket hadde også bare kremen i sitt register og ikke hørt om salven!

I bruksanvisningen står det ikke noe om at man må vaske av før amming, og legen sa heller ikke noe am det!

Men MÅ man altså det???

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6404926-mycostatin-salve-finnes-jo-ikke/
Del på andre sider

Fortsetter under...

har snart gått ut kuren med mycostatin, har ikke fått beskjed om å vaske av før amming.. har ikke merket at bebisen har reagert noe på det heller.. har ikke tenkt på det engang jeg, hvis det er farlig for han å få det i seg, så måtte de vel ha passet bedre på å si det. og da tror jeg ikke vi ville kunne gå på kuren engang heller, for vil sikkert alltids være litt igjen.skal jo ikke vaske oss med såpe på puppene.

jeg har vært inne på relis og lest det - du kan jo bare tørke av med en mesoft med litt ren olje på. (skal du bort lager du bare istand noen i enpoe og har på litt olje.

Hvis en ikke r sår kan en bruke mycostatin mikstur på puppen og - da behøver det jo ikke vaskes av.

Legen min sa heller ikke noe om at det skulle vaskes av..... jaja får gjøre det heretter. Vet noen hvor lenge man skal bruke salve/ medisin til babyen??? Babyen min har fått bort det hvite belegget på tungen nå og jeg er usikker på om jeg skal fortsette å gi henne medisin eller ikke. Er også usikker på om jeg bør fortsette å smøre brystene mine med krem......

Annonse

babyen skal ikke ha krem i munnen sin - men mycostain mikstur.

leger vet gennerelt altfor lite om amming derfor er det ikke mye infiormasjon å få fra den kanten. Man bør behandle minst to - tre dager etter at alle symptomer er borte fra deg og baby. (men gjeren en uke etter for å være sikker - medisinen er ikke farlig - den går så å si rett gjennom tarmen, svært lite absorberes)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...