Gå til innhold

Anbefalte innlegg

halooo!!!

endelig er vi på nett igjen, det har vært en hard tid uten dere!!

ser at det har vært MASSE aktivitet her, så jeg har litt å lese igjennom, men det skal jeg klare!!

håper alle har det bra!!

skal skrive flere innlegg , tror jeg,(og fortelle hva som har skjedd i det siste ) bare for å ha det litt gøy ;)

klem, klem!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6404702-ajm-b%C3%A6%C3%A6%C3%A6k/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Jeg har nettilgang på skolepulten, så jeg kan surfe rundt hele dagen hvis jeg vil (noe jeg strengt tatt ikke bør gjøre, nå har jeg sittet her en time allerede). Men det var nok verre for min kjære samboer som følte seg litt avkuttet fra venner og tidligere studiekamerater på msn : )

Haha, ja sniker meg fryktelig mye rundt her!! : ) Og nå er det enda kortere til eksamen!! Huff, huff....

Nei han er nok ikke bimoholiker, heldigvis for han kanskje : ) Men han synes det er stas med msn og spill og sånn på nettet. Vi hadde fri bredbåndstilgang der vi bodde før, og plutselig hadde han ingenting, fikk ikke lest epost en gang.

Men han klarte seg nå relativt bra likevel, tror egentlig han hadde godt av det. Han tilbragte hvertfall mer tid i sofaen sammen med meg!! hihi

Eksamen er på torsdag, og kursoppgaven skal leveres inn mandagen etter! Så det er nok å drive med, for å si det sånn. Det er Blindern denne helga og det blir det neste helg og! Men så er jeg ferdig med eksamen for godt!!! : D

Bortsett fra muntlig til masteroppgaven, men det blir litt annerledes da.

Sove på sofaen er digg!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...