Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Heia!

Takk for den gode klemmen i går;)

Kjekt at du lar høre fra deg! Hadde jo håpt du var gravid og difor ikkje var her inne men... Det skal nok bli din og vår tur ein dag og!

Ja som du ser vanker eg fortatt her inne... Har hatt ett vanlig ivf, og et fryseforsøk. Siste forsøk endte med sa...

Det går fra enorm glede til kjempe skuffelse i løpet av et dobesøk, utrolig kjipt.

Men det positive er at vi har opplevd å få pos. test og hcg, og det har ikkje skjedd ør, så vi er ett steg nærmare målet!

Skal igang med nytt fryseforsøk i denne syklus, så blir UL neste fredag! Har 2 egg igjen på frys, så krysser det vi kan for at alle gode tin er 3***

Koss går det med dåkke? Ser dåkke er ferdig med pakken på 3 forsøk.. Synd det ikkje har gått så langt. Trur eg ville ha satsa på hausken eg, er så greit når det er så nærma. Men har hørt mye bra om Danmark og.

Men for vår del synes vi det er meir praktisk når vi kan ta dagsturar for behandling.

Håper dåkke trivst i det nye huset, og koser dåkke i byen! Stå på og ikkje mist motet!

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6404668-kj%C3%A6re-ivf/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei vennen:)

Ja, tell me about it:-( Snakk om en berg-og-dalbane dette kan være av og til...

Men fyttigrisen hvor sterke vi blir av disse erfaringene også da! Føler jo av og til at en kan ovevinne alt.

Som nå, jeg har ett enormt pågangsmot og lengter etter å få begynne igjen, med hele pakken.

Går nesten og gleder meg til neste egguttak....he he:-)

Godt å høre at du klarer å snu din siste opplevelse til noe positivt. Det som du sier; å få positiv test, hcg.....ja, alt. Få bekreftelse på at du kan bli gravid!! Det er da noe oppi alt dette:)

Ikke godt nok selvfølgelig, men noe...

Vi har det veldig bra med alt ellers i livet. Jobb, hus&hjem og hverandre.

Vingler litt mellom Danmark og Hausken og har ikke bestemt oss enda.

Sant som du sier om Hausken, at han er nærme etc. Noe som er positivt mtp både tid og penger.

Nei, mange positive ting med begge... Vi får legge hodene i bløt:)

Har time for konsultasjon hos Hausken og "redd" vi er "solgt" da om du skjønner:)

Godt å høre at du kan få begynne med en gang igjen. Tiden er jo blitt vår verste fiende, så dess mindre vi opplever av den, dess bedre er det:)

Jeg kan begynne når jeg vil og velger vi Hausken, så slipper jeg spray. Noe som jo høres helt fantastisk ut???:)

Og jeg vil få 2 egg hos begge. Rart hva som forandrer seg når det kommer litt cash inn i bildet....*knis*

Satser på kvalitet fremfor kvantitet denne gangen.

Nei, lille venn - jeg har aldri vært mere trygg og sikker i min sak enn det jeg er nå for tiden. Jeg er så sikker på at dette går veien og håper at vi kan slå følge?:)))

Nå ble de ikke samling nede på Allmerket i jula...

Hva sier du til neste sommer? Har vi en date da? Du og jeg og 2 barnevogner? :-)))) Fint, da sier vi det:)

Ha en god natt og husk imorgen er det helg:)

God klem fra meg:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6404668-kj%C3%A6re-ivf/#findComment-6405432
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...