Lurifax71 Skrevet 21. september 2006 #1 Del Skrevet 21. september 2006 Hei! Olav skal bli storebror til en gutt og en jente. Vi sliter med å finne navn på de søte små. Vi liker trauste og norske navn. Her er noen av de vi liker: Sverre, Eivind, Einar, Petter, Sigrid, Petra, Marta, Gurine. Vi setter veldig pris på om noen vil komme med forslag til sammensetting av de vi har på listen eller andre trauste fine navn:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. september 2006 #2 Del Skrevet 21. september 2006 Synes Sigrid & Eivind passet veldig godt sammen! Er ikke stor fan av gamle navn, men begge de navnene liker jeg =) Og jeg synes de passer perfekt sammen også=) Marit Kjerstin (Så navnet i et innlegg lengre ned her) Kjersti Solveig Ingveig Synnøve Øyvor Oline Lydia Selma Vebjørn Torstein Gunnar Erling Johan Ole Ola Kjetil Dette er jo litt gamle navn.. Noen av dem er ikke så "trauste" da, men skreiv de opp likevell.. =) De er jo norske.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. september 2006 #3 Del Skrevet 21. september 2006 Jeg synes Einar er så fint. Og så betyr det " Ensom kriger", synes det er litt flott betydning også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. september 2006 #4 Del Skrevet 21. september 2006 Kjenner to unger som er søsken som har ett års aldersforskjell som heter Einar og Ruth. Passer bra, synes jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doubichou Skrevet 22. september 2006 #5 Del Skrevet 22. september 2006 Ingrid og Einar Grete og Sigurd Marte og Petter Sigrid og Harald Eller Sigrid og Sverre ... egentlig saa liker jeg ikke tvillingnavn som begynner paa samme bokstav (er tvilling selv og motstander av Knoll og Tott navn, som Tom og Tina), men maa innroemme at disse navnene er saa forskjellige i ordlyden at det gaar helt greit! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
godiva med 3 gull Skrevet 22. september 2006 #6 Del Skrevet 22. september 2006 liker godt petter, ikke så flink på dobbelnavn.. ole petter jon petter jens petter nils petter Hans petter Jentenavnene hadde jeg nok ikke brukt, men jeg er ikke stort fan av trauste norske navn heller jeg da... Men kan jeg vri titt på marta å få marita blir det fint. Linn marita Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 22. september 2006 #7 Del Skrevet 22. september 2006 Hva med: Sverre & Helene, Marie Eivind & Marie Einar & Inga, Petra Petter & Linda Hans & Anne (Anna) Eirik & Sigrid, Ingrid Ola & Marta, Astrid, Siv Vebjørn & Åshild Ja, der stoppet kreativiteten min... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elin1977 Skrevet 22. september 2006 #8 Del Skrevet 22. september 2006 Sverre og Ingeborg da? Karsten?? Mange flotte norske navn, du har fått mange fine forslag, Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lirum Skrevet 22. september 2006 #9 Del Skrevet 22. september 2006 Jentenavn: Åsa Oda Ida Ingri Guttenavn Erlend Eirik Peter Aksel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lirum Skrevet 22. september 2006 #10 Del Skrevet 22. september 2006 Karen er veldig fint også..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Antarctica Skrevet 22. september 2006 #11 Del Skrevet 22. september 2006 Annlaug Tove Kristin og Bjørn Teis Skjalg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lurifax71 Skrevet 23. september 2006 Forfatter #12 Del Skrevet 23. september 2006 Tusen takk for mange flotte navn! Nå må vi sette oss ned å ha familieråd:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå