Gå til innhold

Utenom tema.... F.... jeg mistet lommeboka i dag!!!!!

Anbefalte innlegg

Er så frustrert!!!! Ble borte for meg den ja. Var i to butikker i dag, den ene handlet jeg i og når jeg kom i den andre og skulle betale, så var den vekk!!!!!!! Jeg har en lukket veske så jeg kan ikke skjønne at noen har kommet oppi der og tatt den...Skjønner ikke hvor den er! Og jeg som akkurat hadde tatt ut penger :-(((((

Er så sinna! Jeg har aldri mistet noe før og POKKER hvorfor kunne jeg ikke mistet den før jeg tok ut pengene da!! ARG!

Fortsetter under...

Du kan jo gå på spå/horoskopsiden på dib og spørre en av de synske der. Tror vi har ei jente her på bligravid som pleier å holde til der også...

ja er det noe som er verre enn å miste lommeboka. Huff noe så jæv...!

Hehe, jeg har allerede ropt på KIMBY ;-) Får se om hun er innom, eller en annen som ser ting...

Ergrer meg veldig over de pengene som er borte, og lommeboken var en gave fra en vennine, den var såååå fin!

Starfire her inne er visst en sånn seer? Selv ringte jeg en gang til en sånn en. Jeg hadde mista lommeboka mi. Jeg brukte 10 min i tlf på forklaring og sånn. Han sa den lå under matta i bilen. Men det går ikke an, for mattene i Volvoen er kneppet fast til golvet. Så det var bare tøv. I fem dager gikk jeg uten pengebok, sperret kontoene og alt det der. Inntil neste barnehagedag, da fant jeg lommeboka i sekken til vesla. jeg hadde lagt den der på vei ut fra barnehagen!

Telefonen til den "synske" mannen kostet meg 500,-kr!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...