Gå til innhold

Nyopp-pusset soverom, som jeg "shainet" med IKEA-stash.. men ble det sex??? ........

Anbefalte innlegg

NEI!! Æ sovna før han kom å la sæ, for æ va så trøtt. Da han tok frampå snudd æ bare ryggen te. Æ va så trøtt, så trøtt.. Haha, så det er faktisk ikke "sex for alle penga" ...... Og så midt i disse el tider å da..

Fortsetter under...

oi, der var det noen ja... Hei;) Jupp, ikea er bra, bedre, best;) Kan gå der i timevis... ! Hvordan er det med deg maja-mor ift syklusen din? Er vel en tråd her som du er skrevet inn på, men finner den ikke så jeg får sett..

Hei igjen :-)

Jeg er der i syklusen at jeg leter og kjenner etter ;-) Jeg har IKM på onsdag og er på min andre dobbelt kur med pergo, så får vi nå se da.

Men du har el i disse dager? Huff, dette er altoppslukende. Skal på tur i helgen og har 3 dager uten nettet...UTEN BIM!!!!!! Huff....

Jepp, positiv el-test i dag.. men egentlig helt rolig ift babystyret denne pp.. Jeg sovnet fra en sjanse.. he he.. i går ble det ingenting og i dag drar jeg bort, UTEN GUBBEN!! Uææhh, men for all del, det kan jo ha klaffet for det.. Får bare vente å se da;)

Har ønsket deg god helg på den andre tråden jeg;)

Annonse

Andre som var troette i gaar ogsaa altsaa... det var jeg og. :)

Snudde ryggen til kjaeresten og hadde nesten sovna da noe velkjent "dunka" meg i rumpa... saa da ble det no paa oss i gaar likevel, da... liker den stillingen, jeg, og en kjapp en foer jeg sovner re alltid velkommen. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...