Gå til innhold

jeg er søren meg i dårlig humør!!!!


ღMaria har TO prinsesserღ

Anbefalte innlegg

hei alle...jeg er konstant i ræva humør...ved hver anledning så er jeg sur...mot samboer bare...men han er ikke noe forstålig med det...han skjønner det ikke lissom!det er litt slitsomt..er veldig slitsom å være sur å..huff alså..hva skal jeg gjøre?er det fler av meg??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Veldig, jeg tar meg nær av alt han sier, og dersom han ikke er superblid og hyggelig syns jeg han er frekk. Vet ikke hvordan jeg skal stoppe det, men jeg syns han er litt lite forståelig da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, det er det samme her, he he... Jeg fikk låne en mor/far bok av en venninne hvor det stod en del forklart, problemet er bare at han husker det kun i kort tid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke lett å styre det der.:(. jeg er vist surere enn jeg selv trodde, min mann sa han angret på at vi hadde laget barn..., da må det være ganske ille. ikke så gøy å høre heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei.. er oxo i dårlig humør.. men føler det er blitt litt bedre nå den siste uken.. men mannfolk fårstår ikke det..er nå 14 uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg også er konstant sur og tåler ikke noe! Og dessutes så skjønner han ikke noe!! Jeg er konstant trøtt og sliten. legger meg tidlig,kan være halv ni-ni og da kan han bli sur for at jeg legger meg så tidlig.. Nei,mannfolk skjønner rett og slett IKKE noe! hehe Men derfor er det godt å ha denne siden også så man kan få ut litt frustrasjon og prate med hverandre.. For her forstår jo alle hverandre:) super side:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må bare henge meg på her. Jeg svinger mellom kjempe sint, kjempe lei meg eller veldig dårlig samvittighet. Føler at mannen min ikke skjønner hvor vanskelig det er å "ta seg sammen" når hormonene raser i kroppen min :-( Håper det blir bedre etter første trimester. Hater å oppføre meg sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...