Gå til innhold

Er det håp ennå?

♥ gammel (p)røver ♥ - nå røver

Anbefalte innlegg

Jeg leser om alle som tester positivt og at de fleste kjente mange gravidsymptomer bare dager etter EL. Nå er jeg 8 dager over positiv ELtest, og har null symptomer selv om jeg kjenner etter alt jeg kan :-). Betyr det at "toget har gått" for denne p.p. også?

Jeg har jo to små barn, men jeg husker faktisk ikke om jeg kjente noe før positiv test... de to var ikke skapt under konstant EL testing og sextvang heller, så kanskje derfor jeg ikke husker noe? Æsj, så kjipt det er å være SÅ opptatt av å bli gravid. Tror faktisk jeg skal prøve å ikke teste og telle dager neste p.p. (jeg kan jo drømme om at jeg skal klare det ;-)).

Klem fra en undrende

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6404211-er-det-h%C3%A5p-enn%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Kanskje du bare skal være glad du ikke har symptomer?

Jeg hadde positiv el-test forrige mandag, og kjenner hundre symptomer... Ømme pupper (jo, jeg tror de er litt ømme, bittelitt iallefall..), småmurring i livmor (kan jo umulig være tr som nærmer...), tror jammen jeg er litt småkvalm innimellom (kommer neppe av at jeg ikke spiser når jeg skal...), oppblåst (mye loff? Neppe...), treig mage (noe med spisevaneneå gjør kanskje? Neppe)...

Så jeg tok en gravi-test i morges (uff så pinlig) Den var selvsagt ultranegativ, tror aldri jeg har testa så negativt noen gang...

Kan jo spy av seg selv noen ganger... Jeg skal ha tr mandag ut fra el-testen, så dersom jeg hadde vært i nærheten av gravid ville nok testen blitt iallefall bitte-bitte litt rosa?? Den kan jo tas tre dager før ikm?? Nei, jeg er nok ikke gravid denne måneden heller. Får lyst å gi opp...

Klem fra hysterisk =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...