Gå til innhold

Hvordan går det med uke 39....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jepp:o

har ikm på onsdag... holder på å dø av spenning...

skal på hotell i helgen med en del venner... har ikke samvittighet til å smake så masse alkohol så må nok finne på noe lurt..thi

har egentlig ikke så mange sympt, bare en del stikkinger, kvalm ved sult og innmari sur...

hm jaja vi får vente i spenning jenter

HEhe.. Har ikke IKM før torsdag\ fredag jeg da.. Hehe.. Si du har urinveisinfeksjon og ikke kan drikke pga penicillin.. Det funket på meg..

HEHe... Jeg har heller ikke så mange symptomer akkurat.. TRor faktisk ikke jeg har noen andre symptomer enn litt urolig mage og litt kvalme.. Så jeg tror kanskje det er TR symptomer gitt..

Hei Trine :-)

Jeg er kjempeglad for at jeg er tørst i dag også. For det er et symptom som ikke er forårsaket av pergo....

Ellers er det ikke stort å skryte av....har ømme og litt større bryster med tydligere blodårer, men det er nok pga pergo....

Bortsett fra det er det vel null og nix!! Tror jeg da...kjenne etter....hmmm, nei, ikke engang med godvilja kjenner jeg noe :-)

Og du da?

Hm.. Kanskje du er gravid Maja :D Da skal jeg hoppe og danse for deg altså :D Neee. Har ikke hatt tid til og tenke på symptomer.. Men som jeg skrev ovenfor har jeg litt "rar" urolig mage og er kvalm av og til. Men regner med at det er TR som er på tur, ellers så sier samboern at jeg har vært veldig varierende i humør... :s

Jeg tviler sterkt på at jeg blir gravid. Men jeg skal jammen teste! Vet ikke om jeg klarer og holde meg til onsdagen.... Vanskelig.... Veldig fristende å teste på mandag....jeg har en vanlig CB igjen og en digital...får aldri brukt denne, klarer ikke og vente til IKM med å teste og da vil jeg ikke bruke den digitale hehe....

Annonse

Jeg kjenner etter hele tiden, men kjenner ingenting... Har IKM neste torsdag/fredag, men det ser vel ikke så lyst ut... Kan jeg være gravid selv om jeg er symptomfri nå (klamre, klamre til håpet)?

Annonse

Jeg ble spådd av to stykker, Firefly og Nattinatt. Nattinatt sa hun så en guttespire i nov og Firefly så en spire om noen få PP'er. Firefly spådde meg fem 5! unger. Jeg har to fra før og er 34 1/2 år. hvordan skal jeg nå det liksom? Vel, håper jeg slipper å vente til november da. Jeg skrev opp litt av det hun spådde meg. Hun så også påbygging av hus til våren. Der får jeg håpe hun hadde rett ihvertfall, for nå har jeg venta 4 år på å få større hus.

Hm.. Ja, det er litt skummelt. For noe stemmer jo, mens andre ting stemmer overhodet ikke.. En del leiteaksjoner jeg har vært på, har pårørende brukt synsk dame.. Og det hender faktisk at de har helt rett.. Ganske skremmende spør du meg... Men alt er relativt..

Slenger meg inn i denne tråden jeg også. Pleier ikke å være så ofte på bim om kvelden for da blir jeg mobbet av samboeren min, så sniker meg innom på jobb på dagtid:o)

Jeg har ikm på mandag. Er ikke så veldig spent igrunn, tr kommer vel denne måneden også... Har ingen symptomer, men det tar jeg ikke så tungt idet mange ikke kjenner noe så tidlig i graviditeten uansett.

Lykke til med fortsatt venting da jenter, og ha en riktig god helg:o)

Jeg henger meg på jeg også. Har IKM onsdag. Denne pp har jeg ikke engang ømme bryster, og det pleier jeg alltid ha så nær mens. Blir helt spaltet i hodet av alt dette med symptomer, jeg.... Når jeg har ømme pupper tenker jeg at dette er jo et godt tegn, selv om jeg vet jeg har det hver mnd. Når jeg nå ikke har ømme pupper, kan jo også dette være et godt tegn! Ikke rart en blir rar! Jeg har også blitt spådd at jeg blir gravid i løpet av høsten :-)

Ja, ikke sant, hvis du pleier å ha ømme bryster før tr og ikke har det nå så er du nok gravid, alle ting som er annerledes må tolkes positivt:o) Jeg har (vet virkelig ikke om man kan karakterisere det som et symptom men) litt "trykk" nederst i magen. Det gjør ikke vondt eller noe, men har ikke hatt sånn "trykk" i magen før ihvertfall... Men det er jo sikkert bare luft eller noe (men det har vært sånn i 1 døgn nå..)

he he, ja optimist må man være! Sist mnd hadde jeg mye stikniger og var sikker på at DET måtte være et godt tegn :-( Nå har jeg mye luft i magen, og vært mye på do, men ingen stikninger eller murringer- kan jo være noe det også.....?

Vi får håpe at vi begge/ alle lykkes denne pp.

Er ikke også du sosionom, forresten?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...