Gjest Skrevet 21. september 2006 #1 Skrevet 21. september 2006 Bestilte lammeskinn for to dager siden fra barnashage. Fikk det i dag. Er kanonfint! De har tilbud til 499,- nå, koster normalt 798, stort og fint. Større enn det de hadde i butikken her. Er sånn at man bare tar en fuktig klut og tørker flekker bort.. er selvrensende.. mykt og kanonbra. Jeg er kjempefornøyd med det. Hentelappen kom i dag, så de har tydeligvis pakka det samme dagen som jeg bestilte det. :-) Bare et tips
frøken bibelstripp Skrevet 21. september 2006 #2 Skrevet 21. september 2006 oi, hørtes interresant ut.. hvor bestilte du det?
Tvilling-77 med gullguttene Skrevet 21. september 2006 #3 Skrevet 21. september 2006 Hei du Kan jeg bare spørre om en ting, var det kort- eller langhåret, hvitt eller mer gulaktig? Inne å sniker på deres sider jeg ja... : )
Gjest Skrevet 21. september 2006 #4 Skrevet 21. september 2006 www.barnashage.no Er link her på BIM også.. Det er gulaktig... de sa på butikken når vi så på der at de hvite er bleket og dermed ikke "egenskapene" eller noe i den dur.. :-) Og så er det langhåret.. skikkelig mykt og deilig.. se på det.. er verdt det.. og mange kroner å spare.. Den str jeg kjøpte koster 899 i butikken :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå