Gå til innhold

Noen som vet om jeg kan bowle??

Anbefalte innlegg

Jeg er i uke 18, å på lørdag skal vi en hel gjeng ut å spise pizza og bowle.Er utrolog rastløs for tiden å har gledd med skikkelig til dette....men så kom min kjære samboer som alltid er så bekymret og god:) å sa at han trodde ikke jeg kunne bowle fordi kula var for tung....stemmer dette??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6403665-noen-som-vet-om-jeg-kan-bowle/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Da jeg gikk med min første så bowlet jeg da jeg var i uke 8 og videre.

Jeg tok bare av de kulene som ikke var av de tyngste.

Det er ikke så mye forskjell i å bowle enn fullt husarbeid. Det er nesten tyngst med husarbeid.

Selv jobber jeg i butikk og har endel tunge løft i løpet av dagen, men jeg vet å begrense meg. Er selv i uke 18. Jeg lever som jeg ville gjort selv når jeg ikke var gravid.

Gled deg til vintern hvis det blir mye snø.......Da er det på med skidressen og ut i akebakken så sant magen ikke er i veien da vel og merke. Kan være at jeg er en smule sprø, men jeg bare prøver å tenke at selv om jeg er gravid så er jeg ikke syk.........Gjør det du har lyst til, men med måte.

Kos deg med bowlingen og ha det gøy du sammen med gjengen :o)

Ha en fin kveld videre.

Bare bowl i vei..

Ta de letteste kulene og send dem av gårde..

Eneste jeg kan tenke meg er at det ikke er noe behagelig å bowle hvis man er veldig plaget med bekkenet..

Gleder meg til vinteren.. Stor mage og akebrett =)

Litt strevsomt å komme seg opp igjen fra bakken, men det er overlevelig..

Et lite velmenende råd : ha det gøy selv om du er gravid.. det er ingen sykdom (normalt sv.skap).. Kroppen sier selv stopp når det er nok. =)

ha et fint svangerskap alle dere her inne.. Kos dere med peiskvelder, akedager og hyggelige vennekvelder.. =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...