Gå til innhold

Tusenfryd73 og Snart mamma! :-)


litjpia77

Anbefalte innlegg

Hei, dere!

Hvordan går det med dere? Føler dere dere like gravide som jeg?

Jeg er såååååååååå trøtt og sliten. Men kan vel egenetlig ikke klage... Bittelitt kvalm, men det er lite. Det er jo samtidig greit å kjenne at gravid-symptomene virkelig er der!

 

Var på ultralyd i går og fikk se et bittelite hjerte som slo!! Helt utrolig!! Det var jo ikke så mye annet å se, det er jo tidlig enda, så legen på medicus spurte om vi ville komme på ny ultralyd om 3 uker (er da i uke 9) og det vil vi jo selvsagt!

Har bestilt med time hos fastlegen nå, skal også ha det i uke 9.

 

Håpder det går bra med dere!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei på deg..

 

 

jeg er sinnsykt kvalm om dagen, men de tre siste nettene har jeg vært skikkelig dårlig. huff, men det er jo bare et godt tegn egentlig da. Jeg ahar jo et lite gull inni meg, vi skal på ul neste uke vi, gleder meg skikkeligtil det..

 

koselig å høre fra deg da.. hvor langt var du på vei igjen??

 

 

klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff a meg, høres ikke godt ut å være så kvalm som du er... Får bare håpe at det gir seg snart.Må være forferdelig å være så innmari kvalm.

Gled deg til ultralyden, det var stas!!

 

Jeg er 7 uker i dag, tror jeg. Vel, litt usikkert egentlig. Kari mette på medicus regnet det ut at jeg ville vært 7 + 1 i dag. Dr. Sørdal sa 7+0, men ultrlyden sa 6+4!! Snakker om å bli forvirret. UL ser det på størrelsen på fosteret, men det er så små marginer nå i starten at det blir ikke nødvendigvis helt riktig. Derfor sier vi 7+0.

Enn du? Noen dager etter meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:o) Koselig at du husker meg... Jeg har det bare bra, bare litt trøtt og sliten. Gleder meg veldig til UL på tirsdag og satser på at alt er bra.

 

Tenker på den lille spiren i magen hele tiden og tar meg selv i å ta mye på magen om dagen...rart..

 

Var litt hoven i magen allerede før innsetting, og den fortsetter bare å vokse... synes den er litt stor for 7 uker, for med andre jeg kjenner kunne jeg ikke se på de at de var gravide i 7 uke. Kan du fortsatt bruke buksene dine uten at det tyter? Synes det er litt tidlig å starte med mammaklær så nå bruker jeg bare jeans med stretch...

 

Synes dagene går veldig sakte og skulle ønske jeg kunne "knipse" meg fram noen uker til ting blir mer sikkert...grubler endel.

 

Skal gi lyd fra meg etter UL`n på tirsdag!!!!!!!!!!

 

Ha en fortsatt god helg!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, Tusenfryd73!

Hyggelig å høre fra deg! :-)

Jeg har også litt mage, men den har liksom ikke blitt noe større den siste uka, men er større enn jeg trodde den skulle være i uke sju... Tror nok det har noe med alle hormonene vi har stappet i oss på forhånd. Tror ikke andre kan se det, men jeg ser det godt selv at det buler litt, spesielt om kvelden. Jeg bruker buksene mine, men en jeans som er ganske trang kan jeg bare glemme å ha på. Det går sikkert, men det blior sinnsykt ubehagelig. Ja, det er jo litt tidlig å bruke mammaklær, aillefall buksene, for de ser så store ut i butikken! (Har ikke prøvd noen enda,)

 

Helt enig at tiden går sakte! Skulle ønske at vi var i uke 12. Er redd for at det skal gå galt, men tenker mindre på det nå enn de første par ukene.

 

Du må absolutt gi rapport fra Ul på tirsdag!! Lykke til!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...