Gå til innhold

Emmaljunga duo vs Simo og Brio kombi

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet at dette har vært tatt opp tidligere, men ville satt veldig stor pris på om noen ville tatt seg tid til å svare!

Som førstegangsfødende har jeg ingen erfaring med vogner og vet ikke helt hva jeg skal se etter... Har forstått at tyngden på vogna har endel å si. Der er Emmaljunga duo og Brio endel lettere enn Simo kombi (15 vs). Bagen i Emmaljunga og Simo sin er større enn Brio sin har jeg forstått. Det er også praktisk å kunne snu trilleretning på vogna, men det kan man vel på alle? I tillegg er jeg opptatt av at det skal være plass til noe under vogna. Jeg hadde egentlig bestemt meg nå for å kjøpe en Emmaljunga classic duo combi, men den er jo umulig å finne på salg. Både Brio og Simo kombi er å få kjøpt nedsatt med 2000 kr nå, og spørsmålet mitt er da; er det verdt å betale 2500kr mer for Emmaljungavogna vs Brio og Simo? Noen som har prøvd begge/flere og kan anbefale noe? Er mest skeptisk til Simo pga vekt, og innbiller meg at Simo er bedre kvalitet enn Brio? Noen synspunkter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du kan spare sinnsykt mye penger på å kjøpe vogn på finn.no. Jeg kjøpte en emmaljunga edge duo som var brukt i 3 mnd, betalte 45oo kr, mot at den ny koster 7000.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...