nas1975 Skrevet 21. september 2006 #1 Skrevet 21. september 2006 Jeg vet at dette har vært tatt opp tidligere, men ville satt veldig stor pris på om noen ville tatt seg tid til å svare! Som førstegangsfødende har jeg ingen erfaring med vogner og vet ikke helt hva jeg skal se etter... Har forstått at tyngden på vogna har endel å si. Der er Emmaljunga duo og Brio endel lettere enn Simo kombi (15 vs). Bagen i Emmaljunga og Simo sin er større enn Brio sin har jeg forstått. Det er også praktisk å kunne snu trilleretning på vogna, men det kan man vel på alle? I tillegg er jeg opptatt av at det skal være plass til noe under vogna. Jeg hadde egentlig bestemt meg nå for å kjøpe en Emmaljunga classic duo combi, men den er jo umulig å finne på salg. Både Brio og Simo kombi er å få kjøpt nedsatt med 2000 kr nå, og spørsmålet mitt er da; er det verdt å betale 2500kr mer for Emmaljungavogna vs Brio og Simo? Noen som har prøvd begge/flere og kan anbefale noe? Er mest skeptisk til Simo pga vekt, og innbiller meg at Simo er bedre kvalitet enn Brio? Noen synspunkter?
Hanne <3 Adrian<3Leah Isabell Skrevet 21. september 2006 #2 Skrevet 21. september 2006 du kan spare sinnsykt mye penger på å kjøpe vogn på finn.no. Jeg kjøpte en emmaljunga edge duo som var brukt i 3 mnd, betalte 45oo kr, mot at den ny koster 7000.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå