Gå til innhold

fødselsforberedende kurs på riksen eller st,hanshaugenhelsestasjon..??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Næ?

Sokner du til St.Hanshaugen helsestasjon ??

Det gjør jeg og !

Kanskje vi kommer i barselgruppe sammen vi da ?

De er iallefall veldig koselige på helsestasjonen, men jeg har aldri vært på sv.skapskurs - hverken her eller der - så jeg vet ikke.

hahaha det hadde vært morsomt å møte deg! hihi etter den evige diskusjonen vår! ¤ler¤ Vi kommer sikkert på barselgruppe sammen, tror du ikke? det blir gøy! Hvilken jordmor har du? jeg har solveig, vært hos henne to ganger, hun er hyggelig! ;)

Helt sikkert - siden vi har termin temmelig likt !

(har termin 13.12, men satser på at det blir KS rundt den 5.12)

Hadde vært gøy da - jeg respekterer en skikkelig debatant :-)

Jeg går ikke til jordmor dette svangerskapet (fordi jeg ønsker KS, ser jeg det ikke nødvendig å gå til kontroller hos andre enn legen min borte i Dalsbergstien)

Men da jeg gikk med snuppa var jeg til èn kontroll på helsestasjonen før jeg fikk fødeplass på ABC - etter det gikk jeg til kontrollene der.

Hadde da en jordmor som himlet mye med øynene, klarer ikke huske hva hun het.....*gruble* *tenke*

Både mannen min og jeg holdt på å få fniseanfall av øynene hennes som stadig forsvant oppi hodet på henne - enda går hun under navnet "hun med øya" hjemme hos oss...

Hun snakket dialekt iallefall.

Dette var morsomt - kjenner ingen andre gravide på Haugen, men vi er jo mange - ser mager overalt når jeg er ute og tusler.

Ha en fin dag videre da !

Solveig har dialekt...har ikke tenkt over øynene hennes, men får se etter neste gang ;) hehe..

hvorfor blir det ks? hvilket sykehus? jeg skal på riksen. var du fornøyd med abc, eller?

veien min er delt opp slik at partall er st.haugen og oddetall er grunerløkka, jeg er egentlig grunerløkka, men fikk lov å snike meg inn på st.haugen helsestasjon - bor jo 5min gange unna (dvs 5min for en som ikke er gravid ;) vi flytter dit neste uke!!

gravide over alt, ja..!

Håper på KS pga forviklinger som førte til hastesnitt sist - vil ikke oppleve det igjen (har en mistanke om at bekkenet er for smalt, moren min hadde samme med både broren min og meg)

Det blir på Ullevål.

Var superfornøyd med ABC og hadde søkt meg dit igjen, dersom jeg skulle gå for vanlig fødsel.

Det er stille og rolig og de er vennlige og omtenksomme.

Lå der etter snittet (var ikke plass på hotellet og barsel kastet oss ut etter to dager) og fikk kjempehjelp av jordmødrene der med ammingen - de er helt annerledes enn jordmødrene på fødeavdelingen.

Vi flytter også neste uke - til Hammersborg (men sokner fortsatt til St.Hanshaugen)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...