Gjest Skrevet 21. september 2006 #1 Skrevet 21. september 2006 Jeg vet at dette er tatt opp tidligere, men må bare få roet meg ned litt... Jeg vet at mange opplever denne stikkingen i livmorhalsen, jeg har kjent den en god stund nå.. Det er bare det at jeg syns det har blitt vondere og vondere..! Nå er det sånn at noen av stikkene gjør at jeg føler for å bøye meg skikkelig sammen! Er dette normalt? Har i tillegg, som jeg har nevnt tidligere, kjent litt mindre liv de siste par dagene... Kan dette settes i sammenheng? Sikkert ikke, men jeg er en bekymrer jeg da....;o) Trodde ikke at stikkingen kunne være direkte vond? Er i min 21. uke jeg da! Kjenner jeg blir så paranoid at jeg tenker at det kan være livmorhalsen som åpner seg e.l... Håper det er normalt!
mayaya Skrevet 21. september 2006 #2 Skrevet 21. september 2006 Jeg kan ikke si deg om det er normalt eller ikke, men ingen vordende mødre skal trenge å gå rundt med sånne tanker.. Ring på legen din og be om å komme inn fort, og så drar du dit og forhåpentlig får høre at alt er bra :-) Lykke til! :-)
Anonym bruker Skrevet 22. september 2006 #3 Skrevet 22. september 2006 Jeg har vært plaget med stikninger i livmorhalsen og fikk vite av en lege at det kunne komme av stress og at det var VIKTIG å slappe av. Det var visst nok ikke farlig enda, men hvis det fortsatte kunne det korte ned livmorhalsen. Dette var beskjeden jeg fikk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå