Gå til innhold

Nytt treff, er allerede satt opp på Gjøvik! :D

Anbefalte innlegg

Takk for ikveld, maten smakte som bare det, skulle bare vært litt mer på tallerken:p Ellers var det veldig koselig med to nye, håper dere er med neste gang også :)

Neste gang skal vi spise lunsj på MammaMia på CC, blir koselig å møtes igjen!

Bare å si ifra hvis dagen og/eller kl.slettet ikke passer, så skal jeg forandre på det :)

Ha det bra så lenge boller :D

Fortsetter under...

Hei!

Det var kjempe koselig i dag! Hyggelig å hilse på alle sammen!

Jeg kommer! Da håper jeg matlysten har bedret seg endel! Og da skal jeg komme så jeg rekker å være med på maten også ;-)

Hei då så lenge! :-)

hei og takk for i går! kjempekos jenter.:) 5. okt så kan jeg ikke komme... skal på høstferie med sønnen min hele den uka. så dumt for jeg har så lyst å være med. går det ann å forandre til f.eks man 9.okt?

Halloen :-)

Takk for sist, det var kjempekoselig! Men det er nok en viss fare for at det var det siste bim-treffet mitt.

Dere trenger ikke regne med meg, når det gjelder neste treff, fordi jeg vet jo ikke om jeg kan komme, enten treffet blir den 5. eller 9. oktober. Kanskje har jeg barn i magen-kanskje ikke, kanskje er formen god-kanskje ikke.

Så bare sett opp treff-dato uavhengig av min termin; så håper jeg jo masse på at jeg kan komme :-)

(egentlig har jeg store planer om å føde litt før tiden, men det er ikke sikkert jeg får det som jeg vil da :-) ).

Ellers så kan vi jo møtes til uka igjen da, torsdag 28. sept. f.eks...???

Annonse

hei! det hadde vært kos å treffes på tors 28.sept da, passer fint for meg for vi reiser på ferie på lørdag :) fikk litt dårlig samvittighet for at jeg spurte om vi kunne forandre treffet pga meg...

men hvis du hei83 skulle være så heldig å føde til uka så lykke til!!! og hold oss oppdatert, er så spent vøttu:) jeg har jo "bare" 8 uker igjen, hmm...

ha en fin helg jenter!

Jeg kommer gjerne den 28. også jeg:) Koselig å møtes. Vi er jo alle hjemme med den dumme bekkenløsinga vår. godt å ha noe anna å tenke på også:)

Hvor og når?? Kaffka?? Hvis vi går litt tidlig er det kanskje plass også???? Bare et forslag altså, så tar vi mamma mia uka etter.... Eller hva sier dere????

Heihei :-)

Da setter vi opp et treff den 28. DET rekker jeg, har ikke tenkt å føde så mye for tidlig. (for jeg får jo bestemme det selv jeg....øhhh :-) ).

Kan vi ikke bare ta samme tid og sted som først foreslått? Klokka 13 på mammamia?? Jeg er helt håpløs til å finne frem, parkere osv. oppi byen; ikke vet jeg hvor kaffka er hen heller. (da må jeg få en veiforklaring altså)

Det er kanskje lettere for evt. nye å stikke innom også, hvis det er på CC?

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...