Gå til innhold

Kommer jeg til å miste melken? Hjelp, trenger råd...

Anbefalte innlegg

Da babyen min var 7 uker gammel begynte jeg på medisin (anti-depressiv). Legen og jeg var enig i at jeg skulle slutte ammingen (jeg var veldig oppgitt og lei av alt, liksom). Etter en og en halv uke oppdaget jeg at jeg fortsatt hadde en del melk i puppene (hadde brukt pumpen litt innimellom for og avlaste melkespreng). Etter to uker med mme var savnet etter å amme så stort, så jeg begynte med 1 amming pr dag. Dette går i grunnen greitt - jeg ammer 1 gang på formiddagen, og bruker pumpe 1 til 2 ganger på ettermiddagen/kvelden (kaster denne melka, for legen anbefalte meg ikke å gi henne min brystmelk mere enn 1 gang pr dag pga medisinen). Men er dette nok for å opprettholde melkeproduksjonen? Synes vesla blir fort sulten igjen etter amminga, og det kommer ikke så veldig mye når jeg pumper. Men det blir liksom aldri 'tomt' heller. Merker heller ingen brystspreng så jeg er iallefall ikke 'full' av melk... Burde jeg pumpe mere? Blir vanskelig å finne tid til det, men jeg har jo ikke lyst til å gi opp heller...

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...