Gå til innhold

Desember: Trygve sovner på .......................

Anbefalte innlegg

Nå har jeg sett det også.

Pappan skulle skifte på Trygve i ettermiddag. Etter en stund sier han at jeg må komme å se, og jeg lurte veldig på hva det var.........

Jo en sovende Trygve på stellekommoden. Han hadde rett og slett sovnet mens faren skiftet på han. Vi prøvde å bare løsne matta fra kommmoden, men da våknet han. Fikk lagt han over i senga så han fikk sove ut der.

Angrer nå på at jeg ikke fikk tatt bilde av det....... hadde vært artig å hatt!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6402831-desember-trygve-sovner-p%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herlig situasjon. Tenk å sovne på stellebordet da..

Så typisk å ikke ha kameraet der når ting skjer. Skulle hatt et kamera i alle rom.

Vi hadde en morsom opplevelse med hun eldte da hun var rundt 1 mnd gammel, hun ville ikke våkne om kvelden.

Så vi tok henne med på badet og skulle ta kveldstellet på henne og bade henne, men hun våknet ikke. Har bilde av henne der hun sover i badevannet. Fikk ikke henne våken for å gi henne nattpuppen, og hun sov til morgenen. LItt morsomt å tenke tilbake på. Hun ler hver gang hun ser det bildet.

Nei så søtt!! De klarer det utrolige disse små. Når du vil de skal sove, nei da er de våken. Og når de skal være våkne, da sovner de overalt. Hehe.

Fikk en fin en på mail akkuratt om å sove overalt, både dyr og mennesker. Skulle gjerne delt med dere, for den var virkelig søt

Annonse

hihi, så herlig!!!!!ble sliten han då lille gutten:)

Utrolig godt sove hjerte på disse små..

Hermine sovna mens ho fikk grøt her om dagen..vi hadde vert i dåp, så ho fikk bare sove 1/2tima heile dagen, så snuppa sovna midt i kveldsen..=0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...