Gå til innhold

litt usikker her jeg..

Anbefalte innlegg

nå er jeg kommet til dag 35 i syklus, vet at jeg hadde EL for 15 dager siden. Hadde trodd på tantebesøk i dag, men ingen tante, ikke symptomer engang. Men negativ test i morges. Hva skjer her? Må jeg vente enda noen dager før jeg trenger å teste. Hvor tidlig etter El er det vits å teste? Og jeg trodde at når jeg visste når El var kom tanta ganske nøyaktig 14 dager etter. Eller tar jeg helt feil. Jeg begynner å gå lei av dette venteprosjektet. Har mest lyst å glemme hele greien, jeg har jo to flotte barn fra før

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6402805-litt-usikker-her-jeg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stakkars deg ludvig. Denne ventinga er ikke bra for psyken vår. Hvis tanta skal innfinner seg, kan hun likegjerne komme den dagen vi venter henne. Men det kan jo være at det var litt for tidlig å teste. Du får vente noen dager til før du evt. tester igjen. Synes forresten det høres fryktelig ut å ha syklus på 35 dager. Jeg har blitt bortskjemt med sykuser fra 25-28 dager det siste året. Det synes jeg faktisk er lenge nok å vente jeg. Håper tante-spøkelset har tatt seg en liten ferie nå. Du må ikke gi opp ludvig. Selv om jeg også har tenkt tanken er jeg for sta til å innømme nederlaget. Derfor gir vi oss ikke. Opp med hode jente, det blir snart vår tur.....kanskje fortere enn du aner :-)

Ikke gi opp helt ennå,da :-) Skjønner godt at det er forferdelig frustrende med en slik utilregnelig tante; det skulle ikek være lov å drive slik tull med oss! Hvro tidlig du kan teste igjen avhenger vel også litt hvilken test du bruker. Noen tester trenger en del hcg (f.eks. cb testene) før de viser positiv. Jeg ville kanskje ventet et par dager før ny test. Og husk at det er lov å håpe helt inn til tanta faktisk har kommet inn døren!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...