Gå til innhold

Blødning - 8 uker på vei


Merete80

Anbefalte innlegg

Jeg er ny her, og har prøvd å lese litt angående blødninger.. Jeg er 8 uker på vei, og hadde først blødning (i 4 dager) for en måned siden, da jeg skulle hatt mensen og har fått ny blødning i dag, da jeg skulle hatt mensen.. Jeg har babycomp som viser at jeg er gravid (har sluttet å tempe nå), og har tatt 3 tester som har vært positive. Siden jeg har fått en ny blødning idag, er det store sjanser for at jeg har mistet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ettersom jeg har lest så er det vist vanlig med steke smerter i tillegg til blødningen dersom du mister, men ring legevakten og si at du blør, kanskje du får komme inn på ul!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden du har hatt blødning ved 4 og 8 uker, kan det jo nesten tyde på at du får den pga at du egentlig skulle hatt menstruasjonen da... Det er noen som har det slik, ihvertfall i begynnelsen av svangerskapet.

Blør du mye? Er det vondt?

 

Det er mange som får småblødninger, pga livmoren og slimhinnene er ekstra blodfylte under en graviditet og en kan derfor blø lett. Særlig etter sex o.l.

Hvis du blør friskt, og over flere dager, ville jeg kontaktet lege.

 

Lykke til!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for kjappe svar!!

 

Nei, jeg har ikke vondt og det "renner" ikke. Jeg har ikke merket noe før jeg var på toalettet. Jeg skal til første kontroll på mandag. Det er vel lite legevakta kan gjøre nå, hvis jeg aborterer nå. Og frastøter kroppen min fosteret allerede nå, så regner jeg med at det er en grunn for det...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...