Gå til innhold

Når begynner egentlig magen å vokse?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er også i uke 5 :o)

Da jeg var hos legen i går spurte jeg om akkurat det, for jeg har det på samme måte....Han svarte at det var helt naturlig og at det ville gå ned igjen om en liten stund, før man begynner å få skikkelig "gravid-mage".

Dette er førse gang for meg, så jeg vet egentlig ikke noen ting. Men liker å tro legen da :o)

Hei hei :)

Jeg er vel snart i uke 6, men har vært sånn i over 1 uke!! "Kul" på en måte nederst på magen, som jeg ikke har hatt før. De som vet jeg er gravid ser det godt de også, så det er ikke innbilning..

Jeg er også 5 uker på vei, og magen min buler. Skjønner såklart at det ikke er babyen jeg ser, men rett ut står den likevel. Går og holder inn hele tiden, for jeg vil ikke at noen skal komme på tanken at jeg kan være garvid, det er alt for tidlig til at folk skal tenke det.

Den går vel ned etter hvert. Så blir den stooor! ;)

Annonse

Jeg er 9 uker på vei, og jeg tror jeg har begynt å få litt mage. Men jeg har hatt en sånn kvalme hvor det hjelper å spise, så det er nok ikke bare baby, dessverre... Men jeg gleder meg til å kjøpe mammabukse!

forrige gang jeg var gravid, så begynte jeg med mammabukser i uke 8. denne gangen har jeg ikke begynt å vise noe særlig. men kan jo hende fordi det er bare 7 måneder siden jeg fødte, og har litt mage igjen. er derimot veldig oppblåst på kveldstid. tror jeg bgynner på uke 9 i morgen, og kan fremdeles bruke mine vanlige bukser. første gang begynte jeg å bruke mammabukser i uke 12, så det virker å være forskjellig hos meg!

Annonse

Jeg starter min uke 8 idag men kan ikke se noen antydning til graviditet på min mage... Jeg har litt bulemage fra før da så det er kanskje derfor he he. Men det virker som det er så individuelt for jeg har venner som har fått mage allerede i 8. uke mens noen ikke får mage før i 4.mnd.

Hei på deg!kjekt å vite at det ikke bare er jeg som begynner tidlig med mage.Jeg har to barn fra før og jeg har fått spørsmål om jeg er dagsventende når jeg har vert ca.18-19 uker på vei.Så det er ikke fritt for at magen kommer tidligt.Det er jo litt kjekt også da.Men det nytter ikke å holde det hemmelig så veldigt lenge.Men det er jo noen det ikke viser på omtrent.

Jeg har masse mage..!

jeg tenker at det meste der inne må være luft, men det er ikke ubehagelig eller noe. Det er bare magen som står rett ut. Synes det er litt koselig å jeg da:) Har allerede bestillt meg èn mammabukse, da buksene mine rett og slett ikke passer lengre... Flere som har tippa tvillinger, og nå begynner jeg bare å lure mer og mer.... ;)

Jeg får ikke igjen knappen på buksene mine og føler meg enorm!! Har alltid vært nokså tynn, men magen er blitt stor med kul enda det bare er i 9. uka... Det synes veldig godt! På jobben erter de meg med at jeg venter tvillinger... men den er da vel bare oppblåst.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...