¤2småtroll¤ Skrevet 21. september 2006 #1 Skrevet 21. september 2006 Var hos jm idag og blei strippa, så nå går eg bare og venter på at det skal skje noe...men dårlig hittil. Jm kunne fortelle meg at eg hadde 2 cm åpning, og at det var ca 1-1 1/2cm til mormunnen var flat...så det nærmer seg...godt er det. Pusta og svetta som en gal under strippinga....gubben var med, og han spurde etterpå om det var vondt, for han såg ikkje noe på meg...., men var for opptatt med og puste...hehe! Jaja....får bare vente og se nå! Klem fra lille(hehe, store) meg!
Gjest Skrevet 21. september 2006 #2 Skrevet 21. september 2006 Lykke til!! Håper det skjer noe hos deg:-) Skal selv til jordmor i morra, og lurer på om hun vil sjekke modning om jeg spør. Er da 39+1. Har så mye menssmerter for tida, og vil gjerne vite om de faktisk har en funksjon;-)
¤2småtroll¤ Skrevet 21. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 21. september 2006 Ho sjekker nok om du spør! Me hadde avtalt dette på forhand...har gått med modningsrier i over ei og ei halv uke...og det begynner liksom og ta litt på! Lykketil til deg og!
aeon Skrevet 21. september 2006 #4 Skrevet 21. september 2006 HÆ? jeg har gått glipp av no...TYDELIGVIS..hehe...hva er srtipping for no?
Gjest Skrevet 21. september 2006 #5 Skrevet 21. september 2006 Takk:-) Blir bare sliten av disse menssmertene jeg også... De blir verre og verre for hver dag, kanskje det er modningsrier jeg også har!? *håpe*
¤2småtroll¤ Skrevet 21. september 2006 Forfatter #6 Skrevet 21. september 2006 Det kan nok godt hende...blir jo spennende og høre....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå