Gå til innhold

Hvor rask kan EL være etter SA?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selve SA'en var på lørdag, men fosteret har nok vært dødt et par uker så hormonproduksjonen stoppet vel også opp. Hadde siste blødningsdag i går.

I dag har jeg fått en del slim og lysta er tilbake (kremt!). Kan det være at EL er underveis allerede nå???? Har vanligvis brukt lang tid på å få til EL!

Var hos legen og hun mente jeg kunne vente med UL-sjekk til oppsatt time fredag om ei uke. Et stykke ut i samtalen nevnte hun at det kunne være lurt å vente til etter denne timen med å prøve. Men herregud, har ikke lyst til å vente! Noen synspunkter? Er jo BARE ei uke til.....!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde el på dag 16 etter SA, altså som en helt vanlig syklus for meg. Noen sier at man bør vente en pp før man prøver igjen etter MA/SA pga at abortrisikoen vist nok kan øke, men jeg tror ikke det er dokumentert noen steder...(?).

Skrevet

Takk for svar!

Har bestemt meg for å ta den sjansen! Ønsket om ei ny lita spire er større enn angsten for at det skal gå galt. Legen min mente det ikke var noe i veien for å sette igang, så lenge vi psykisk følte at det var greit (var bare det med den UL-timen da)

Regner med at det er vanskelig å teste for EL enda, prøvde i dag bare for å se. Fikk svak/middels sterkt utslag. Jeg fikk bare nesten like sterkt utslag som kontrollstreken når jeg fant EL sist pp, så det er ikke så mye til hjelp...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...