Gå til innhold

Hva ville dere gjort? Ang. test etter forsinket IKM

Anbefalte innlegg

Hei!

Venter fortsatt på TR jeg. Skulle kommet tidligst mandag og senest i går. Men intet skjer.

Men jeg tok en test med morgenurin i går og den var negativ. Grunnen til at jeg er usikker på IKM dato er at jeg rett og slett ikke husker helt hvilken dag det startet forrige gang. Så derfor har jeg lagt inn et par pluss minus dager. Har derimot aldri gått over tiden før...

Når synes dere jeg burde teste igjen? Den burde jo slått ut i går....Blir sprø av å gå og vente. Er ikke så farlig for meg om jeg får mensen, er jo bare andre måneden jeg prøver, men dette å ikke vite gjør at jeg ikke klarer å tenke på annet.

Er syk da, hals og feber: kan det forsinke mensen? Noen som vet?

Fortsetter under...

Har vært regelmessig de siste månedene, men fikk mensen 5 dager forsinket denne gangen. Negative tester 2 og 4 dager etter ikm, så virker som syklusen kan være ustabil,ja.

Men; er fortsatt håp for deg da (=

Lykke til!

Takk!

det er så rart hele greia, for jeg takler fint å ikke ha fått klaff så tidlig, men jeg føler meg helt sprø av å gå og vente...Kan ikke huske å noensinne ha følt meg så på tuppa som jeg gjør nå. Nå må jeg ta meg sammen. Tror jeg skal sette på noen dvd'er og glane på dem til jeg sovner.

Må le- plutselig får jeg for meg at det at jeg er så på tuppa kanskje er et symptom det også....hehe, at det går an.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...