Madde 81-fikk jente 16.jan :) Skrevet 21. september 2006 #1 Skrevet 21. september 2006 Var på UL i dag, sånn undervisnings-UL på St.olavs. To studenter som skulle prøve, og en veileder. På slutten fikk vi se 3D også!!! Det var kjempemorsomt, såg ansiktstrekk også, og det så ut som den lille prøvde å vinke til oss....Det ble til at vi ville vite kjønnet og det blir........ ..................JENTE!!!!!!!!!!!!!!!! Vi er bare helt i ekstase etter UL'en..... fikk en stor sjokoladeplate som takk for innsatsen også.... tihi....Føler at vi har blitt litt mer kjent med lillepia vår! Koselig, lever lenge på den ja Så nå er det ingen hemmelighet: det ligger ei lita taus i magen min Blir vel litt rosa-shopping på meg nå....
frøken bibelstripp Skrevet 21. september 2006 #2 Skrevet 21. september 2006 gratulerer så masse.. så koselig..
tuppen og lillemor Skrevet 22. september 2006 #3 Skrevet 22. september 2006 høres ut som dere har hatt en super dag... gratulerer masse...gleder oss velig til vi skal på ul.. men det er 5 uker til...vi skal oxo vite kjønnet.. det er jo litt greit for da kan en shoppe litt... kjempe glad på dine veine..
Loise 2barnsmor ღ Skrevet 22. september 2006 #4 Skrevet 22. september 2006 Gratulerer så masse med en velskapt liten tulle i magen!!! Det er jo sååå masse skjønt jentetøy å få kjøpt, så nå kan du koooose deg med shoppingen av rosa! Klem 16+4
ina:) Skrevet 22. september 2006 #5 Skrevet 22. september 2006 hørtes ut som om dere har hatt en kjempe fin dag gratulerer så masse med den lille prinsessen. Ha det gøy med shoppinga
FannyFanny Skrevet 22. september 2006 #6 Skrevet 22. september 2006 Grattis - SHOP TILL YOU DROP!! ;o) Kjempegøy, det er ikke til å stikke under en stol at å handle til jenter er det morsomste!
Lirum Skrevet 22. september 2006 #7 Skrevet 22. september 2006 Gratulerer! vi fikk vite gutt på UL og vi har helt svimle av undring og glede etterpå! Og det hadde vi vært uansett, det er så utrolig skjelsettende å få det å vite liksom! Vi hadde bare vanlig UL, men vi syns også vi kunne gjenkjenne trekk hos barnet! Profilen og hodefornen var veldig lik datteren vår, litt lengre panne... forfra kunne vi se den utrolig karakteristikse linjen i overleppa som har lurt seg med i alle barn på min side siden min oldemor Eleonora augusta! Det er jo vittig! Plasseringen av øynene i forhold til neserota og hele systematikken i ansiktet forfra var veldig likt gutten vår, og de lange beina slipper ingen av våre barn unna heller!!! Det er så rørende å se syns jeg! Men jeg har sinnsykt mange undringer igjen, og først og fremst blir det spennende og se om alt vi så på UL viser seg å være riktig!!!! FAnt fram UL bilder fra uke 19 og 17 av mine to andre barn, og det er jo KOOOOMISK, for de likner seg selv rett og slett. Det er ikke spøk engang, når man ser på de skrukkete UL-linjene og kjenner et sug i magen og et klarsynt glimt, så er det rett. Man ser og ser på DET SOM ER PERSONLIG med dette menneskets utseende, men man vet bare ikke hva! Når man ser på de i tilbakeblikk er det oppsiktsvekkende iøyenfallende! :-) Graulerer engang til til deg og alle andre i samme slengen Ja, jentebabyer innbyr til shopping det er sikkert. når jeg er ute etter tøy til gutten min må jeg jobbe skikkelig hardt og gå fra butikk til butkk og liksom skaffe meg oversikt over hva de har hvor... de blir mer bevisste etterhvert, og da er det stoff de liker bedre og det er noen modeller som strammer ove knærne når de løper og noen som strammer i livet og noen knapper som er umuilig å få opp når man bare MÅÅÅÅÅ på do! Også skal det jo se greit ut slik jeg ser det! 3/4 deler av butikken er jo jentetøy og halvparten av den siste 1/4 er guttetøy og så er det assesoarer!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå