Gå til innhold

Er så lei meg...Fått vite at jeg ikke får forlenget mitt vikariat og er jo 8 uker på vei


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Huff...Har grått og grått i hele ettermiddag...er så sliten og trøtt og kvalm fortiden, og nå skal jeg liksom i tillegg til 100% stilling hos en arbeidsgiver som ikke vil ha meg lenger, søke jobb i løpet av fire uker..Sånn uflaks, er så stresset jeg....Måtte bare dele det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skjønner hva du mener! Jeg er kun i vikariat jeg og, og har heller ikke fått forlenget vikariatet fordi bedriften ikke har penger til å beholde meg. Drit forbanna!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei, det var utrolig leit å høre! Skjønner godt det er en veldig vanskelig situasjon. Vet ikke hva du jobber med, men håper inderlig det går raskt for deg å finne ny jobb. Kanskje, dersom det er vanskelig å finne noe innenfor ditt vanlige yrke du kan tenke litt utradisjonelt i denne perioden, og feks spørre om en barnehage i nærheten trenger en vikar i høstforkjølelsens tid? Lykkel, ykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Heldigvis tror jeg nok ikke det skal bli så vanskelig å få en jobb. Arbeider innen kontor og administrasjon så får vel finne meg et vikariat og håpe det ordner seg :) Jeg ble bare så lei meg og skuffet, da jeg har stått så på, jobbet mange lange kvelder for å nå budsjetter og vært der i et år....men neida....da året var omme, kunne de ikke ansette meg pga penger...så da tar de vel inn en ny vikar...Men sånn er jo verden...Kynisk...Jeg har grått meg ferdig nå, og får stå fram med godt mot...Det viktigste i livet akkurat nå er jo vesle spiren i magen... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...