Gå til innhold

Hystoscopi.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noe som har vært igjennom det før og kan fortelle litt???

Har gjort det før, men det var i narkose og sammen med lapraskopi.. I morgen skal jeg ta hystoskopi poliklinisk, uten narkose, og er KJEMPE- ENGSTELIG!!!! :-((((((

Var til en rtg. HSG for noen uker siden, og det var helt fryktelig... Nå er jeg så redd for at en hystoskopi er like fælt!!! Er det noen der ute om kan være så snill og fortelle meg at det ikke noe å grue for!!??? uff... Er så sliten av dette tullet.... Prøve og prøve, og hver gang testen er positiv så går det i dass hver jævlige gang.... Hva er vitsen?? Og nå er jo halve slekta gravide rundt meg... DEPPA!!!! JEG VIL OGSÅ!!!! Vil slippe alle disse undersøkelsene, vil bli gravid, vil være gravid i 9 mnd uten bekymringer.... DET hadde vært deilig det! jaja.. Godt å få sagt det! Er jo så glad for at de andre får det til da, men ÅÅÅ så misunnelig jeg er!!! men det er kun her på forumet jeg tør si det da... hehe...

Håper på svar.... :-))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan nok ikke hjelpe deg ang. hystoscopi, men tenkte på å gi deg litt trøst da. Det høres ut som om du trenger det akkurat nå. Prøv og tenk på at du er heldig som får denne undersøkelsen nå. Kanskje de finner ut hvorfor du bare mister, og kanskje de kan gjøre noe med det.

Jeg synes også det er litt trist å se at folk blir gravid rundt meg og yngler som bare det. Ja misunnelse er nok riktig ord ja. Men så tenker jeg at kanskje har de slitt de også uten å si noe om det. Derfor kan jeg også glede meg over andres lykke.

Tenk på at i morgen ettermiddag er du ferdig med undersøkelsen og kan møte helga vell vitende om at du er ferdig med det. Skal tenke på deg imorgen TralleTroll. Du skal se at det ikke er så ille som du tror :-)

klem fra

Skrevet

..."snufs..." Takker for omtanken.. :-))) Det går sikkert bedre enn jeg frykter..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...