rødhette* Skrevet 21. september 2006 #1 Skrevet 21. september 2006 Nysgjerrig... Hvor på Østlandet bor du?
Gjest Skrevet 21. september 2006 #2 Skrevet 21. september 2006 Nord for Oslo.. :-) Ol-byen.. :-) Du da?
rødhette* Skrevet 21. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 21. september 2006 ok, såpass langt nord Bor i Sørum kommune, jeg. Er sykemeldt 100%, og ser ut til å bli det fram til termin... Er lange kjedelige dager, så prøver littegranne å se om det er noen her på bim å bli kjent med, som er i nogenlunde samme situasjon... Derfor jeg var nysgjerrig
Gjest Skrevet 21. september 2006 #4 Skrevet 21. september 2006 Ah... hehe.. Er nok stucked i vinterland jeg :-) Vært her en god stund, og blir nok en stund til.. Jobber og ting som holder oss her... Samboer har jobbet her i 5 år, så han er nooooe rotfast :-) Er det ikke en del fra Jessheim og sånn her inne da? Jeg bommer ikke helt geografisk nå? Hehe.... Sørum kommune er frogner, sørumstrand og alt det der? :-)
rødhette* Skrevet 21. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 21. september 2006 Neida, du bommer ikke helt.. Frogner, Sørumsand, osv er sørum kommune ja Hadde en "kontaktannonse" inne her en dag, men lite respons.. får prøve igjen, kanskje på skravlesiden også hehe...
Gjest Skrevet 21. september 2006 #6 Skrevet 21. september 2006 Har du sjekka BIM treff sidene? Vet Jessheim gjengen hadde ett treff her for en stund siden hvertfall.. :-)
rødhette* Skrevet 21. september 2006 Forfatter #7 Skrevet 21. september 2006 Ja, var visst treff i Lillestrøm ikveld. Men jeg er avhengig av bil for å komme meg hjemmefra, er for langt til togstasjonen. Dessuten er jeg litt mer sånn som foretrekker å treffe en person om gangen, enn masse fremme på en gang, hehe
Gjest Skrevet 21. september 2006 #8 Skrevet 21. september 2006 Hehe... okei :-) dumt da... håper noen vil "være gravid vennen din snart" da.. :-) Er du innflyttet dit eller?
rødhette* Skrevet 21. september 2006 Forfatter #9 Skrevet 21. september 2006 ja, innflytter.. så kjenner ikke akkurat så mange her enda.. Blir vel anneledes etterhvert, når babyen i magen kommer ut, satser jeg på
Gjest Skrevet 21. september 2006 #10 Skrevet 21. september 2006 Okei.. det gjør det nok :-) Det går som regel fort å bli kjent med noen.. :-)
rødhette* Skrevet 21. september 2006 Forfatter #11 Skrevet 21. september 2006 ja, blir noe anna med en baby Nå logger jeg av for kvelden.. Ha en fin kveld i ol-byen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå