Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 21. september 2006 #1 Skrevet 21. september 2006 Er 25+5 i dag, og nå syntes jeg ikke magen har blitt noe større på mange uker.... Sparkene blir jo bare kraftigere og kraftigere, men magen blir liksom ikke større... Mulig det er jeg som ikke ser det, eller er det normalt med en liten sånn stopp periode innemellom?
Gjest Skrevet 21. september 2006 #2 Skrevet 21. september 2006 Slapp av, det hadde min også, men plutselig i helgen spratt den ut:) Men sparkene her er svakere nå enn før, hun har snudd seg:(
Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 21. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 21. september 2006 Etter den ene dagen hun var stille, så har hun virkelig trådd til med skikkelige spark. Når hun holder på vibrerer jo hele kroppen min... Men magen er like "liten" eller "stor", eller hva jeg skal si da, som før. Men jeg vet at hun vokser, var jo på UL for en uke siden og da var jo alt normalt....med vekst og sånn...jaja... Magen får komme når den kommer da.
SpongeBob Skrevet 22. september 2006 #4 Skrevet 22. september 2006 Veldig vanlig at magen plutselig skifter form når ungen snur seg, her gikk jeg fra flat men "brei" mage til spiss gravid-mage i uke 20 - det skjedde over natta! Du skal se hun ligger slik at det ikke merkes så godt at hun vokser, det kommer nok:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå