Gå til innhold

April: Mareritt når gubben er syk!!!

Anbefalte innlegg

Nå har gubben vært forkjøla i tre dager, og det er et mareritt uten like!!! Han blir så POTTESUR og kjefter hele tia! Og ofte går det ut over snuppa. Han har null tålmodighet. Nesten så jeg har lyst å be han dra til foreldrene sine når han er syk, så vi slipper å ha den sure tonen i huset... ÅÅååhhch! Pyton altså! Det er greit å klage seg over at man er syk, men ikke bli dritsur og la det gå ut over oss. Når jeg er syk legger jeg meg...Og er alene så mye jeg kan, så de andre ikke skal plages av meg.. grrrrrr... Må bare få ut litt irritasjon nå... Og hvis jeg prøver å rette på han når han er urettferdig mot snuppa så får jeg den sure tonen tilbake. "Min feil at hun skriker nå da? " Ååååååååååååå!!!!!!!!!!!!!!!!! Hehe, nå er det jeg som er sur...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6401771-april-mareritt-n%C3%A5r-gubben-er-syk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det finnes to influensaer. den barn og kvinner får, og den dødelige som menn får....

Sambo her ligger rett ut og kan ikke noen ting stakkar.... (ok da, jeg var syk for noen dager siden, men da var natalie "syk" også så jeg fikk ikke slappe av akkurat!!er kanskje litt sjalu nå)

Men når han har influensa så skulle en tro at han var på det siste....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...