Ciap Skrevet 21. september 2006 #1 Del Skrevet 21. september 2006 Hei, hei Sunniva... Jeg så meldingen først nå) Vel, det går bra med meg, tatt situasjonen i betraktning. Er ganske lei meg, men som du vet er det så lite man kan gjøre... Var så sikker på at det var "spikret" denne gangen! Jeg har snakket med legen i dag, og vi regner med at vi setter i gang med fryseforsøk medio oktober. Jeg har som du vet 4 egg på frys, og dersom det går som ved sist fryseforsøk, vil 3 egg bli satt inn. Vi får bare håpe på det beste:o) Dersom det ikke går har jeg ennå et hovedforsøk, med forhåpentligvis fryseforsøk der også. Så jeg gir ikke opp.. men det er en stor påkjenning psykisk og fysisk, og vil kanskje vurdere hva som skjer etter hvert... Det kjipe er at det er absolutt ingen ting galt med hverken meg eller samboeren min.. Han har utrolig bra kvalitet, jeg produserer mange flotte egg, de befruktes og deler seg utrolig tilfredstillende..har heller aldri hatt "sykdommer" eller noe som gjør at det ikke skal gå bra. Så hva er da galt? Jeg vet ikke.. Vel, vi får bare stå på, og heller glede oss over andres lykke, for jeg unner virkelig alle den opplevelsen med å kunne si at man endelig er gravid:o) Skulle bare ønske det var min tur snart også...*smiler* Håper alt står bra til med deg, og at det går bra denne gangen, Sunniva:o) Hilsen fra Danmark Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6401701-sunniva78-ciap-svarer/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunniva78 har to små Skrevet 21. september 2006 #2 Del Skrevet 21. september 2006 Hei du! Skjønner godt skuffelsen når ting ikke går som man drømmer om... Det er en berg- og dalbane følelsesmessig dette her, ingen tvil om det. Men en god trøst at dere har egg i fryseren da! Har jo satt ny standard der jeg vettu... Har en liten teori om at eggene som klarer opptiningen er sterke egg, som tåler en støyt... Så jeg håper dere har hellet med dere med de 4! Jeg syntes selv det var veldig godt å få en "diagnose" da vi ble utredet. Men samtidig er det så mye mer som kan "feile" en, selv om legene ikke finner noe. Kan jo være at en av dere har en ubalanse i kroppen. (energi) Jeg anbefaler akupunktur på det varmeste, jeg gikk hos en selv før vi startet med forsøk. Iallefall et lite tips.. (du har sikkert , som meg, fått 100-vis før men...) Selv klarer jeg ikke å slappe helt av kjenner jeg. Tok vel av litt for mye sist, ble jo supergravid med det samme jeg... Men det er vel kanskje ikke så rart heller da. Uansett, venter til UL i uke 7 før jeg slår meg til ro. Ønsker deg lykke lykke til videre Ciap, du må holde meg oppdatert! Kommer nok til å være her inne en god stund til tenker jeg;-) Stor klem fra meg! Uansett, Hun fant ut at livmoren min hadde dårlig blodgjennomstrømning, noe som jeg kunne se ved mens. (mye klumper) I tillegg var jeg mye kald på hender og føtter, og det har også med energibalansen å gjøre. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6401701-sunniva78-ciap-svarer/#findComment-6404411 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciap Skrevet 22. september 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 22. september 2006 Go´ morgen Sunniva... jeg håper du får slappet av, men skjønner deg godt.. Men jeg håper så inderlig at det skal gå bra for dere denne gangen. Og, det skulle ikke mangle om du ikke jublet for positive gravi. tester.. hadde gjort nøyaktig det samme jeg, skal jeg love deg *smiler*.. Jeg kan ikke telle på fingre og tær hvor mange tips jeg har fått vedr. akup, men takk allikevel:o) Så hun har jeg besøkt en gang i uken fra 5. juli (2 timer hver gang!!) og frem til i går... Først avgiftning av kroppen, deretter stimulering av livmoren.. Men, nå er jeg litt sånn at jeg vil ha resultater, vises ikke det, prøver jeg noe annet.. Jeg har jo vært gravid på naturlig måte 2 ganger (ingen barn).. Jeg mener du for litt siden nevnte noe om "synske" (i en annens tråd), eller tar jeg feil? Uansett, dette er litt merkelig. "Synske" tror jeg dessverre ikke på... men, for ca. 4 1/2 år siden før jeg traff samboeren, hadde alle mine venninner inkl. meg (alle var på den tiden single) en greie om at vi skulle ringe "Ingrid", en synsk dame...?? for å spørre om vår fremtid... Smart gjort!! Jo, da jeg skulle etter et 1/2 år treffe mannen i mitt liv, han hadde barn, jeg hadde truffet han tidligere, men vi kjente hverandre ikke(det viste seg at vi hadde jobbet sammen da vi var 18 år) .. hun så 3 graviditeter, men ingen barn.. (hun så at en grav. allerede var "brukt" opp)!! Dette tenker jeg mye på må jeg si deg.. Skulle gjerne snakket med en som nå kunne avkreftet eller bekreftet det:o) Men, innerst inne tror jeg jo ikke på det.. *smiler* Vel, Sunniva jeg håper du får en kjempeflott helg, og ikke tenk så mye nå da:o) Dette går sikkert bra....*smiler* Masse knusere fra Cia Mulig jeg har spurt før, men hva slags diagnose har du/dere fått? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6401701-sunniva78-ciap-svarer/#findComment-6407358 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunniva78 har to små Skrevet 22. september 2006 #4 Del Skrevet 22. september 2006 Hei du! (Ser at innlegget mitt fra i går ser helt rart ut, vet ikke hva som har skjedd med det.. Men men, det var vel leselig!) Det stemmer at jeg har kontakt med et såkalt medium ja. Har alltid hatt troen på slikt jeg, og mye går jo på energibalanse slik som akupunktur. Ellers kan hun fortelle meg hva jeg bør spise/ikke spise, og det er stor logikk i det hun sier. F.eks skal jeg ikke spise citrus-frukter, da det inneholder for mye syre. Tomat likeså. Jeg tar et produkt som heter "dolomittkalk", det hjelper kroppen til å bli mere basisk. Dette gjelder forresten for de fleste av oss... Nesten alt vi putter i oss inneholder jo syre av ett slag.... Men det er nå engang slik at ikke alle tror på det samme da. Bare man har noe å tro på, det er det viktigste! Jeg har forresten vært på butikken og kjøpt en cb digital nå, den skal tas i helgen. Klarer ikke å la vær... Og jeg skal prøve å slappe av så godt som mulig...! Ønsker deg en god helg, vi snakkes!! Klem! P.S. Diagnosen vår er endometriose, og egglederne mine er trange.... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6401701-sunniva78-ciap-svarer/#findComment-6412176 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå