soviro Skrevet 21. september 2006 #1 Skrevet 21. september 2006 Vi trenger en snill og ansvarsfull dagmamma som kan ta vare på det lille gullet vårt fra februar neste år. Hun er da 9 måneder. Vi ser helst at dagmammaen bor i nærheten av Jarlsberg/Sem, men kan vurdere andre løsninger. Anyone?
78brud Skrevet 22. september 2006 #2 Skrevet 22. september 2006 Jeg vurderer å bli dagmamma.. Har 3 barn og er hjemme med ei på 7 mnd nå.Er omsorgsarbeider. Vi bor på Vear. Hvor mange dager/timer er det snakk om?
soviro Skrevet 22. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 22. september 2006 Hei. Det må vi nesten vurdere ut i fra dagmammaen. Jeg kan legge opp løpet litt selv i forhold til jobbing, men hadde tenkt meg fulltid fire dager i uken. Vi bor på en annen kant av byen, men prøver å få dagmamma på din kant fordi pappaen jobber på Sem flere dager i uka. I tillegg bor mormor på Jarlsberg og kan avlaste, eventuelt hente hvis vi blir forsinka, ved sykdom osv. Men det blir for tøft for henne å ha en aktiv smårolling så mange dager. Er jo helt håpløst med barnehage situasjonen også, så jeg regner med at vi får avslag. Hva kunne du tenke deg?
78brud Skrevet 24. september 2006 #4 Skrevet 24. september 2006 4 dager i uken hadde passet fint for meg. Ønsker å gå hjemme ihvertfall frem til etter sommeren, og da hadde det vært fint for meg å vært dagmamma. Og ikke minst en leke venn for datteren min.
78brud Skrevet 24. september 2006 #5 Skrevet 24. september 2006 Glemte å si at jeg er omsorgsarbeider, og jobbet i SFO i 2 år, og under utdannelsen var jeg i praksis i barnehage.
soviro Skrevet 24. september 2006 Forfatter #6 Skrevet 24. september 2006 Ta kontakt med meg på [email protected], så kan vi snakke mere privat.:-)
Mandalas Skrevet 26. september 2006 #8 Skrevet 26. september 2006 Jeg er også muligens ledig, da 60%, men holder til på en annen side av byen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå