Gjest Skrevet 21. september 2006 #1 Skrevet 21. september 2006 HEI,ER DU HER?? du er sikkert travelt opptatt til mora di kommer du.... håper alt var greit i dag ? svarte deg i går,men du var sikkert logget av.herremannen min har korta ned sovetidene,så nå er det hurrameggopp rett som det er...fikk henvendelse fra lokalavisa i dag.ville lage reportasje om oss.....siden vi ble besteforeldre og foreldre samtidig....tror jeg sier nei....syns det var ekkelt.slarva har jo gått siden nyheten ble kjent,og hvorfor spre det i avisa også?? da får di jo enda mer å slarve om....nei,det frister ikke... men mann og datter vil....så her er det en mot to.... håper du får det koselig når mamman din kommer da.=0) (du titter vel innom?)
♥ emil06 +enya10 ♥ Skrevet 22. september 2006 #2 Skrevet 22. september 2006 Heisann! Har vært litt opptatt ja... Men nå har jeg litt tid til å bime:) Har en del kynnere i dag med litt ubehag i ryggen men de gir seg så fort jeg beveger meg... tør ikke håpe på noe men det er da i hvertfall noe! Hehe! Hadde i hvertfall vært veldig koselig å møtt lille gutten snart!!!! Så du stresser som vanlig du! Stakkar deg, håper det roer seg for deg snart... Hva sa helsesøsteren egentlig? Har thor lagt på seg? Leste det du svarte meg her om dagen... så du har også en sånn rar brystvorte;) Ikke moro det men får bare håpe at jeg får til ammingen for det! Har dere bestemt dere da om dere vil være med i avisa?? Jeg meldte meg faktisk på i det bladet GRAVID.. de søkte etter noen som skal ha med noen andre i tillegg til barnefaren... skrev dem bare på tull, trodde ikke de ville ta kontakt.. men i morra kommer de og skal intervjue oss og ta bilder!! Uff, angrer allerede at jeg gjorde det! Blir jo bare så flaut!! Uff, får noen ganger sånn lyskestrekk, skikkelig vondt! hvorfor får man det tro?? Da håper du er innom her i dag og kan bime litt med meg;)
Gjest Skrevet 22. september 2006 #3 Skrevet 22. september 2006 kynnere??? HUUURRRAAAAA.......da skal du se du slipper gå så lenge =0) husk,rier blir verre når du går.så kommer disse takene,og du kjenner di under aktivitet,ja så er det starten på noe...hadde vært så morro om du fikk på min termiin,hehe... stresser jeg ja,men vi avlyste hjemmebesøket.jeg sitter med feber og det gjør ene tvillingen også.orker ikke besøket da.skal komme mandag i stedet. tror jeg sier nei til avisa.er redd det blir mye og mere guff å høre på bygda.....orker ikke det.men det hadde vært morro. skal du i bladet? må få høre når det kommer ut,så skal jeg kjøpe det =0) blir morro da.får håpe du ikke føder innen di kommer,hehehe strekkene kommer fordi livmoren er stor og slikt.blir jo strekt en del. blir her jeg.skal bare mate jr,så kommer jeg tilbake.har sovet to timer jeg.men hodepina er her ennå....hulk....
Gjest Skrevet 22. september 2006 #4 Skrevet 22. september 2006 da er jeg her igjen...men det ekke du,hehehe.... hvordan er formen da? begynner du å bli framtung?? kniis....min mage er som før.en liten sånn løsskinn pose igjen.har ikke turt veie meg.er redd vekta er på 40 tallet igjen,og det vil jeg ikke se..... bestilte skilt til vogna jeg...tror denne karen blir salig bortskjemt....i går kjøpte vi sånn babygym,eller hva det heter.kjøpte en til pingotitt i gave,og han bruker den!!! oppvakt unge,følger med,og er himla for seg.men mora var tidlig ute hun også.så der falt den greia i smak.han kan ligge lenge under å bare se,høre og peive med armene mot lekene. å så våken som han er!! han her sover for det meste,men er blitt veldig slapp til å spise,og det liker jeg ikke.får se det ann litt.kan jo hende han snur litt på tingene. men han er den eneste av ungene som liker å bade,hehe.di andre har vræhla og protestert,men ikke han her.kosa seg skikkelig han. =0) men så er han den som holder meg våken på natta da....har jammen temperamang,tassen.... når kommer mora di da? i kveld eller?? gid jeg hadde fått min hit.....
♥ emil06 +enya10 ♥ Skrevet 22. september 2006 #5 Skrevet 22. september 2006 Hun kommer om et par timer, er litt stress her nå Men prøver å titte innom noen ganger... kynnere er her innimellom men ikke ubehagelige lenger... merker bare at magen blir hard og så gir det seg fort igjen... Tror nok ikke han kommer i dag for å være ærlig... har egentlig innstillt meg på å gå over... rydder ferdig nå så kommer jeg straks tilbake! og du må se til å slappe av og komme deg litt igjen! Ellers så blir du nok kjempe syk til slutt og det vil vi jo ikke!!!
Gjest Skrevet 22. september 2006 #6 Skrevet 22. september 2006 tenker stresset ditt setter igang alt jeg,hehehe.....du kommer iværtfall ikke til å gå to uker over,det låver jeg...om jeg så skal skremme vannet av deg..mohahahaha... =0) slappe av,jeg?? hva?? nå kom pingotitt innom,skal være barnevakt....så slik ble det med den hvilen.men jeg koser meg innimellom hammertakene i hodet.... di har bestemt navn nå.Kristian Aleksander ble det.men jeg blir å kalle han pingotitt,hehe slit deg ikke ut nå da...husk,vent med fødel til mamman din kommer =0)
♥ emil06 +enya10 ♥ Skrevet 22. september 2006 #7 Skrevet 22. september 2006 Det var et fint navn! Men pingotitt er bra det og, hihihi! Å, jeg er så klar, vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg! Og er jo ikke ved termin en gang! Leser om så mange her inne som har termin i helga og som har blitt strippet og slikt... ingenting blir gjort hos meg:(!!! Er vel dømt til å gå 14 dager over! Send meg litt fødestøv da!!!! Skal gå og hente moren min på jernbanen om en time... jeg skal GÅ dit! Er ca 30 min en vei... og så GÅR vi tilbake igjen! Må jo prøve noe da... hehehe;) Uff, stakkar deg! Du skal visst aldri bli kvitt disse plagene! Er det ikke det ene så er det det andre! Kan du ikke prøve å få noe mot hodepinnen?? Må jo være grusomt å gå rundt med det så lenge! Skjønner forresten godt at du ikke vil bli med i den avisa... Skjer alt for fort at folk snakker... Mennesker er dumme;) Angrer bittert på at jeg sa ja til det jeg...! Nei, nei, jeg håper inderlig at jeg er en av dem som ikke har masse fødselstegn førstog ungen kommer for det til termin! Hahahahahaha..... kan jeg vel bare drømme om!
Gjest Skrevet 22. september 2006 #8 Skrevet 22. september 2006 jepp,pingotitt er helt klart penest,hehehe.... ble ikke strippa jeg heller.kun undersøkt en gang.synes også det er rart mange blir det.r veldig forskjell på hva som blir gjort rundt omkring ja...håper du snart slipper å vente mer.du har jo termin sndag,så jeg skal tenke vannet av deg,hehe.... bor du i tjøme egentlig? mannen har en onkel der.men vi har ikke noe kontakt.(er en av di synserne).... hehe,du skal gå igjen du...jaja,blir vel 3 mila nå,kniiis =0) ser ut til at jeg får det meste nå,men jeg er som sagt blitt vandt til det,hehe...ne er det hele tiden her gitt. har kjøpt tabeletter mot pinen,og er salig hver gang jeg kan ta en.deilig... vet du,det blir vist avisa alikavell....måtte bøye meg for manntallet her.men avbildet blir jeg ikke.det får bli ungene...men jeg skal ha med at di ble tipsa.så folk ikke tror jeg selv snakka med di...... du har da tegn du.....først mye plager,for så å ikke ha noe,å i dag kynnere igjen...er likt meg det...så i helga smeller det,håper jeg endelig....=0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå