Gå til innhold

Hva her jeg egentlig lov til å mene ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fy fader så sinte folk blir !!

Tåpelige anonymer som kjefter!!!Veldig,veldig modent!

Jeg har ikke ment å skryte av at jeg har det jeg har!Men hvorfor har jeg ikke lov å si at jeg har hus,mann,bil og jobb??

Som skrevet så tjener jeg ikke så veldig bra å ikke tro at vi bor i noe 3 mill palass!!

Men noen her inne mener faktisk at vi er for små til å tar vare på unger i min alder å det synes jeg er litt unødvendig å skrive...Å mangen skriver om å om igjen at vi må ha topp utdannelse å bøttevis med livserfaring - men nå er ikke alle like å hvis jeg kan respektere at noen vil ha det sånn burde jeg også bli respektert for mine valg!

Å jeg har aldri skrevet at jeg synes 30 + er for "gammle" til å få barn!

Så jeg forstår ikke hvorfor dere angriper meg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ups skrive feil..hva har jeg egentlig lov til å mene..

Men uansett så skulle jeg bare si det at siden noen hinter om at jeg er en kjerring og-så synes faktisk jeg at det er dere som er kranglete å usaklige.

,å jeg har ikke brukt forumet 2 trimester så lenge,men jeg trekker meg bare ut her i fra og holder meg andre plasser!

Siden dere ikke tåler at jeg er ung å har det viktigste en trenger i livet!

Så alle andre koselige damer her inne : Lykke,lykke til:)

Snakkes nok på andre forum:)

Skrevet

Du... ingen har hevdet det du sier i innlegget ditt her..

Og hvertfall ikke om det er det siste innleggstråden her du prater om. Der ble folk mer irriterte fordi du angrep også..

Folk mener forskjellige ting ja.. og du har selvfølgelig lov å mene hva du vil.. men det må jo andre også da... ?

Ingen har sagt at du er kjerring eller noe... det ble spurt om ja, men slik kan en nesten ikke ta alvorlig på ett slik forum som her..

Syns det er dumt at du føler det slik.. men se på den siste setn. i selve innlegget ditt her... alle tåler at du er ung og har det viktigste her i livet.. men det er provoserende setn. Ikke rart folk reagerer...

Det er fint at du har det bra!! Og det er viktigst.. men prøv å se ting fra andres ståsted også, så ser nok de ditt også.. ;-)

Lykke til

Skrevet

må bare legge til at når jeg fikk mitt første barn som 21-åring, så hadde jeg tendenser til å være "Kjerring"

Alt skulle være så rent og pent, ordentlig og fint utad...

Heldigvis er jeg blitt noen år klokere for det var jammen et kjedelig liv..

Kjenner du deg igjen termin?

Anonym

Hva kaller du dette da januarbaby07?Veldig modent?Å dette er ikke et spørsmål om jeg er en kjerring....

Derfor gidder jeg ikke mer her inne!

Skrevet

Det var hun, og hennes erfaring.. hun spurte bare.. du kan svare enkelt og greit "nei", og krangelen er over.. :-)

Men men.. etter min mening er ikke noe av dette modent..

Sorry! :-)

Lykke til.. blir nok god mor selv om du er 20 :-)

Det er det ingen som vil krangle på.. :-) Se på det med humor vennen

Skrevet

21 - SNART 22 :)'

snakkes sikkert en annen plass januarbaby - virker oppegående du da :))

Skrevet

Du må lære deg kunsten å kunne klare og overse provokasjoner og kommentarer. Spesielt på et nettforum som dette.

Folk er ikke det minste redd for å si sin mening med en pc-skjerm å skjule seg bak og slikt blir det bråk av. Det er en selvfølge at det alltid vil være motstridende meninger og unødvendig drittslenging.

Man kan ikke være for nærtagende og personlig.

Se på det med et smil istedet og ta hendene bort fra tastene dersom du kjenner det begynner å koke i topplokket. Det er ikke verdt det!

Skrevet

Jeg må igjen spørre hvorfor dere gidder krangle om dette? Det er vel ingen her som kjenner hverandre godt nok til å kunne uttale seg om noen av oss er gode nok omsorgspersoner til våre barn?? Vi er vel alle voksne, og har tatt et valg om at vi ønsker å bære frem babyen vår! Da må vi vel selv mene at vi er i stand til å ivareta barnet!! Dette uavhengig av alder, penger, bil, stort hus osv osv.. Det er vel ikke pengene eller en dyr bil som skal oppdra barnet??

jeg må jo bare skyte inn at jeg er 35, høyt utdannet, bor i ny leilihet, har ny bil, skal ha baby i januar og er fylt til randen av fæle hormoner nå som nesten gjør meg til et monster ifølge den stakkars mannen som jeg bor sammen med:-) Så utdanning, alder osv har ingen betydning i forhold til fæle hormoner i hvertfall.... :-) (Håper dere skjønner en fleip)

Men jenter nyt livet som gravid! Jeg ønsker at vi kan dele våre gledre og spørsmål her, ikke at dette skal være et forum for krangel...

Ha en fin kveld!:-)

Skrevet

Nå har ikke jeg fulgt med så mye i denne "diskusjonen".

Det er bra at du er moden og har alt du trenger :)

Noen mener vel at noen er for unge til å få barn som 20 åring, men det får vel være deres meninger?

Alle har forskjellige meninger på saker og ting, og sånn vil det alltid være!

Men det blir vel ikke bedre å legge inn et slikt innlegg der du er irritert over anonymes meninger. Da virker jo du bare umoden.

Jeg sier ikke at du er umoden eller at du er for liten til å få barn i det hele tatt, men la folk ha sine sære meninger :)

Skrevet

Det gjør vi nok... prøver på det.. :-) Og virke sånn altså.. hehe ...:-p

Beklager.. nesten 22... skal aldri kjimse med en dames alder.. ;)

Skrevet

Synes du skal senke skuldrene litt jeg termin..

-Det er tydelig at du er lite populær hos enkelte her inne siden DU startet tråden om "Hvem er best av 20 eller 30-åringer til å få barn" -tråden... (mange tolket tråden slik)

Så du får ingen sympati av meg heller..

Innlegget over her er et bra innlegg spør du meg..:) Det kalles "å sette ting på spissen". Men du tolka den selvsagt som et angrep tvert..

Skrevet

Det er litt synd at noen kan si hva de vil.Er sikker på at hvis du hadde skrevet at de var kjerringer hadde jorda beveget seg.=)

Skrevet

du fremstiller hvertfall deg selv som umoden og ung nå når du lager en slik krangel utav noe ingen av oss ikke skjønner en dritt av. Du er litt tverr og kranglete i andre forum også har jeg sett.

Skrevet

Dette må jeg jo svare på..

Ler av anonyme som gjemmer seg bak en pc:)

Tverr??Vanskelig??

Jaja bra at jeg IKKE gidder og krangle med deg da,selv om du tydeligvis prøver:)

Men hva du mener om meg tar jeg ikke så tungt,du er helt sikker en kjekk dame du når alt kommer til alt,så ha en fortrefelig kveld da kjære anonym:)

Skrevet

Termin 08.02.07

uff - det er ingen som sier at du ikke skal si at du har hus, mann, bil og jobb. Det folk reagerer på er at du ikke leser innleggene skikkelig før du svarer. Når du svarer leser du ting inn i innleggene som ikke står der. Derfor reagerer en del. Du må gjerne mene akkurat det du vil, men pass på at det er relevant for HIs innlegg.

Det er ikke alt som er ment som angrep på 20 åringer som får barn. Jeg har tatt mine valg og har venner som har valgt ganske likt som meg. Du har tatt dine valg. Tenk så kjedelig om alle var like.

Jeg har ikke lest et innlegg der noen har uttrykt at dine valg ikke er "riktige". At en selv velger noe annet betyr bare at en anser dette valget for å være riktig for en selv.

Mitt tips til deg:

ikke tro at alle er ute etter å ta deg. Les innleggene nøye før du svarer. Det er ikke sikkert det sto det du trodde der.

Og ja - jeg mener fortsatt at det virker som det er mange hissige yngre personer på forumet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...