solioa Skrevet 21. september 2006 #1 Skrevet 21. september 2006 Kan du være så snill å spå meg? Vil jeg treffe en ny mann? evt.når? Vil jeg få flere barn? Kjønn? når? Min f dato er 270980 Klem :-)
#Aurora har tre gutter# Skrevet 21. september 2006 #2 Skrevet 21. september 2006 du treffer en ny mann på vinteren nå etter jul,han er et par år eldre enn deg og ser ut som han har et barn fra før. Dere kommer til og få noen gode stunder og ting går veldig fort fram og du føder ei jente i slutten av 2007.
solioa Skrevet 21. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 21. september 2006 Hei Morri! Ser jeg skreiv navnet ditt feil i sta:-) Tusen takk for at du spådde meg!!! Ble så glad når jeg såg det! Klarer du å se hvordan han ser ut. Om jeg kjenner han og evt noe navn???? Ser du evt hvor jeg vil møte han? Vet jeg er stor forlangende nå, men jeg prøver likevel jeg! Er så spent!!! Takk uansett. Klem
#Aurora har tre gutter# Skrevet 22. september 2006 #4 Skrevet 22. september 2006 får opp at det er en del folk i rundt dere,det er litt mørkt og du møter han igjenom noen kjente.Han er middelshøy,litt lys i håret,blå øyner.Ser ikke noe navn på denne mannen.
solioa Skrevet 23. september 2006 Forfatter #6 Skrevet 23. september 2006 Blir så glad om du kan si litt mer om han:-)
solioa Skrevet 23. september 2006 Forfatter #7 Skrevet 23. september 2006 Uff så pinlig !!!!!! Såg ikke før nå at du hadde svart meg:-) Ble flau nå!!!! Tusen takk for at du svarte meg igjen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå