Anonym bruker Skrevet 21. september 2006 #1 Skrevet 21. september 2006 Når er det vanligst at man føder som førstegangs? Har hørt mange si at man ofte går over termin når man er førstegangs.. Stemmer det?
marguritten Skrevet 21. september 2006 #2 Skrevet 21. september 2006 stemmer og stemmer.. kjenner mange førstegangsfødene som føder noen dager før terminen. (inkludert meg) men har fått inntrykk at det er vanlig å gå over tiden når man er førstegangsfødene.
Heffalump mamma Skrevet 21. september 2006 #3 Skrevet 21. september 2006 Med den første fødte jeg 10 dager før termin.
lissin Skrevet 21. september 2006 #4 Skrevet 21. september 2006 har også hørt at det er vanligere å gå over tiden, men klart det err jo de som føder før også.. jeg gikk en uke over termin medmin første.
Mamman til Brage Skrevet 21. september 2006 #5 Skrevet 21. september 2006 var hos jordmor i dag og hu sa at 70%av førstegangs fødende føder etter termin.
OktoberTussi Skrevet 21. september 2006 #6 Skrevet 21. september 2006 Jeg kjenner flere førstegangsfødende som har født før termindatoen, men på sykehuset sier de at 75% av de førstegangsfødende går over termindatoen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå